2021-09-18, 11:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
På IG:

Nu är det morgonmys i sängen med Roberto - och fyra olika bilder på morgonen frukostbröd med ost, gurka och sylt.
Riktigt intressanta mackor med tanke på att man måste ta fyra bilder på det. Nu blev jag sugen på bröd..
Citera
2021-09-18, 11:26
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Riktigt intressanta mackor med tanke på att man måste ta fyra bilder på det. Nu blev jag sugen på bröd..

Mackorna kan se olika goda ut beroende på hur de fotas. Anna kan ju lägga ut mat på sin insta och få det se smarrigt ut
Citera
2021-09-18, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Tack så mycket, då mindes jag rätt. Pinsamt var ordet.

Måste känts som en ”extra seger” för Anna att hon vann över Runar i Biggest Loser. Tänk att hon och morsan inte var inbjudna som hedersgäster på Carolas bröllop 🙄

...och hennes mamma!!! Jisses.
Citera
2021-09-18, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Mackorna kan se olika goda ut beroende på hur de fotas. Anna kan ju lägga ut mat på sin insta och få det se smarrigt ut

Hon var så trött imorse - men hon bakade bröd?
Det ser ut som att de inte har några lakan på täckena.
Citera
2021-09-18, 12:16
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Hon var så trött imorse - men hon bakade bröd?
Det ser ut som att de inte har några lakan på täckena.

De kanske är kvar i tvättmaskinen för att de inte fick upp luckan?
Citera
2021-09-18, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Någon källa på det? Varför i hela världen skulle hin komms objuden? Carola gifte sig väl för 100 år sedan.
Nä det är nog bara en skröna, dessutom är dom väl nästan grannar idag.

Anna ”kände” väl knappast Noppe heller, så där var hon objuden. Visserligen var det väl en öppen gudstjänst först men det här med att krascha begravningar och bröllop är Mu’s specialitet. En av dem.
Citera
2021-09-18, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Någon källa på det? Varför i hela världen skulle hin komms objuden? Carola gifte sig väl för 100 år sedan.
Nä det är nog bara en skröna, dessutom är dom väl nästan grannar idag.

Jag såg det med egna ögon.
Citera
2021-09-18, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Kan inte ha varit Robban. Carola gifte sig 1990 och då var Anna inte tillsammans med honom. Fick för mig att det var Annas morsa Maritha som var med?.. 🤔

Du har rätt. Var så länge sedan så minnet sviker lite. Glömmer dock aldrig den gigantiska buketten hon släpade med sig 😜
Citera
2021-09-18, 15:15
Medlem
estrelladeoros avatar
Hon har verkligen gått upp i vikt sen Biggest loser. Jag vågar nog nästan gissa att hon har ett matberoende och lever i förnekelse kring det. Tragiskt egentligen.
Citera
2021-09-18, 17:22
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estrelladeoro
Hon har verkligen gått upp i vikt sen Biggest loser. Jag vågar nog nästan gissa att hon har ett matberoende och lever i förnekelse kring det. Tragiskt egentligen.
Hon gömmer ju både mat och sprit i sin garderob.
Antonio visade upp hennes sprit- och kakgömma i en live. Är det förresten ingen som har sparat ner den liven? Själv missade jag detta guldkorn, men det låter hysteriskt roligt, och hade säkert varit av intresse för Bloggbevakning. Tror inte ens Mi Amor kände till att hon både skåpdricker och skåpäter. Den ynkryggen hade aldrig vågat rota i Annas garderob.
Citera
2021-09-18, 17:25
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hon gömmer ju både mat och sprit i sin garderob.
Antonio visade upp hennes sprit- och kakgömma i en live. Är det förresten ingen som har sparat ner den liven? Själv missade jag detta guldkorn, men det låter hysteriskt roligt, och hade säkert varit av intresse för Bloggbevakning. Tror inte ens Mi Amor kände till att hon både skåpdricker och skåpäter. Den ynkryggen hade aldrig vågat rota i Annas garderob.
Heelt galet, undrar vad mer som göms i garderoben?
Citera
2021-09-18, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estrelladeoro

Det är inte helt ovanligt att människor har mer eller mindre noll koll på vad de äter under en dag och tror att de är smalare än de är. Det är därför matdagböcker är ett bra hjälpmedel.

Kak- och spritgömman har jag helt missat, var det länge sen? Sonen bearbetar henne med luncher och porslin, sen gör han sånt bakom ryggen på henne… Är eg inte förvånad, inte svårt för henne att spetsa iskaffe och annat hon sörplar och hon beter sig berusat rätt ofta ju. Men hon är baaara så spontan och glad av naturen-high on life!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in