2022-02-13, 01:18
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Att du spyr galla över V, är inte okej någonstans. 😡

Är det hennes fel att hon har A.B som mamma?
Ursäkta mej. Vanessa verkar vara en schysst tjej! Det var inte henne jag kommenterade, utan de som kommenterade på hennes inlägg.
Citera
2022-02-13, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Ursäkta mej. Vanessa verkar vara en schysst tjej! Det var inte henne jag kommenterade, utan de som kommenterade på hennes inlägg.

Ursäkta mig.. Men du tog dig tiden att länka flera inlägg från V insta. 😥
Citera
2022-02-13, 01:36
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursäkta mig.. Men du tog dig tiden att länka flera inlägg från V insta. 😥
Jag ber om ursäkt om det blev fel. Jag försökte bara länka till ett inlägg, med en backup ifall det inlägget skulle försvinna.
https://postimg.cc/gallery/HkJHy9r
Min fokus var på mamma A och syster F:s respons på det inlägget. Jag ber ödmjukast om ursäkt om det missuppfattades 😥
Citera
2022-02-13, 02:05
Medlem
Har Anna någon gång visat intresse för någon sak eller historisk händelse eller matlagning eller något? Att röra i grytor är ju inte ett intresse utan något man gör för att ställa mat på bordet, så jag menar har hon engagerat sig för att lära sig mer om matlagning på riktigt?

Det där med drejningen var ju ingen hit för henne heller, men hon borde väl ha något intresse? Är det något hon gör i hemlighet för det verkar så konstigt med en människa som kommunicerar så på nätet och inte vill ta in något eller dela med sig av något på ett engagerat sätt. That's weird på något sätt. Även människor med låg intelligens kan ha riktigt många intressen där de lär sig mer för att det är roligt och berättar om det? Vad är det frågan om egentligen?

Har hon någon gång skrivit om något som hon ska ta reda på när hon reser till Spanien eller när hon är till Stockholm eller något????? Jag menar, som att gå på ett museum för att se på något och ta med en broschyr hem och entusiastiskt berättat det för någon öht?
Citera
2022-02-13, 02:18
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Har Anna någon gång visat intresse för någon sak eller historisk händelse eller matlagning eller något? Att röra i grytor är ju inte ett intresse utan något man gör för att ställa mat på bordet, så jag menar har hon engagerat sig för att lära sig mer om matlagning på riktigt?

Det där med drejningen var ju ingen hit för henne heller, men hon borde väl ha något intresse? Är det något hon gör i hemlighet för det verkar så konstigt med en människa som kommunicerar så på nätet och inte vill ta in något eller dela med sig av något på ett engagerat sätt. That's weird på något sätt. Även människor med låg intelligens kan ha riktigt många intressen där de lär sig mer för att det är roligt och berättar om det? Vad är det frågan om egentligen?

Har hon någon gång skrivit om något som hon ska ta reda på när hon reser till Spanien eller när hon är till Stockholm eller något????? Jag menar, som att gå på ett museum för att se på något och ta med en broschyr hem och entusiastiskt berättat det för någon öht?
Gud, vilken bra fråga! Höll på att skämta bort den, men jag bet av mig tungan. Vill också veta om någon har ett svar!
Citera
2022-02-13, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Gud, vilken bra fråga! Höll på att skämta bort den, men jag bet av mig tungan. Vill också veta om någon har ett svar!

Man ser ju ibland att hon ska på bio med sin man. Men aldrig om att det är en favoritskådis sedan långt tillbaka och att hon analyserar vad hon tycker är bra. Eller i efterhand vad en favoritscen varit och varför där hon engagerat talar från hjärtat. Det är liksom NADA.

Pratar hon tio timmar med folk i sina lajvs i veckan? Och bara "tackaaar" och lite blockande och svärande.

Kan hon prata flytande om ett normalkomplicerat recept som hon inte har provat förut och ska prova senare? Kan hon inte lägga något sådant på minnet? Alltså vad fan är det som pågår?

