2021-09-25, 20:44
Anna dansar, flirtar med kameran, skriver texter den som varit dum mot henne inte kommer att bry sig ett smack om och visar väl antagligen i hennes värld återigen att hon ”inte bryr sig om vad andra tycker”.
https://postimg.cc/gallery/9fLM3jx
Citera
2021-09-25, 20:53
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Har för mig att hon har någon bekant som heter Antonio som kommenterar hennes inlägg ibland. Det är väl hans flickvän, meningen är ju dock bara att vi ska vara nyfikna och tro att hon är nerlusad av folk som vill synas med henne. Ser inte ut som den haklöse sonen iaf.
Antonio är tydligen pizzabagaren på syltan som Anna frekventerar. Sonia är antagligen hans mor eller möjligtvis flickvän.

De vet förmodligen inte att de förekommer i Tookens stories.
Citera
2021-09-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biffig
Är det inte lite udda att lägga ut textmassor om nån som varit taskig och sen skriva att vi blir nyfikna? Ta det med berörd person?

Udda för människor som inte är narcissister-ja absolut. De vill ha nyfikna frågor och uppmärksamhet, en stor del av deras tillvaro går ut på just det. Det bekräftar dem och får de att känna sig som universums medelpunkt. Svag självkänsla men grandiost ego.
Senast redigerad av Omniman 2021-09-25 kl. 21:13.
Citera
2021-09-25, 20:56
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Antonio är tydligen pizzabagaren på syltan som Anna frekventerar. Sonia är antagligen hans mor eller möjligtvis flickvän.

De vet förmodligen inte att de förekommer i Tookens stories.
Ännu en Antonio att hålla reda på alltså?
Detta börjar bli oöverblickbart med alla namn.
Annas universum är verkligen fylld av många olika figurer...
Senast redigerad av Rimbert 2021-09-25 kl. 21:01.
Citera
2021-09-25, 21:03
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna dansar, flirtar med kameran, skriver texter den som varit dum mot henne inte kommer att bry sig ett smack om och visar väl antagligen i hennes värld återigen att hon ”inte bryr sig om vad andra tycker”.
https://postimg.cc/gallery/324FJpS
2021-09-25, 21:04
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Den där svadan på IG visar att hon blivit rejält sårad. Stackars Anna som bär på så mycket ilska och hat.
Citera
2021-09-25, 21:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Allvarligt? Det där beteendet höll man på med när man var 14-15 år. Nej inte Anna, en kvinna på 50 år.
Citera
2021-09-25, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Allvarligt? Det där beteendet höll man på med när man var 14-15 år. Nej inte Anna, en kvinna på 50 år.
Hon behöver akut hjälp nu har det spårat hennes sjukdom jeezzuuuus 😫😫
Citera
2021-09-25, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Den där svadan på IG visar att hon blivit rejält sårad. Stackars Anna som bär på så mycket ilska och hat.

Hon blir inte personligen sårad på samma sätt som en icke-narcissist vanligen blir. En narcissist anklagar enbart andra för sina misslyckanden och tillkortakommanden-därför klarar de sig oftast utan faktiska självmordstankar och dåligt självförtroende som de flesta andra skulle brutits ner av under liknande omständigheter. Jag hade blivit knäckt av att läsa 16 år i den här tråden om mig själv och stängt ner alla sociala medier/legat lågt för länge sen om jag varit i hennes skor. Men inte hon. Jag tycker synd om henne ibland men precis som George Costanza sa i Seinfeld så lever hon faktiskt i ”It’s not a lie if you believe it”.
Citera
2021-09-25, 21:43
Medlem
Såååå!!!
Har vi någon som vågar sig på en kvalificerad gissning på Vem i Annas universum som varit dum o gällande Vad?
Kan tänka mig ett pris till den bookoman som visar sig ha rätt gissning!
Citera
2021-09-25, 21:46
Medlem
Citat:
Nä hon e såå sjuk ho. Behöver hjälp 😪
Citera
2021-09-25, 21:48
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Alltså det där höll man inte ens på med då...

Jag hatar s k cliffhangers som detta är. Att hänga ut någon utan att nämna namn och tänka att vederbörande kanske anar.

Hon är inte frisk någon stans och någon borde ta från henne sin mobil ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in