2021-09-25, 08:56
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Anna påpekar gång på gång att om hon inte hade blivit artist, så hade hon velat jobba med människor.
Varför engagerar hon sig inte i bästisen Tunnelbanenettans företag? Där kan hon både leka psykolog, underhålla, städa och fixa med mat/fika.
Hon vill inte jobba. Inte med vanligt hederligt arbete i alla fall.

När hon för några veckor sen beklagade sig över pandemins påverkan om uteblivna jobb i artistbranschen så blockeliblockade hon alla som kommenterade att hon kunde ta ett jobb i vården istället.

Och att jobba med människor, inom t.ex vård och omsorg, är inget för Anna om det inte innebär att hon hamnar i fokus.
Citera
2021-09-25, 09:05
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hon vill inte jobba. Inte med vanligt hederligt arbete i alla fall.

När hon för några veckor sen beklagade sig över pandemins påverkan om uteblivna jobb i artistbranschen så blockeliblockade hon alla som kommenterade att hon kunde ta ett jobb i vården istället.

Och att jobba med människor, inom t.ex vård och omsorg, är inget för Anna om det inte innebär att hon hamnar i fokus.

Men det skulle nog stärka hennes ”varumärke”. Kärringen får väl släpa med sig röven och göra NÅGOT! Det här la(r)jvandet hon sysslar med nu sänker ju skeppet djupare än Titanic. Moahaha 😝

Ps. många kändisar sysslar med välgörenhet
Citera
2021-09-25, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nåväl, till skillnad från Hollywoodfrun så känner Anna inte Julia Roberts.

https://www.instagram.com/p/CT353y9rd3n/

Gunilla var snyggare än Julia Roberts back in the days.

Men vad kvinnor verkar ha svårt att förstå är att deras bästföredatum oftast expire vid 37.
Citera
2021-09-25, 09:14
Medlem
DoktorNos avatar
Svenska folket skulle åtminstone bli friskare om Anna började inom vården. För vem skulle våga vara sjuk om man visste att hon skulle vårda en? Inte jag i alla fall.

Hur mår hennes dotter förresten? Är hon frisk från lunginflammationen hon ådrog sig i Spanien och som den ömma modern försökte bota med Cocillana, Alvedon och en godisklubba?
Citera
2021-09-25, 09:39
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Haha, där avslöjade du dig.... Du tittar på Idol och känner dig överlägsen....😂😂😂😂😂
Ja, absolut faktiskt följt det i år ganska ordentligt, absolut inte sett alla avsnitt men finner det väldigt underhållande. Undrar hur Anna stått sig idag mot dagens konkurrenter? Vad tror ni?
Citera
2021-09-25, 09:46
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Jag har väldigt svårt att se din agenda. Du vill - frivilligt eller ofrivilligt - framstå som Annas försvarare samtidigt som du vill avsky henne. Det är ju minst sagt en egen vinkel på det hela. Men det blir ju lite som att sätta krokben för sig själv.

Jag kan nog äta upp mina strumpor om du hittar fler än några procent av "folket" här i tråden om Anna Book. Det här är en satirisk tråd om Anna, inte en hyllningstråd, då det inte finns något att hylla. De som fortfarande orkar gilla Anna eller hennes hit hittar du på hennes Insta. De skickar hjärtan och omtankar till henne där. Här skrattar vi åt farsen som rullar på.

En på Idol vars far skrivit "raising my family". Du får nog precisera dig mer än så. Jag har aldrig hört talas om "raising my family". Varför berättar du ens det? Det passar inte in i kontexten.

Anna kanske vill dö på scenen. Problemet är väl bara att det är 25 år sedan hon stod på en scen själv senast. Risken är överhängande att hon dör i en live på Insta snarare. Ganska långt bort från ära och berömmelse. Hon och 25 tittare som sätter mandelkubben i halsen. Jag gissar att vi är fler fans här som ser henne som en levande version av Hyacinthia än det är fans som ännu kommer ihåg vem hon en gång var, för 35 år sedan.
Ja, nånstans har det klickat fel när hon inte är ute på vägarna. Nöjesbranschen är brutal, antingen är man inne eller ute. Tror hon har mycket att ge er ännu, vi får se nu efter 29:de hur hon förvaltar sitt pund. Hon borde ge fan i sina lives, satsa på spelningar..
Till sommaren kommer väl festivalerna igång. Vore det inte kul att se henne på en comeback tour.