Hon pratar väl sällan om några minnen från den tid hon har uppträtt? Jag menar vilka som var där och vad som hände, kläder, frisyrer eller smycken eller programledarna eller medartister. De flesta artister brukar ju ha en hel del att prata om. Men hon kanske inte memorerar saker? Help me, i'm loooost.
Citera
2022-02-13, 09:15
Medlem
Citat:
Att du spyr galla över V, är inte okej någonstans. 😡

Är det hennes fel att hon har A.B som mamma?

Vadå inte okej? Deltar hon på mamacitas livar sittandes i hennes knä och göra grimaser och se allmän dum ut så får V hacka i sig att det INTE finns folk som gillar och uppskattar henne! V är en del av Stolledano-familjen och agerar därefter. Typ pluta med munnen som Tooket och den Haklöse gör Tips! V kan göra sitt IG privat och sluta lägga ut stories/ bilder på familjen.
Citera
2022-02-13, 09:51
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:

Jag tror inte Anna Book har några intressen överhuvudtaget. Förutom sig själv då men inte ens det intresset utvecklar hon eller gör något vettigt av.

Hon går bara och väntar på att något ska hända, att de klassiska stekta sparvarna ska komma flygande in i munnen.

Hon har inga ambitioner att göra något eller lära sig något heller. Förkovran vet hon inte vad det är. Hon vill ha allt men vill inte lägga ner energi på att få det.

Anna stannade i utvecklingen i åttonde klass. Med andra ord, Anna Book är Sveriges äldsta fjortis. Och det kommer hon att förbli.

En synnerligen tragisk människa. Maken till oföretagsamhet finns inte i kändisvärlden.
Citera
2022-02-13, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag tror inte Anna Book har några intressen överhuvudtaget. Förutom sig själv då men inte ens det intresset utvecklar hon eller gör något vettigt av.

Hon går bara och väntar på att något ska hända, att de klassiska stekta sparvarna ska komma flygande in i munnen.

Hon har inga ambitioner att göra något eller lära sig något heller. Förkovran vet hon inte vad det är. Hon vill ha allt men vill inte lägga ner energi på att få det.

Anna stannade i utvecklingen i åttonde klass. Med andra ord, Anna Book är Sveriges äldsta fjortis. Och det kommer hon att förbli.

En synnerligen tragisk människa. Maken till oföretagsamhet finns inte i kändisvärlden.
En mycket bra beskrivning av Anna, precis så är hennes liv.
Citera
2022-02-13, 10:20
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
En mycket bra beskrivning av Anna, precis så är hennes liv.

Lägg till ett omfattande tablettmissbruk så blir beskrivningen komplett.
Citera
2022-02-13, 11:49
Medlem
Hennes enda intresse och fokus är på rampljuset. Att få en ny chans, helst mello eller SMB . Att få det där samtalet, få det serverat. Hon fattar inte att för att nå dit man vill så måste man jobba för det. Visa framfötterna men hon saknar förmåga till att jobba tex skriva musik, texter . Många etablerade stjärnor får oxå ibland göra auditons till de jobb de vill ha. Man får inget bara för att man bara är typ Anna Book. Hon har inget driv i sig. Tex, skulle ju hon kunna göra en krogshow. Få stå på scenen. Tänka ut hur hon vill ha den. Vad ska den innehålla, vilka låtar mm. Sen jaga sponsorer knyta kontakter , ja inte fan vet jag allt som behövs men INGEN kommer göra det jobbet åt henne. Vem sitter och planerar en krogshow åt/ med Anna Book?
Tom Carola, PW ,Lena Ph, Perrelli mfl jobbar hårt för att få göra de dom brinner för. Se på Carola som fixar tom små spelningar utomhus mitt i pandemin. Vilket driv.

Det är en utopi att hon någonsin kommer dit där hon en gång var. Stackarn...
Citera
2022-02-13, 12:12
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:

Det kommer inga insiktsfulla recensioner av de få böcker hon påstår att hon läser heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in