2021-09-07, 06:49
Medlem
Alla människor är lika värda och lika barn leka bäst. Men....
Varför umgås inte Anna med etablerade yrkesverksamma artister? Inte bara väninnors pojkvänner som är med på ett hörn utan just gör nåt kreativt. Jamen nåt jävla pucko inom musik borde ju orka med henne.
Det sista besöket, damerna från USA, blev ju till ett sjukt pinsamt litet reportage.
Citera
2021-09-07, 08:07
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Känns ju inte så spontant - RÅKADE Anna ha en tiramisu just när hon kom på att hon skulle till My? Vad tyckte Roberto om det - han som ju ÄLSKAR godsaker????????????
Den gjorde hon kvällen innan, första gången som hon gjorde tiramisu..
Citera
2021-09-07, 08:08
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Dessutom är de ju enbart fem vuxna i hushållet (som borde kunna hålla ordning efter sig själva och i sina egna rum) och inte heller har de tex husdjur.
Anna och Felicia verkar ju vara hemma på heltid och sköta mat/bak/städ. Minigangstern är väl inte mycket till hjälp i huset men gräsmattan borde han kunna klippa. Såg inte skitungens live men verkar inte som han jobbar för tillfället så inte för mycket begärt.
De är hemma allihop, utom Robban
Citera
2021-09-07, 08:08
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det står på hennes blogg.
Kan du länka?
Citera
2021-09-07, 08:12
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det som saknas är ju det som brukar finnas när man bott ihop i ett kvarts sekel - tavlor, arvegods, småsaker man skaffat sig, böcker, skivor, osv. Antingen så är hon inte speciellt sentimental av sig och kastar allt sådant eller så har hon lagt undan allt i ett förråd.
När arga snickarn var hos dem och gjorde om så var hennes förråd inte att leka med.. har hon visat upp hela huset? Alla har väl någon forn av "skräprum/skräplåda/skräphörn?"
Citera
2021-09-07, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Alla människor är lika värda och lika barn leka bäst. Men....
Varför umgås inte Anna med etablerade yrkesverksamma artister? Inte bara väninnors pojkvänner som är med på ett hörn utan just gör nåt kreativt. Jamen nåt jävla pucko inom musik borde ju orka med henne.
Det sista besöket, damerna från USA, blev ju till ett sjukt pinsamt litet reportage.
Det finns inga etablerade artister som vill umgås med Anna Hon är ökänd på grund av hur hon betett sig. Det var verkligen ett pinsamt reportage igår, det hade räckt med max fyra bilder. Men när hon var med två minuter i Hellenius hörna publicerade hon inga bilder.
Citera
2021-09-07, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det finns inga etablerade artister som vill umgås med Anna Hon är ökänd på grund av hur hon betett sig. Det var verkligen ett pinsamt reportage igår, det hade räckt med max fyra bilder. Men när hon var med två minuter i Hellenius hörna publicerade hon inga bilder.

Kan själv ibland ångra att jag inte tagit en enda bild när jag bjudit hem släktingar, åtminstone en gruppbild i soffan, men man glömmer ju ofta bort sånt när man har trevligt.

Så distanslöst filmande av kvinnan som äter tiramisu. Ungefär samma upplägg som störda föräldrar som försöker få gullig tårtätar-film på småbarn.

Mina äldre släktingar skulle inte acceptera att jag filmade dem när de äter efterrätt för content till min instagram!
Citera
2021-09-07, 09:00
Medlem
Sirenflixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
Kan själv ibland ångra att jag inte tagit en enda bild när jag bjudit hem släktingar, åtminstone en gruppbild i soffan, men man glömmer ju ofta bort sånt när man har trevligt.

Så distanslöst filmande av kvinnan som äter tiramisu. Ungefär samma upplägg som störda föräldrar som försöker få gullig tårtätar-film på småbarn.

Mina äldre släktingar skulle inte acceptera att jag filmade dem när de äter efterrätt för content till min instagram!
Min favorit var ändå när hon filmades bakifrån för att Anna ville visa upp hur skröplig hon var, för att sedan visa vilken hjälte Roberto var som hjälpte henne ner för trappan. Kul att se den smygfilmen på sig själv efteråt!
Citera
2021-09-07, 09:15
Medlem
dekadentens avatar
Roligt att Anna trumpetar ut hur otroligt nära hon är de två kvinnorna som kom på besök igårkväll, samtidigt som hon inte följer den ena på instagram och även om hon följer den andra så har hon inte gillat en enda bild. Var samma sak med någon Gunilla i somras, Anna som postar 30000 bilder om hur MYCKET hon älskar dessa personer, hur otroligt nära de är och sen inte en enda like på Gunillas bilder.

Hade inte brytt mig om det gällde någon annan, men Anna är ju minst sagt besatt av sociala medier...
Citera
2021-09-07, 09:57
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Därmed inte sagt att hon inte fotograferade. Hon kanske tog hundratals foton när hon var statist i Hörnan. Men när ingen, från GES och Hellenius till Hanna Hedlund och Baryard, ville ta en selfie med Book så surnade hon till och tänkte att "är de så otacksamma så tänker jag då rakt inte visa bilder av dem på min Instagram."

Eller så sade TV4 helt enkelt åt henne att "Var god stör ej programledarn eller våra gäster när du är här. Fotografering är förbjuden i logerna och i studion."

Nånting måste i alla fall ha hänt mellan Book och TV4 i samband med giget i Hörnan. Frågan är vad?

Fick de till slut nog av hennes tjatande om medverkan i deras program och sa att det här giget med Kicken är det sista du gör här på Fyran eller kom hon på tvären med någon av de riktiga gästerna i programmet? Typ att Strömstedt lackade ur på henne?
Citera
2021-09-07, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
De dök snabbt upp inför reklampauserna, väldigt snabbt, blinkar du till missar du dem lätt.
Snabbspola programmet i TV4 play tills du kommer till sekundrarna innan reklampaus och avslut.
Extremt korta klipp, med en flåsande, väldigt tungt mejkad Anna som springer omkring med Kicken som de två lallande fåntrattar som de är..

Ok tack, då vet jag. 😄 Idioten Kicken är precis som Anna desperat att synas och ställer upp på vad som helst så jag är inte överraskad. Musiker och rockstjärna, det var länge sedan. Att Anna ens haft början på någon slags karriär är så avlägset så endast personer med åldern inne och VÄLDIGT gott minne mins det....
Citera
2021-09-07, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Ja just det ja-vad hände med livmoderdramat i julas egentligen? Hördes väl inget mer efter det polikliniska ingreppet/provtagningen?
Anna-läs sagan ”Peter och vargen”. Du gillar ju att läsa säger du.
Den kanske kan få dig att fatta varför så mycket blir fel i ditt liv och förhoppningsvis få poletten att trilla ner en bit. Men nu önsketänker jag förstås

Annas glajjor som hon fick av sin familjevän verkar ju vara precis i hennes smak iallafall.

Fabriksbyggnad: OECD? Vad är det för tillstånd?
När Anna inte får den uppmärksamhet som hon ”har rätt till” Skapar hon gråt-drama på Insta så tant-fansen ska skicka hjärtan och krya till henne. Finns väl ingen människa som kan förstora saker, händelser som denna patetiska Took!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in