2021-08-30, 22:03
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Lika aktuellt idag, numera hänger hon ut IG konton i brist på vänner..

https://pasteboard.co/Kij4CPWA.jpg

Åh wow vad bra skrivet! Jag har missat detta!
Var lade de ut det? Har Anna Took kommenterat det?
Citera
2021-08-30, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quinn93
Helt GALET gränslöst av Anna hur hon ska dokumentera allt, jag kan verkligen inte förstår hur ingen i familjen säger ifrån, att det får räcka nu med all exponering av exakt allt i deras liv. Varför känner Anna att hon måste lägga upp bilder att de är hos doktorn? En normal människa hade för de första låtit sitt vuxna barn gå in själv hos läkaren för att bli undersökt, nä då ska Anna klampa in där också och smattra med kameran några bilder för detta måste alla veta! Viktigt! Blir så satans trött på henne. Kan Anna gå en dag utan att dokumentera något om hennes dag? Hon måste desperat visa alla att hon faktiskt gör saker om dagarna även om de betyder att stackars V ska exponeras för de.

Tror att dom försökt, men att Anna vägrar.
En gång i försommaren kom Maken hem, han böjde sig över Anna å gav henne en puss samtidigt sa han stäng av den där nu.. Anna slog bakut och sa, nä jag är i live nu, gå och duscha så ska vi äta sen.. han gick...
En gång satt sonen och pratade med någon, Anna blängde ilsk på han flera gånger till slut exploderade hon och liven bröts.. Tror helt enkelt att dom låter henne vara för då är det lugnt för hem friden.
Citera
2021-08-30, 22:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Åh wow vad bra skrivet! Jag har missat detta!
Var lade de ut det? Har Anna Took kommenterat det?

Det las ut på IG hos en av de berörda, om jag inte minns fel.
Anna svarade inte på detta, Anna kan ju faktiskt bli tvärtyst och sluta ha kontakt med folk också.
Bråket med Denise Lopez var ju en följetong ett tag, men med hänsyn till Anna, ville inte Dede gå in i detalj vad Anna hade gjort för att få Dede att vilja bryta.
Möjligt att Anna gick in på sina 117 magoperationer igen vid en fest edyl och förstörde återigen en feststämning med sitt gråt, medan omgivningen vred sig av pinsamhet och obehag.

När Anna kommer igång kan hon ju prata i timtal, utan att någon får avbryta.
En Expressenjournalist skrev efter en typ 5 timmars intervju, att den kunde bli mycket längre, den längsta intervjun den journalisten gjort.. med en en rätt obetydlig person..
Senast redigerad av cece123 2021-08-30 kl. 22:16.
Citera
2021-08-30, 22:28
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Nu är det ju Annas ord att hon blivit så illa behandlad att hon sitter på en live o pratar om självmord. Skulle dom andra inblandade i produktionen få säga sitt så skulle vi nog få höra en helt annan version. Undrar på vilket sätt hon blivit kränkt. Hon visste väl vad hennes roll skulle vara i det hela när hon tackade ja till o ännu en gång spela pajas på tv. Att folk inte hade hälsat har jag lite svårt att tro. Anna hade väl förväntat sig kramar o kindpussar ,som den stora stjärna hon är. Att Anna inte är vidare omtyckt i artist\nöjesvärlden är ingen hemlighet. Det är allt självförvållat och inget hon kan skylla på någon annan.

Helt riktigt. Hon är en kombination av psykopat och narcissist. Då kan man inte läsa av andra och man saknar brist på empati. Det finns ju grader i helvetet. Men det som många gör är att de härmar andra "normala" människors beteenden. Men de vet inte vilken grad som är accepterat. Anna är ju dessutom gränslös i sitt beteende så alla fejkade känslor blir gigantiskt överdrivna. Därför pratar hon om självmord - utan en tanke på att hennes egen familj kan läsa vad hon skriver. Hon kräver bara uppmärksamhet. (Precis som många andra av Flashbacks mer populära trådars huvudpersoner.) De blir åtlöjen och drivs med. Men ingen kan ta dem på allvar.

Det var väl i början av sommaren eller under våren Anna hintade om att hon måste fundera över att ta ett jobb där hon skulle bli förnedrad. Men det var ju pengar (inte särskilt mycket pengar heller) resonerade hon och tackade ja. Med största säkerhet var det resultatet av det beslutet vi såg i fredags. Förnedrad i "sin egen kanal" på bästa sändningstid en fredagskväll.

Anna försöker väl bortförklara det med att pengarna måste in, men hon hade kunnat jobba som personlig assistent ett par helger för att få ihop samma pengar. Om det är kris. Men det är det ju aldrig. De här artisterna som underhåller i T V idag är riktiga artister som sjunger och spelar för att de är musikanter och spelmän, de är proffs helt enkelt. Jag är övertygad om att de kom till studion, repade och sedan gick till sin loge för att vänta. Jag är lika övertygad om att Anna hände runt logen och var odräglig och ville ha någon slags bekräftelse på att hon var en artist som dem. Vilket hon inte fick. Då blir en psykopat kränkt. Förmodligen var hon så jobbig och påträngande att andra upplevde det som pinsamt och de riktiga artisterna började ignorera henne. Det är den enda rimliga förklaringen.

