2021-09-06, 22:34
När skulle hon göra den jobbiga stora operationen? Gissningsvis ta bort livmodern?
Hennes kompis nettan pratar mycket om klimakteriebesvär, anna verkar stoltsera med sin mens, blev förnärmad när klimakteriet kom på tal med nettan
Citera
2021-09-06, 22:40
Medlem
flugornass avatar
Va fan har Anna släktkalas eller vad är det som pågår?
Citera
2021-09-06, 22:44
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
När skulle hon göra den jobbiga stora operationen? Gissningsvis ta bort livmodern?
Hennes kompis nettan pratar mycket om klimakteriebesvär, anna verkar stoltsera med sin mens, blev förnärmad när klimakteriet kom på tal med nettan
Som med mycket annat så bidde det inget. All vård som inte behöver utföras pronto får vänta tills efter pandemin. Hon har ju redan gjort ett ingrepp, det kanske räckte med det.
Sen har hon haft fullt upp med andras sjukdomar och nu stundar kalas. Hon hinner nog inte med nån operation just nu. Rätt som det är kan det dyka upp nåt toppjobb och då kan hon ju inte vara konvalescent. Pengarna måste in.
Citera
2021-09-06, 23:08
Medlem
Myrraas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jo, i samband med flytten.

Då låter det väl som det var hon som behövde besöka psyk, eller?
Citera
2021-09-06, 23:17
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrraa
Då låter det väl som det var hon som behövde besöka psyk, eller?
Det står på hennes blogg.
Citera
2021-09-07, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
I morse var det SPONTANFIKA med My och de slafsade i sig Annas HEMMA GJORDA Tiramisu.
Känns ju inte så spontant - RÅKADE Anna ha en tiramisu just när hon kom på att hon skulle till My? Vad tyckte Roberto om det - han som ju ÄLSKAR godsaker????????????
Citera
2021-09-07, 00:44
Medlem
Ja just det ja-vad hände med livmoderdramat i julas egentligen? Hördes väl inget mer efter det polikliniska ingreppet/provtagningen?
Anna-läs sagan ”Peter och vargen”. Du gillar ju att läsa säger du.
Den kanske kan få dig att fatta varför så mycket blir fel i ditt liv och förhoppningsvis få poletten att trilla ner en bit. Men nu önsketänker jag förstås

Annas glajjor som hon fick av sin familjevän verkar ju vara precis i hennes smak iallafall.

Fabriksbyggnad: OECD? Vad är det för tillstånd?
Citera
2021-09-07, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Är man hemmafru så får man väl ta det som sin uppgift att ha städat. Skulle fru Fridolf komma hem efter ett långt arbetspass och städa vore det väl dålig stil om egentid Anna inte gjort det.

Dessutom är de ju enbart fem vuxna i hushållet (som borde kunna hålla ordning efter sig själva och i sina egna rum) och inte heller har de tex husdjur.
Anna och Felicia verkar ju vara hemma på heltid och sköta mat/bak/städ. Minigangstern är väl inte mycket till hjälp i huset men gräsmattan borde han kunna klippa. Såg inte skitungens live men verkar inte som han jobbar för tillfället så inte för mycket begärt.
Citera
2021-09-07, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Anna är duktig på inredning. Tycker det är smakfullt inrett. Förstår inte problemet med att det inte är massa onödigt dyra prylar.

Man kan tycka vad man vill, men alltid rent och snyggt. Kanske hon lägger för mycket tid på sånt? Det vet väl hon bäst.

Sen förstår jag iofs inte att hon trumpetar ut saker som, tvätt, städning etc.

Det är för mig intressantare att diskutera det som utmärker sig och det är inte hennes inredning.

Stilrent inrett men jag tror att det någonstans i tråden står om att hennes hem ser ut som ett hotell. Det saknas en egen touch på det hela. Och det kan jag också tycka. Och hon städar ju systematiskt ungefär som hon hade ett eget litet hotell med några få gäster. Långliggare.

Något annat som hon ofta upprepar är doften av mat, ljus, fint porslin, fräscha blommor. Bäddar, duschar, städar ur, torkar av och så det här med sex.

Och allt det är ju väldigt mänskligt.

Det som är konstigt är ju hennes lajvar. I flera timmar, ibland gråtandes inför totala främlingar, och ibland sjunger hon och det låter ju inte bra, inte i närheten som den artist som hon tycks inbilla sig att hon är, hon dansar och visar upp sig men står gärna i ställningar så att magen ska se mindre ut.

Jag menar, vart vill människan komma?!
Citera
2021-09-07, 04:22
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Va fan har Anna släktkalas eller vad är det som pågår?
Finbesök från USA och röda mattan är utrullad. De behövde dock ta en taxi från Arlanda och blev inte upphämtade av oklar anledning. Felicia och Vanessa jobbar ju på restaurang i Sigtuna och Roberto skulle uträtta ärenden. Nästan ingenting går att sköta utan bil där de bor så antagligen var bilen upptagen på annat håll. Sköta ett jobb i Sigtuna bara 1,5 mil bort fungerar inte med lokaltrafiken.
Citera
2021-09-07, 05:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vad tillkom för höjdpunkter igår?

Annas bråk med folk på IG om hennes rättighet att få "jobba" som artist.
Tycker att Anna har det rätta, för att sitta utanför ICA med en tiggarkopp och säga Hallå, hejsan.. Att säga Taaack, vet vi ju via hennes lives att hon klarar av galant att säga.
Citera
2021-09-07, 06:39
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Stilrent inrett men jag tror att det någonstans i tråden står om att hennes hem ser ut som ett hotell. Det saknas en egen touch på det hela. Och det kan jag också tycka. Och hon städar ju systematiskt ungefär som hon hade ett eget litet hotell med några få gäster. Långliggare.

Det som saknas är ju det som brukar finnas när man bott ihop i ett kvarts sekel - tavlor, arvegods, småsaker man skaffat sig, böcker, skivor, osv. Antingen så är hon inte speciellt sentimental av sig och kastar allt sådant eller så har hon lagt undan allt i ett förråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in