Pinsamt du inte vet vilket låt raising my family är, är du 15 år?
Citera
2021-09-25, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Ja, absolut faktiskt följt det i år ganska ordentligt, absolut inte sett alla avsnitt men finner det väldigt underhållande. Undrar hur Anna stått sig idag mot dagens konkurrenter? Vad tror ni?

Med tanke på att hon mimar till låtar, även till sin egen älskade ABC, lär hon knappast ens en gång ta sig igenom audition. Jag tittar sällan på Idol men där finns det extremt många duktiga talanger - Anna är inte ens i närheten.
Senast redigerad av bmed 2021-09-25 kl. 09:50.
Citera
2021-09-25, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Med tanke på att hon mimar till låtar, även till sin egen älskade ABC, lär hon knappast ens en gång ta sig igenom audition. Jag tittar sällan på Idol men där finns det extremt många duktiga talanger - Anna är inte ens i närheten.
Det är så många duktiga talanger med I år, jag skulle kunna se åtta av årets tretton som vinnare. Anna hade fått vända i dörren , hon skulle inte ha en chans i dagens konkurrens att gå vidare.
Citera
2021-09-25, 10:09
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ja, nånstans har det klickat fel när hon inte är ute på vägarna. Nöjesbranschen är brutal, antingen är man inne eller ute. Tror hon har mycket att ge er ännu, vi får se nu efter 29:de hur hon förvaltar sitt pund. Hon borde ge fan i sina lives, satsa på spelningar..
Till sommaren kommer väl festivalerna igång. Vore det inte kul att se henne på en comeback tour.

Pinsamt du inte vet vilket låt raising my family är, är du 15 år?

Tror inte att "Raising my family" är ett särskilt relevant mått på allmänbildning. En ointressant låt som låg några veckor på svenska topplistan med plats 3 som bäst, dessutom för 40 år sedan. Då är det intressantare att allas vår Anna låg 10 veckor på listan med plats 4 som bäst med "Andalucia" 2006.
Det är väl sista gången hon har haft någon slags framgång som artist.
Senast redigerad av PricklyCity 2021-09-25 kl. 10:22.
Citera
2021-09-25, 10:12
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:

Vad händer den 29:e? Har hon ett (hemligt) möte med arbetsförmedlingen eller socialnämnden i Märsta?

Vad gäller en "comeback tour" lär det aldrig hända. Dels för att ingen vill se eller höra henne försöka sjunga, dels för att ingen vill boka henne för ens ett enstaka uppträdande, dels för att hon på väldigt många år inte ens lyft ett finger för att få möjligheten att sjunga in nya låtar. Det går inte att göra en "comeback tour" och bara mima till ABC.
Senast redigerad av DoktorNo 2021-09-25 kl. 10:14.
Citera
2021-09-25, 10:39
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Tror inte att "Raising my family" är ett särskilt relevant mått på allmänbildning. En ointressant låt som låg några veckor på svenska topplistan med plats 3 som bäst, dessutom för 40 år sedan. Då är det intressantare att allas vår Anna låg 10 veckor på listan med plats 4 som bäst med "Andalucia" 2006.
Det är väl sista gången hon har haft någon slags framgång som artist.

Ha ha ha! NU minns jag den. Hatade den töntiga låten. Låtsasreggae. Jag minns även hits som Unchined melody med Elvis, för en 50 år sedan. Och vem minns inte Jazzgossen med Karl Gerhard? Men Anna Tok har ingenting med musik att göra längre. Tills hon bevara motsatsen i alla fall.
Citera
2021-09-25, 10:45
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Vad händer den 29:e? Har hon ett (hemligt) möte med arbetsförmedlingen eller socialnämnden i Märsta?
Jag tror det syftas på att restriktionerna hävs den 29:e och det går inte längre att skylla på pandemin när man inte får eller ordnar några egna spelningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in