2021-10-04, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Men det är väl ingen som tror något annat än att hon är en jävla hetsätare?

Jag menar, äter man en viss mängd mat och märker att man går upp i vikt, så minskar man väl mängden, ja alla utom lilla Anna då som behöver ha hänglås på kylskåpet.

Kanske låter lite aggressiv men hur lättlurade tror hon att folk är? Hon äter för mycket, punkt.

Hon maler som ett mantra att hon äter fel saker vid fel tillfällen.
Jamen sluta med det då!
Du har vunnit Biggest Loser, du vet precis vad som krävs för att gå ner i vikt.
Gör det som krävs eller håll för evigt käften. Typ!
Citera
2021-10-04, 19:44
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Nej det har hon inte, däremot har hon lyft dem

Nej, hon har har även opererat in inlägg i brösten.
https://www.hant.se/noje/anna-book-a...tioner/5125445
Citat:
Samt att jag gjort ett bröstlyft & lagt in ett runt implantat, för att bättra på fylligheten utav mina bröst
Senast redigerad av cece123 2021-10-04 kl. 19:51.
Citera
2021-10-04, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
När hon var hos Malou 2015 och berättade om sin PCOS sa hon att den gjorde att det inte hjälper att motionera, träna och äta rätt, man går upp i vikt ändå.
Roberto hade sagt hon borde gå till en kvinnoläkare och det var han som ordnade så hon kom iväg. Malou tyckte det var klokt och omtänksamt. Jag fattar inte varför hon inte kunde ta tag i det själv.
Roligt när Malou visade bröllopsfotot och sa nåt om när det var dom gifte sig - det stod 1999 på bilden - Anna tog god tid på sig innan hon svarade.
" - Eeh, det var...1999". Det hade Malou redan hunnit säga eftersom Anna inte svarade.
Det är väl en sån där grej man kan svara på direkt om man så blir väckt mitt i natten?

Hos Malou igen 2017, efter GBP, sa hon att kost och motion var viktigt för att inte gå upp i vikt.
Efter BL VIP sa hon att hon äntligen fått redskap som skulle göra att hon höll vikten.

Blir spännande att höra vilka kloka ord som kommer idag.

Mycket märkligt att hon inte kommer ihåg vilket år hon gifte sig med mi amore…👩🏻‍❤️‍👨🏻

På deras bröllopsfilm såg man att Antonio var med och han är född i juni 2000. Efter en snabb googling ser man att turturduvorna gifte sig 2001.. 🤔
Citera
2021-10-04, 19:49
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Hon maler som ett mantra att hon äter fel saker vid fel tillfällen.
Jamen sluta med det då!
Du har vunnit Biggest Loser, du vet precis vad som krävs för att gå ner i vikt.
Gör det som krävs eller håll för evigt käften. Typ!

Ja men hur har hon tänkt att den dietist eller psykolog ska kuna råda bot på det när hon ändå vet vad hon gör för fel? Har hon tänkt att de ska flytta in hos henne eller och övervaka henne 24/7.
Citera
2021-10-04, 19:58
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nej, hon har har även opererat in inlägg i brösten.
https://www.hant.se/noje/anna-book-a...tioner/5125445
Ja, hon ville ha en snygg klyfta😅
Citera
2021-10-04, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Northenlights
🤣🤣🤣 Nu stannar sverige, som på Stenmarks tid...

🤣🤣🤣 Tyvärr tyckte inte min chef att det var riktigt samma sak, så jag var tvungen att jobba när primadonnan var på TV.
Citera
2021-10-04, 20:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Mycket märkligt att hon inte kommer ihåg vilket år hon gifte sig med mi amore…👩🏻‍❤️‍👨🏻

På deras bröllopsfilm såg man att Antonio var med och han är född i juni 2000. Efter en snabb googling ser man att turturduvorna gifte sig 2001.. 🤔
Det stod ju 1999 på fotot Malou visade och Anna sa ju, om än med tvekan, att dom gifte sig just 1999.

https://youtu.be/Y4aJ32bheKg

Vid 2:15 pratas det om bröllopet och det står 1999 vid bilden. Om det nu var fel år borde väl Anna ha reagerat.
Citera
2021-10-04, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna hade svarta kläder och satt bakom ett bord men hon såg stor ut och nu fick vi se ansiktet bara med makeup och utan filter. Jag önskar att jag aldrig mera skall få se dessa löjliga filter. Varför kan hon inte acceptera sitt utseende , det finns många som ser värre ut än Anna och de håller inte på med filter. Programmet tyckte jag var att visa upp hur man kan misslyckas med bypass. Malou vet säkert inte om hur onyttigt Anna visar upp att hon äter varje dag. Hon pratar om fisk och grönsaker när det enda vi ser är kakor, grädde, friterat mm. Anna får äta vad hon vill men varför visa upp det när hon säger i tv att hon äter nyttigt. Hon sade att hon gick in på mc Donalds och fick panikattack när hon köpte kaffe för alla tror att hon köper hamburgare. Ingen bryr sig , alla vet att hon äter hamburgare och piizza. Otroligt att hon som är 154 cm lång har haft ett midjemått på 146 och en vikt på 130 kg som mest.

Varför tog dom inte upp det faktiska ämnet att just misslyckanden kring bypass är relativt vanligt? Många patienter går först ner i vikt som Anna men sen återgår dom till sina gamla matvanor med sitt matmissbruk och töjer ut magsäcken igen och ökar i vikt på samma sätt som tidigare. Nu satt faktiskt Anna där utan att egentligen säga någonting. Läkaren nämnde problematik med övergångar till missbruk av tex alkohol. Men det vanligaste är mat. Var inte Anna ett utmärkt exempel att svara på problematiken kring det?
Citera
2021-10-04, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Jag följer inte My utan denna kommentar var skriven på Annas Instagram.
👍
Citera
2021-10-04, 20:26
Medlem
Nä, det tassades runt ämnet och Anna lyftes fram som ett lyckat exempel. Var det därför läkaren såg så besvärad ut? Det kan inte vara lyckat att behöva tokbanta i Biggest Looser VIP (mycket viktigt att poängtera VIP...) efter att ha gjort en gastric bypass och sen ändå ha ett högt BMI... Fisk och grönsaker? Vilken förnekelse. Vitt bröd, latte, chokladbollar, tiramisu, pizza, friterat och plockmat....
Citera
2021-10-04, 20:30
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det stod ju 1999 på fotot Malou visade och Anna sa ju, om än med tvekan, att dom gifte sig just 1999.

https://youtu.be/Y4aJ32bheKg

Vid 2:15 pratas det om bröllopet och det står 1999 vid bilden. Om det nu var fel år borde väl Anna ha reagerat.

Enligt andra källor gifte dom sig 2001.

2017 säger hon 16 år. Vanessa blir tydligen till under bröllopsresan.
https://www.expressen.se/noje/anna-b...-forandringen/
2018 säger hon "nästan 18 år".
http://annabook.se/2018/11/05/bra-st...C%F0%9F%8F%BD/
Citera
2021-10-04, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Nä, det tassades runt ämnet och Anna lyftes fram som ett lyckat exempel. Var det därför läkaren såg så besvärad ut? Det kan inte vara lyckat att behöva tokbanta i Biggest Looser VIP (mycket viktigt att poängtera VIP...) efter att ha gjort en gastric bypass och sen ändå ha ett högt BMI... Fisk och grönsaker? Vilken förnekelse. Vitt bröd, latte, chokladbollar, tiramisu, pizza, friterat och plockmat....
Haha jag tänkte också på det - mycket viktigt att säga VIP.
Hon är för rolig……
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in