2021-09-27, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Nu har karlstackarn tagit med henne på kondis i Uppsala.
Verkar som han gör saker för henne när hon haft ilskeutbrott.
Jag ser ett osunt mönster.
Anna åt väl några smulor av ett halvt wienerbröd där på konditoriet.
Finns det någon dag på året när Anna inte äter något med socker i ? Att frossa såsom Anna gör är skadligt för hälsan. Det är pajer, kakor, bullar, tårtor , desserter, vispgrädde , choklad, kaloririkt kaffe och likörer på varje bild.
Citera
2021-09-27, 20:07
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Finns det någon dag på året när Anna inte äter något med socker i ? Att frossa såsom Anna gör är skadligt för hälsan. Det är pajer, kakor, bullar, tårtor , desserter, vispgrädde , choklad, kaloririkt kaffe och likörer på varje bild.
Jag håller iofs med dig men samtidigt så är min mamma 92 år och fikar sötsaker tre gånger om dagen. Arbetar ute med att klippa gräs, kratta löv m.m. ofta. Jag tror att intag av sötsaker är starkt kopplat till fysisk aktivitet. Annas fysiska aktiviteter handlar mest om att skriva om den på insta.
Citera
2021-09-27, 20:12
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag håller iofs med dig men samtidigt så är min mamma 92 år och fikar sötsaker tre gånger om dagen. Arbetar ute med att klippa gräs, kratta löv m.m. ofta. Jag tror att intag av sötsaker är starkt kopplat till fysisk aktivitet. Annas fysiska aktiviteter handlar mest om att skriva om den på insta.

Du sa det själv - den generation din mor kommer från så fikade man förvisso med sötsaker en hel del, men man var betydligt mer fysisk aktiv. Lägg till att jag inte tror att Anna stannar vid att ha EN kaka till kaffet. Och när Anna är fysisk aktiv så är hon säkerligen typen som tycker att det förtjänar extra belöning (läs: mer kakor).
Citera
2021-09-27, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det stämmer att man är olika genetiskt och det beror på hur mycket man rör sig. Vissa kan äta mycket och ändå vara smala , de är dessutom för det mesta fysiskt aktiva. Det är inte Anna och hon har lätt att gå upp i vikt.
Citera
2021-09-27, 20:33
Medlem
Har snart tagit mig igenom hela avsnittet hos nemo möter en vän. Anna låter manisk? Hon pratar i ett, svävar ut, tappar tråden, går in i sidospår efter sidospår, pratar som att allt hon säger kommer vara världs omvälvande och att hon har reflekterat i månader i något Buddhist tempel bara för att komma fram till detta viktiga.
Citera
2021-09-27, 21:58
Medlem
DoktorNos avatar
Sitter och tittar på Barncancergalan och fick naturligtvis funderingen över om Anna Book har varit med på någon av alla dessa kändisspäckade galor som brukar sändas i TV?

Det är ju galor runt nästan allt. Film, tv och radiopriser, musikgalor, olika sorters cancergalor och så vidare i all oändlighet.

Får hon inga inbjudningar till dylika evenemang eller tackar hon nej då galorna inte är till hennes ära?
Citera
2021-09-27, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Sitter och tittar på Barncancergalan och fick naturligtvis funderingen över om Anna Book har varit med på någon av alla dessa kändisspäckade galor som brukar sändas i TV?

Det är ju galor runt nästan allt. Film, tv och radiopriser, musikgalor, olika sorters cancergalor och så vidare i all oändlighet.

Får hon inga inbjudningar till dylika evenemang eller tackar hon nej då galorna inte är till hennes ära?
Klart hon inte får inbjudningar till några galor. Eller till något annat heller för den delen. Hon är för otrevlig som person och kan inte ens sjunga rent. Ska bli oerhört spännande att se hur mycket hon kommer uppträda nu när restriktionerna släpps. Det var ju en rant som heter duga hon skrev om att pandemin gjort det såååå svårt att hitta några jobb, hon gick på sina blödande knän……..Givetvis kommer hon inte uppträda alls när restriktionerna släpps. Som vi var inne på tidigare här i tråden så ville hon nog inte alls att restriktionerna skulle försvinna för då har hon ju inget att skylla alla uteblivna gig på. Som sagt jag väntar med spänning…..
Citera
2021-09-27, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

🏆 Hon var prisutdelare på en gala år 16-17 "och det va Jocke som vann en klass med spökjackt.. "och han kupade och friade till Jonna då". Videon finns på yt.
Anna gjorde några försök att fria till publiken med att skoja med sig själv.
Men det va rätt stelt i allafall...😥
Citera
2021-09-28, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
🏆 Hon var prisutdelare på en gala år 16-17 "och det va Jocke som vann en klass med spökjackt.. "och han kupade och friade till Jonna då". Videon finns på yt.
Anna gjorde några försök att fria till publiken med att skoja med sig själv.
Men det va rätt stelt i allafall...😥

Guldtuben 2016- pris i kategorin Årets dolda kamera.
Citera
2021-09-28, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Tack för värdefullt svar. Måste också rätta mig angående Pia. Hon tas visst upp, på slutet. Jag betalade väl för en vara eller liknande när det avhandlades. Anna och Pia har brutit med varandra, enligt Annas utsago. Hon är på en för bra plats i livet, helt enkelt. Kommer förkovra mig ytterligare i denna dam. Fascinationen har inte direkt blivit mindre efter att ha lyssnat på Nemos avsnitt. Man hör, förövrigt, tydligt hur obekväm Nemo blir stundtals... alla ”fans” där ute borde verkligen lyssna🤗

Haha, ja jag är inte förvånad att Anna förklarade brytningen med att hon själv var på ”en för bra plats i livet” Pia verkar dock vara på en oerhört mycket bättre plats än Anna. Stort umgänge.
God vän med många personer Anna mer än gärna skulle vilja frottera sig med, verkar tillfreds med livet och skrattar utan bitterhet om man kollar hennes IG. Fascinerande hur olika dessa systrar verkar vara.
Citera
2021-09-28, 02:06
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Gå in på Bloggbevakning och leta fram inlägget (26 sept). Glöm inte skämskudden

Oj nu har jag sett eländet, det hade varit bättre om jag skämdes men jag blir mest arg istället. Tycker det är helt sjukt att ingen får stopp på hennes sjuka & otrevliga beteende på IG.

Hon vill inte att någon ska lägga sig i vad det gäller påstår hon, hade hon inte velat det så hade hon ju inte lagt ut något. Full av motsägelser.
Citera
2021-09-28, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Oj nu har jag sett eländet, det hade varit bättre om jag skämdes men jag blir mest arg istället. Tycker det är helt sjukt att ingen får stopp på hennes sjuka & otrevliga beteende på IG.

Hon vill inte att någon ska lägga sig i vad det gäller påstår hon, hade hon inte velat det så hade hon ju inte lagt ut något. Full av motsägelser.

Full av motsägelser, som den narcissist hon uppenbarligen är. Att lägga upp ett klipp på instagram, där hon dansar och hånflinar mot sin ”fiende”… 🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in