Citat:
Ursprungligen postat av
Coolvid19
Jag har väldigt svårt att se din agenda. Du vill - frivilligt eller ofrivilligt - framstå som Annas försvarare samtidigt som du vill avsky henne. Det är ju minst sagt en egen vinkel på det hela. Men det blir ju lite som att sätta krokben för sig själv.
Jag kan nog äta upp mina strumpor om du hittar fler än några procent av "folket" här i tråden om Anna Book. Det här är en satirisk tråd om Anna, inte en hyllningstråd, då det inte finns något att hylla. De som fortfarande orkar gilla Anna eller hennes hit hittar du på hennes Insta. De skickar hjärtan och omtankar till henne där. Här skrattar vi åt farsen som rullar på.
En på Idol vars far skrivit "raising my family". Du får nog precisera dig mer än så. Jag har aldrig hört talas om "raising my family". Varför berättar du ens det? Det passar inte in i kontexten.
Anna kanske vill dö på scenen. Problemet är väl bara att det är 25 år sedan hon stod på en scen själv senast. Risken är överhängande att hon dör i en live på Insta snarare. Ganska långt bort från ära och berömmelse. Hon och 25 tittare som sätter mandelkubben i halsen. Jag gissar att vi är fler fans här som ser henne som en levande version av Hyacinthia än det är fans som ännu kommer ihåg vem hon en gång var, för 35 år sedan.
Ja, nånstans har det klickat fel när hon inte är ute på vägarna. Nöjesbranschen är brutal, antingen är man inne eller ute. Tror hon har mycket att ge er ännu, vi får se nu efter 29:de hur hon förvaltar sitt pund. Hon borde ge fan i sina lives, satsa på spelningar..
Till sommaren kommer väl festivalerna igång. Vore det inte kul att se henne på en comeback tour.
Pinsamt du inte vet vilket låt raising my family är, är du 15 år?