Anna kunde ha tackat nej, men valde att göra det för en stund i rampljuset. Eftersom hon själv har sagt att TV4 är hennes egen kanal så är det beviset på att hon är en psykopat. Hon känner sig så hemma i TV4 studios att hon antagligen går runt och hälsar på sminköserna och berättar för GES var deras loger är och förklarar för dem hur det går till när man gör TV. Jag kan se det framför mig. Jag är även säker på att hon typ snodde Strömstedts snusdosa eller liknande. Som en souvenir och av ren elakhet.
Citera
2021-08-30, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Tror att dom försökt, men att Anna vägrar.
En gång i försommaren kom Maken hem, han böjde sig över Anna å gav henne en puss samtidigt sa han stäng av den där nu.. Anna slog bakut och sa, nä jag är i live nu, gå och duscha så ska vi äta sen.. han gick...
En gång satt sonen och pratade med någon, Anna blängde ilsk på han flera gånger till slut exploderade hon och liven bröts.. Tror helt enkelt att dom låter henne vara för då är det lugnt för hem friden.

Det var ju någon period som hon verkligen eldadevupp sig över "troll" och Roberto sa till henne. Man märkte att hon avslutade eller lugnade ner sig när han kom hem.

I den vevan liveade hon i bilen när han var med och medan han gick för någon ärende eldade hon upp sig och blev upprörd. När han kom tillbaka och spg henne mumlade han något och hon svarade "Jag har inte alls repat humör!"
Citera
2021-08-31, 06:44
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna kan verkligen inte uppföra sig , hon är en stalker trots att hon är 51 år. Hålla på och skriva på spanska , hon hoppas bli bjuden till hans herrgård. Hon har gjort många inlägg, han måste tycka det är jobbigt. Hur kan man skriva till en man som är tillsammans med Magdalena som Anna stal brudklänning, Vuittonväska mm av.

Hahah ja det talar verkligen sitt tydliga språk att Louie Marti slutat svara Anna. Jag såg att han lagt ut bilder med Ken Ring och Anna har ju skrivit att Ken Ring ska låta Anna sjunga med honom "om han vågar" så Anna Took hon tror nog att Louie Marti kan fixa det åt henne om hon berättar tillräckligt många gånger hur snygg han är på spanska.
Citera
2021-08-31, 07:39
Medlem
Foto på läkaren 🙈🙈🙈

”Ändrade min dag”

Det är precis som att hon är glad att något händer som hon kan dokumentera och lägga ut.

All denna vanliga basic-mat som smörgåsar 🙈

Hon borde verkligen pausa instagram. Gränslösheten har inga gränser och inte heller det egna egot…….

Louie Marti får se upp!
Citera
2021-08-31, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Nu ska ju hot om självmord tas på allvar (så även med henne, om hon nu sagt att hon är självmordsbenägen borde Roberto omedelbart ta henne till psykakuten-vore hög tid) men jag är övertygad om att du faktiskt har rätt i det sistnämnda. Hade själv en liknande person i min närhet hela min uppväxt och självmordshoten kom när alla andra manipulationstaktiker misslyckats. Dock hade vederbörande så grandios självbild att hon aldrig faktiskt hade skadat sig själv-möjligen andra i så fall.

Men har hon nu hotat med detta(såg inte liven) så är det Robertos skyldighet som närmaste anhörig att ingripa.
Suicidala hot SKA tas på allvar men Anna Book är totalt gränslös. Hon använder varje metod som hon bara kan för att få stopp på (media) drevet som hon själv skapat(r). Sen är det ju så att skulle du konfrontera henne om hoten hon uttalar sig om på sina live så skulle hon himla med ögonen och kalla dig för ”fula” saker eftersom du inte FATTADE vad hon menade
Citera
2021-08-31, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Detta fenomen att fota när man är på sjukhuset med anhöriga på sjukhuset är inget ovanligt. PW la ut om när hon var med Bianca hos läkaren när hon var lite yngre
Vanessa ”den vackra och snällaste” är ju en baby! That’s why 🤮
Citera
2021-08-31, 08:29
Medlem
Skurhinkens avatar
Så jävla äckligt hur Anna Book och andra människor använder sina barn för att få uppmärksamhet.
Citera
2021-08-31, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Så jävla äckligt hur Anna Book och andra människor använder sina barn för att få uppmärksamhet.
Jamen! Nu är ju Vanessa inget barn
Citera
2021-08-31, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Vanessa ”den vackra och snällaste” är ju en baby! That’s why 🤮
Det är helt galet att lägga ut alla prover och mediciner Vanessa tar på Instagram. Det är ett bevis på att Vanessa är så kuvad så hon inte törs säga ifrån, hon behandlas som ett barn , inte som en kvinna som är myndig. 🤮🤮Anna ,vi vet att du läser här lägg av med att lägga ut något som är privat.Ingen på sociala medier är intresserad av hur hon mår. Berätta det istället för Roberto , hennes syskon och vänner.😱
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in