Citat:
Ursprungligen postat av
Fabriksbyggnad
Anna är duktig på inredning. Tycker det är smakfullt inrett. Förstår inte problemet med att det inte är massa onödigt dyra prylar.
Man kan tycka vad man vill, men alltid rent och snyggt. Kanske hon lägger för mycket tid på sånt? Det vet väl hon bäst.
Sen förstår jag iofs inte att hon trumpetar ut saker som, tvätt, städning etc.
Det är för mig intressantare att diskutera det som utmärker sig och det är inte hennes inredning.
Stilrent inrett men jag tror att det någonstans i tråden står om att hennes hem ser ut som ett hotell. Det saknas en egen touch på det hela. Och det kan jag också tycka. Och hon städar ju systematiskt ungefär som hon hade ett eget litet hotell med några få gäster. Långliggare.
Något annat som hon ofta upprepar är doften av mat, ljus, fint porslin, fräscha blommor. Bäddar, duschar, städar ur, torkar av och så det här med sex.
Och allt det är ju väldigt mänskligt.
Det som är konstigt är ju hennes lajvar. I flera timmar, ibland gråtandes inför totala främlingar, och ibland sjunger hon och det låter ju inte bra, inte i närheten som den artist som hon tycks inbilla sig att hon är, hon dansar och visar upp sig men står gärna i ställningar så att magen ska se mindre ut.
Jag menar, vart vill människan komma?!