2021-09-28, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Citat från domen där valpen snodde en jacka av en kille 2018.
"Tingsrätten bedömer att det är tydligt att Antonio Toledano Book behöver vårdinsatser för att minska risken för återfall i brott."
Valpen o en kompis hade stämt möte med en kille som ville sälja en jacka. De snodde jackan och sprang. När polisen förhörde valpen sa han att han hade en tröja värd 1800 som han skulle byta med. Jackan ska enligt honom vara värd ungefär lika mycket. Dum-Anna intygar att han skulle byta en tröja mot en jacka och menar att hon inte sett tröjan efter det, så hon ljög. Senare i ett annat förhör erkänner valpen och ändrar sin story och menar att de aldrig skulle byta några kläder utan snodde jackan. Idioten poserar senare med jackan på Insta.
Hela Stolledano klanen är idioter! Hoppas hon livar snart så hon kan få lite frågor angående detta 🤣
Citera
2021-09-28, 05:32
Medlem
nytt på insta

https://postimg.cc/gallery/qC6xcHN
Citera
2021-09-28, 06:22
Medlem
DoktorNos avatar
Försöker hon få kontakt med Dr Alban eftersom hon har taggat hans döttrar några gånger de senaste dagarna?

Hon har ett besynnerligt intresse för andras barn, istället för att ägna sig åt sina egna.
Citera
2021-09-28, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Försöker hon få kontakt med Dr Alban eftersom hon har taggat hans döttrar några gånger de senaste dagarna?

Hon har ett besynnerligt intresse för andras barn, istället för att ägna sig åt sina egna.

Tror det är avundsjuka, Dr Albans dotter har varit med i Lets dance kändis barn samt sjungit och dansat i TV medan Annas barn skapar rubriker pga brott. Misstänker att hon har svårt att inse att hon inte är en "stjärna" som hon vill se sig utan hon är förverkad för många år sedan
Citera
2021-09-28, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Hela Stolledano klanen är idioter! Hoppas hon livar snart så hon kan få lite frågor angående detta 🤣

Om man inte vill bli blockad så är det enda alternativet att hålla tyst.
Citera
2021-09-28, 08:23
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
I ”Nemo möter en vän” deklarerade hon stolt att numer åt hon bara små äppelbitar, övrigt socker hade hon uteslutit.

Nu är det gofika, pizza och fett dagligen. Motionen verkar ha avstannat helt.

Kan man annat än inte se att Book-kvinnan närmar sig total fysisk och psykisk kollaps?

Lite som att bevittna ett begynnande vulkanutbrott. Det pyser i skallen på henne och det kommer lava sprutande lite då och då.

Mi amore har det nog tuffare än vanligt hemma. Restriktionerna är borta och inget händer….
Citera
2021-09-28, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Om man inte vill bli blockad så är det enda alternativet att hålla tyst.
Så sant 😂 Det magiska blockeliblockfingret 😜
Citera
2021-09-28, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Mi amore har det nog tuffare än vanligt hemma. Restriktionerna är borta och inget händer….

Det spelar ingen roll om det finns några restriktioner eller inte. Annas vardag ser ut som vanligt oavsett, det vill säga inga uppdrag. Däremot hade hon garanterat hoppats på att restriktionerna skulle fortsatt eftersom hon då haft en orsak att skylla hennes uteblivna bokningar på; nu måste hon komma på andra orsaker.
Citera
2021-09-28, 09:40
Vad gjorde hon i Uppsala, förutom att trycka i sig fika?
Citera
2021-09-28, 10:11
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
I ”Nemo möter en vän” deklarerade hon stolt att numer åt hon bara små äppelbitar, övrigt socker hade hon uteslutit.

Nu är det gofika, pizza och fett dagligen. Motionen verkar ha avstannat helt.

Kan man annat än inte se att Book-kvinnan närmar sig total fysisk och psykisk kollaps?

Lite som att bevittna ett begynnande vulkanutbrott. Det pyser i skallen på henne och det kommer lava sprutande lite då och då.

Nej, man undrar hur hennes fysiska hälsa egentligen är. Jag var själv uppe i ett BMI på 32, och jag fick all möjlig skit. Diabetes typ 2, högt blodtryck, höga blodfetter mm. Nu, 1,5 år senare, så är BMI på 26, och i stort sett alla värden ligger inom det normala. Jag är dessutom några år äldre än Booken, så Anna, det går att må bra med en hälsosam livsstil. Det kräver dock en disciplin som kanske är henne övermäktigt.
Citera
2021-09-28, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Nej, man undrar hur hennes fysiska hälsa egentligen är. Jag var själv uppe i ett BMI på 32, och jag fick all möjlig skit. Diabetes typ 2, högt blodtryck, höga blodfetter mm. Nu, 1,5 år senare, så är BMI på 26, och i stort sett alla värden ligger inom det normala. Jag är dessutom några år äldre än Booken, så Anna, det går att må bra med en hälsosam livsstil. Det kräver dock en disciplin som kanske är henne övermäktigt.

Att tävlingsbanta som Anna gjorde är ju inte att rekommendera. Tror att hennes nuvarande problem är att den enda hobby hon har är att äta goda saker. Att äta gott när man väl ska äta är en sak, en annan när det blir en sysselsättning. Tänk att ha all den tid Anna har och få sysselsätta sig med sina hobbys.

Till Anna skulle jag rekommendera att låna böcker att lyssna på och införskaffa en målarbok för vuxna med pennor till så är händerna upptagna också.

Att hålla på att lajva där folk låtsas vänligt inställda när de egentligen hånskrattar, flera timmar några gånger i veckan är ju naturligtvis inte bra för henne. Hon har fastnat i ett väldigt dåligt beteende.
Citera
2021-09-28, 11:35
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad gjorde hon i Uppsala, förutom att trycka i sig fika?
Kan man undra. Men det verkar som maken var arbetsbefriade denna måndag, så de ville väl hitta på något? Anna kan ju ingenting så några historiska sevärdheter blev det knappast. Undrar om hon ens förstod det var Domkyrkan hon plåtade? Men fika kan hon.

Sedan blev jag lte osäker om de var i Uppsala för att se Albans dotter dansa, eller om det var från någon annanstans. Spontant känner jag att jag gärna skulle åka var som helst för lite kvalitetstid med en flickvän, det är ju bara trevligt. Nu är de inte så långt till Uppsala, men jag skulle nog inte åka någonstans för att se en kompis barn uppträda på amatörteater. Då skjuter jag mig hellre i foten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in