2021-07-01, 23:03
Medlem
Synd hon inte fattade för åratal sen att hon inte borde hänga ut barnen på Instagram vad det än gäller-nu klagar hon över att människor tror att barnen är "offentliga personer"-Flizan är väl närmast att betrakta som det då hon åtminstone velat vara bloggare/influencer en längre tid, medverkat i TV mm. Sonen flashar vapen och leker gangsta.
Fru Halmpynt var uppåt och nästan hög som ett hus i början av liven, fan då vet man att det smäller snart och att det minsta någon säger som hon KAN snedtända på så kommer hon göra det. Hon bar även en t-shirt med texten "Don´t Care"...

Sexsnackandet är så djävulskt pinsamt- undrar på att Antonio, säkerligen med svårt bristande konsekvenstänk från början- inte fattar gränser. Hade mina föräldrar gjort så offentligt hade jag velat försvinna genom marken. Men Annas barn tycker att det är helt normalt.
Citera
2021-07-01, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Synd hon inte fattade för åratal sen att hon inte borde hänga ut barnen på Instagram vad det än gäller-nu klagar hon över att människor tror att barnen är "offentliga personer"-Flizan är väl närmast att betrakta som det då hon åtminstone velat vara bloggare/influencer en längre tid, medverkat i TV mm. Sonen flashar vapen och leker gangsta.
Fru Halmpynt var uppåt och nästan hög som ett hus i början av liven, fan då vet man att det smäller snart och att det minsta någon säger som hon KAN snedtända på så kommer hon göra det. Hon bar även en t-shirt med texten "Don´t Care"...

Sexsnackandet är så djävulskt pinsamt- undrar på att Antonio, säkerligen med svårt bristande konsekvenstänk från början- inte fattar gränser. Hade mina föräldrar gjort så offentligt hade jag velat försvinna genom marken. Men Annas barn tycker att det är helt normalt.

Det här med att hänga ut barnen gör hon väl för det är props för att visa hur god hon är. Och omhändertagande och allt det där hon kör med.

Med två barn som är dömda flera gånger, om jag fattat det rätt är de dömda för flera brott? Och det beror nog på hennes sätt att prata. De har på så sätt fått en förvrängd bild av hur man uppför sig. Är Anna dömd för något?
Citera
2021-07-02, 00:42
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/bp5NJJb

Lite bilder från liven.
Idag var hon arg.
Helt galen och svor och fräste åt allt och alla.
Emellanåt fick hon fram ett "tack vad gullig du är"
Hon har tröttnat på frågor om vad hennes familj jobbar med och frågor om covid.
Så det är slutdiskuterat nu.
Hon pratar hellre om sex.
Mycket sex och Roberto är så underbar.
Hela han är fantastisk och hans kön är också helt amazing!
Mmm 😋
"Vad gott du luktar älskling "
"Såg du att jag la ut en bild på min rumpa förut "
Kardashian betalar stora pengar för ett hästarsle medan Anna har det naturligt.
"I know I look good" sa hon blandat med många pussy, motherfuckers, jävla idioter osv.
En följare skrev att hon förstod om Anna var arg på My.
Då drog helvetet igång 😁
Anna tappade det helt och ville ha en förklaring till detta uttalande.
Inget svar kom dock.
Hon pratar mycket om troll och att hon ofta ringer upp dessa.
Kul att hon lägger upp att hon äntligen har lite egentid för det var så längesedan.
Hon har väl inget annat än egentid??
Ja det är en mycket störd individ, fruktansvärt underhållande och fascinerande att se henne barka lös i liven. Att hon har tittare måste bara vara för att alla vill se henne bli provocerad av det folk skriver.
Citera
2021-07-02, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja det är en mycket störd individ, fruktansvärt underhållande och fascinerande att se henne barka lös i liven. Att hon har tittare måste bara vara för att alla vill se henne bli provocerad av det folk skriver.

Kan man se liven någonstans nu i efterhand?
Citera
2021-07-02, 01:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Kan man se liven någonstans nu i efterhand?
Tror det brukar vara någon i tråden som laddar upp liven då och då. Gå bakåt och kika.
Citera
2021-07-02, 06:15
Medlem
Nu har Book tagit bort sin instagram.

Vad konstigt!

Vad kan ha hänt? Var det liven? My?
Citera
2021-07-02, 06:55
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly

Du har helt enkelt blivit blockad.
Citera
2021-07-02, 06:57
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:

Vad konstigt!

Vad kan ha hänt? Var det liven? My?

Det finns kvar. Du kanske har blivit blockad?!
Citera
2021-07-02, 07:50
Medlem
Konstigt! Jag har flera konto på instagram men kan inte se den från något. Synd🙈
Citera
2021-07-02, 08:17
Medlem
från story

https://postimg.cc/gallery/8FkJQwy
Citera
2021-07-02, 08:18
Medlem
Citat:
Konstigt! Jag har flera konto på instagram men kan inte se den från något. Synd🙈
Anna skriver på story att hon funderar på om hon skall vara kvar på Instagram för att de sköter sig så dåligt, hon gör flera tummar ner för instagram för att de har tydligen tagit bort något hon skrivit men de tar inte bort när troll skriver elakt till henne.
Citera
2021-07-02, 08:20
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ibland ändrar hon så att bara följare kan se hennes IG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in