2021-11-06, 19:54
Medlem
Anna Book =
Fake happiness is the worst type of sadness.

Tänkte posta det citatet på hennes IG, men har nu också blivit blockad.
Nej, har aldrig kommenterat men råkade gilla någon annans inlägg. Det var dumt av mig.
Citera
2021-11-06, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det är spegelvänt. Har sett att den visade rätt tid nu i höst.
Jämför här hur köket ser ut i liven.
https://asterixia.se/wp-content/uplo...3-768x1086.jpg

Aha! Så långt tänkte inte jag.
Citera
2021-11-06, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det är spegelvänt. Har sett att den visade rätt tid nu i höst.
Jämför här hur köket ser ut i liven.
https://asterixia.se/wp-content/uplo...3-768x1086.jpg

Aha! Så långt tänkte inte jag. Du har säkert rätt
Citera
2021-11-06, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Haha-hon äter aldrig godis-tja, nu är ju inte smågodis det enda man blir fet av. Gifflar, tiramisú, pizzor, pasta och limpmackor funkar allt det med.
Inte dricker hon vin heller, men antyder mer eller mindre att PW är vinalkis Härligt retlig är hon också-gamla, fina Anna!
Ja den där piken var nästan snygg 😂.

När nån sen frågade om tips på glögg svarade hon typ ”som sagt, ni frågar fel person, jag kan inget om vingrejer”. Men glögg är ju inte bara vinglögg t ex.
Citera
2021-11-06, 22:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja den där piken var nästan snygg 😂.

När nån sen frågade om tips på glögg svarade hon typ ”som sagt, ni frågar fel person, jag kan inget om vingrejer”. Men glögg är ju inte bara vinglögg t ex.

Anna är ju inte allmänbildad och att dricka vin är överkurs för Anna.
Halsa öl är mer Annas melodi.
Vilken öl som helst funkar..
Citera
2021-11-06, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ja, om hon skulle varit ung idag och deltagit i idol skulle hon åkt ut direkt, det gjorde Felicia när hon försökte. Anna hade aldrig kommit med i mello heller, konkurrensen är stor idag och det kommer många nya duktiga artister varje år.
Sångbegåvningen Flisan fick väl två försök pga sitt efternamn. Ändå fixade hon inte det om jag minns rätt
Citera
2021-11-06, 22:38
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Hon är i sin maniska fas. Hon vet att den är kortvarig.

Nu kan hon rida på grisen och ge ut 3 kokböcker. Även köpa lägenheter och bli smal. Fy vad hon kämpar.
Citera
2021-11-06, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Nej tyvärr. Anna har så lite tryck i rösten så den räcker knappt till lättare pop.
Hennes register är också så tunt att hon tex alltid får klippa de höga noterna.
Ta en titt på himlen för två så kommer du förstå.
Dansar man bakom en stol för att inte visa fläskmagen ska man inte stå på en scen.
Citera
2021-11-06, 22:41
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
I morgon är hon på PW kan man tro. Även solarium?
Citera
2021-11-06, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Sångbegåvningen Flisan fick väl två försök pga sitt efternamn. Ändå fixade hon inte det om jag minns rätt
Ja, Bagge sade att Felicia fick sjunga en gång till för att hon var Anna Books dotter och juryn kände henne.
Citera
2021-11-07, 00:23
Medlem
Ingen mer än jag som reagerade på hur mycket Anna pratade om PW som tydligen nämnt Annas namn i senaste WV? Det handlade om porslin men Anna benämner ju sin keramik som porslin... Hon hade en lång utläggning om att det tar lång tid att lära sig dreja etc och att hon, bara för att bjuda igen för de gånger som PW gett henne teaterbiljetter etc, skickat sms till PW och erbjudit henne att komma med och dreja. En lustig detalj är att när Anna sa det kliade hon sig helt plötsligt på halsen och tittade inte in i kameran, kanske hon for med lite osanning där? 🤔
Citera
2021-11-07, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ja, Bagge sade att Felicia fick sjunga en gång till för att hon var Anna Books dotter och juryn kände henne.
Troligtvis var det tjockboken som lurade iväg sin dotter att hon skulle bli en ny stjärna. Som vanligt fiasko ala Anna. Bara för att man heter Book och får sjunga 2 ggr säger allt. En arbetande manlig person. En fd sångerska numera tiggerska i sociala medier, 2 barn med kriminell bakgrund, (alla vet vilka) en skötsam dotter. Hur i helvete kan en kanal (tv4) plocka in Anna i nästa produktion. Sorgligt är ordet och 4an har ingen skam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in