2021-06-17, 16:20
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Hur länge kommer denna ”vänskap” att hålla? Över sommaren? Anna är inte känd att behålla vänner förutom hennes idol My som hon härmar o vått och torrt. Mer smörig story från Annas sida får man leta efter men det är ingen garanti för att så Märstamorsan exklusiva vänskap. Enligt henne själv är hon den mest godhjärtade och fantastiska varelse på denna jord😜

Hur många skulle vilja äta dessa kakor med tanke på Annas skitiga naglar sista liven 🤢
Och varför tar man kort på sig själv hela tiden??
Detta är ett märkligt fenomen.
Hon lämnar sin goa vän med vetskapen om att tv-kanalerna nu fungerar.
Vad skönt.
Citera
2021-06-17, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna har varit hos Kin

https://postimg.cc/gallery/rzj6P8r
Gud vilken hemsk selfie. Är det en docka och Anna själv är ute och går en mil? Hoppade ju till när jag såg bilden. Ser hon ut så på riktigt hade man ju sprungit. Åt andra hållet.
Citera
2021-06-17, 17:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Hur många skulle vilja äta dessa kakor med tanke på Annas skitiga naglar sista liven 🤢
Och varför tar man kort på sig själv hela tiden??
Detta är ett märkligt fenomen.
Hon lämnar sin goa vän med vetskapen om att tv-kanalerna nu fungerar.
Vad skönt.
Så bra att nån mer sett naglarna. Inte bara jag som ser sånt. I nästa live kommer dom att vara rena. Hoppas jag, hon läser ju här.

Bör jag söka hjälp eftersom jag aldrig tagit nån selfie?

Så Anna har fixat kanalinställningar åt Kin?
Det kanske man inte behöver numera, har själv ingen TV.

Anna som inte kan sätta upp en gardinstång och som hysteriskt ringer Roberto när tvättmaskinen läcker vatten i stället för att läsa bruksanvisningen. Efter alla år med tvättmaskin borde hon förstå grunderna, som att emellanåt rensa silen.
Fast nu glömde jag bort att det handlar om Anna...
Citera
2021-06-17, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna som inte kan sätta upp en gardinstång och som hysteriskt ringer Roberto när tvättmaskinen läcker vatten i stället för att läsa bruksanvisningen. Efter alla år med tvättmaskin borde hon förstå grunderna, som att emellanåt rensa silen.
Fast nu glömde jag bort att det handlar om Anna...
OFT!

Vad är det för sil? Trodde det räckte med att köra ättika+maskindisktablett en gång i månaden.

Och vart skulle detta filter sitta?
Citera
2021-06-17, 17:32
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annwielen
Gud vilken hemsk selfie. Är det en docka och Anna själv är ute och går en mil? Hoppade ju till när jag såg bilden. Ser hon ut så på riktigt hade man ju sprungit. Åt andra hållet.
Lite chucky varning på den bilden
Citera
2021-06-17, 18:16
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Hur länge kommer denna ”vänskap” att hålla? Över sommaren? Anna är inte känd att behålla vänner förutom hennes idol My som hon härmar o vått och torrt. Mer smörig story från Annas sida får man leta efter men det är ingen garanti för att så Märstamorsan exklusiva vänskap. Enligt henne själv är hon den mest godhjärtade och fantastiska varelse på denna jord😜

Anna är stolt över att en medelålders tvåbarnsmor börjat komma i ordning i sin nya lägenhet. Så stolt att hon skriver I love you.
Man undrar ju varför Anna tar tåget till stan för att besöka väninnan? Särskilt nu när de har två bilar i familjen. Då visar det sig att Kin bjuder på skumpa till lunchen. Det är ju å ena sida ansvarsfullt av Anna att ta tåget, å andra sidan är det väl ingen av dem som tänkt kröka till tidig torsdag? Visste Anna att hon skulle få ett glas skumpa? Då hade hon lika gärna kunnat skippa den, druckit vatten och kört hem. Något skumt tänkt eller är det bara jag?
Citera
2021-06-17, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
En halv termin

Ja, Dr Alban åkte dit vid en razzia mot sexköpare, enligt en annan tråd här.
Konstigt att han inte blivit uthängd i pressen a la Paulo. Kanske har att göra med att han har "rätt" hudfärg.
Anna hänger i alla fall ut själva separationen, vilken huvudpersonerna själva inte offentliggjort.
Citera
2021-06-17, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
En halv termin

Ja, Dr Alban åkte dit vid en razzia mot sexköpare, enligt en annan tråd här.
Konstigt att han inte blivit uthängd i pressen a la Paulo. Kanske har att göra med att han har "rätt" hudfärg.

Ok, antar att C19 stoppade detta. Hoppas hon fortsätter att kämpa på med sitt.

Tror för Robertos del så var han ju den som tog det till media genom att kontakta TV4 och prata ut om det hela i TV. Visste inte detta om Dr Alban. man lär sig
Citera
2021-06-17, 18:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Anna hänger i alla fall ut själva separationen, vilken huvudpersonerna själva inte offentliggjort.
Det är väl därför hon, som hon säger själv, valt bort en massa tidigare vänner och bekanta. Det är dom som valt bort Anna. Vem vågar berätta nåt och tro att Anna inte berättar vidare eller försäger sig.
Som när hon i en live sa att hon skulle skjutsa en familjemedlem som skulle på ett möte. 20 minuter senare sa hon att hon skulle skjutsa Lucas till tandläkaren. Anna är en glappkäft.
Hon sa själv i Klassfesten att hon trodde hon uppfattats som skvallerbytta i skolan.
Citera
2021-06-17, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Ok, antar att C19 stoppade detta. Hoppas hon fortsätter att kämpa på med sitt.

Tror för Robertos del så var han ju den som tog det till media genom att kontakta TV4 och prata ut om det hela i TV. Visste inte detta om Dr Alban. man lär sig
Det var väl bara en gissning av nån för Alban och fru separerade i samma veva som Paulo åkte dit och satt och tyckte synd om sig själv i tv.
Citera
2021-06-17, 19:12
Medlem
anna hyllar sej själv som vanligt..bilder från story

https://postimg.cc/gallery/VwLqQLS
Citera
2021-06-17, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
anna hyllar sej själv som vanligt..bilder från story

https://postimg.cc/gallery/VwLqQLS

I helvetet har tyskarna ansvar för humorn, norrmännen lagar maten och AB sköter tekniken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in