2021-09-06, 13:42
Moderator
evilhoneys avatar
Håll er till ämnet, detta är inte en chatt utan en skvallertråd om Anna Book.
//mod
Citera
2021-09-06, 13:47
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Du som är hennes största fan och försvarare här på fb kan väl inte ha missat denna?
Jag är inget fan, jag är bara opartisk i mitt bedömande.
Det är en duktig kvinna, men som hon pratar där är en solklar psykos. Var detta nyligen?
Man ska inte håna någon som är psykiskt sjuk, är inget man vill vara.

Kanske hon borde ta det lite lugnare, inte ha tjugo bollar i luften hela tiden.
Citera
2021-09-06, 13:49
Medlem
DoktorNos avatar
Förutom att Anna Book inte är vid sina sinnes fulla bruk är Robertos oförmåga att slå näven i bordet, och visa familjen var skåpen ska stå, en stor anledning till att barnen är som de är. Han är en riktig mes.

Det enda positiva man kan säga om honom är att han åtminstone går och jobbar om dagarna och håller sig ifrån sociala medier.

Sen undrar jag om inte Anna Book är en smula manodepressiv? Hennes varierande lynne får åtminstone mig att tänka i de banorna.
Citera
2021-09-06, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Det är en duktig kvinna, men som hon pratar där är en solklar psykos. Var detta nyligen?

Nej, det var strax innan de flyttade från Solna så 2019-möjligen satt hon och väntade på ”någon anhörig” som var inne hos läkare.

Hon har för få bollar i luften förutom IG, det är nog snarare det som är problemet. Sysslolös, karriären är död, rätt så ensam och har olika vanföreställningar. Ingen bra kombination alls.
Citera
2021-09-06, 14:10
Medlem
😞 Verkar som ankmorsan stylat alla sovrum i huset... förr vilken kille i åldern 20+ har ett rum fyllt med plysch kuddar i sängen ..
Har noterat att alla sovrummen har en förhöjd säng med sänggavel i gråt plysch med tillhörande kuddar/överkast.
Alla rummen är opersonliga och ser ut som billigare hotell..
Även soffan går i gråtplysch med gråaplysch kuddar.. och att inte förglömma gråa gardiner hängandes från taket i alla rummen utom köket som inga gardiner har alls.
Nä fy det är alldeles opersonligt för mitt tycke.. 😐
Citera
2021-09-06, 14:23
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Sen undrar jag om inte Anna Book är en smula manodepressiv? Hennes varierande lynne får åtminstone mig att tänka i de banorna.

Det är många som har framkastat teorin om hon är narcissist, och jag är beredd att hålla med. När man listar vad som är utmärkande så passar alla. Humörsvängningar kan väl vara en följd av detta. Sen kan hon antagligen vara manodepressiv också, det ena utesluter inte det andra.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2021-09-06, 14:34
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😞 Verkar som ankmorsan stylat alla sovrum i huset... förr vilken kille i åldern 20+ har ett rum fyllt med plysch kuddar i sängen ..
Har noterat att alla sovrummen har en förhöjd säng med sänggavel i gråt plysch med tillhörande kuddar/överkast.
Alla rummen är opersonliga och ser ut som billigare hotell..
Även soffan går i gråtplysch med gråaplysch kuddar.. och att inte förglömma gråa gardiner hängandes från taket i alla rummen utom köket som inga gardiner har alls.
Nä fy det är alldeles opersonligt för mitt tycke.. 😐

Haha javisst är det så, jag tänkte väl att det fanns fler som noterat Annas intetsägande och kitschiga smak när det gäller inredning. Lidl och Rusta är två butikskedjor jag tänker på, när jag ser deras attiraljer, på alla tillgjorda bilder hon lägger ut på instagram.
Citera
2021-09-06, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman

Vet inte exakt när det var, tippar på 1-2 år sedan.
Citera
2021-09-06, 14:41
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Förutom att Anna Book inte är vid sina sinnes fulla bruk är Robertos oförmåga att slå näven i bordet, och visa familjen var skåpen ska stå, en stor anledning till att barnen är som de är. Han är en riktig mes.

Det enda positiva man kan säga om honom är att han åtminstone går och jobbar om dagarna och håller sig ifrån sociala medier.

Roberto har ett FB konto men inte särskilt mycket aktivitet där. Han är dock inne regelbundet och går med i grupper t.ex. även om han inte skapar något på sin egna tidslinje.
Citera
2021-09-06, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Nej, det var strax innan de flyttade från Solna så 2019-möjligen satt hon och väntade på ”någon anhörig” som var inne hos läkare.

Hon har för få bollar i luften förutom IG, det är nog snarare det som är problemet. Sysslolös, karriären är död, rätt så ensam och har olika vanföreställningar. Ingen bra kombination alls.
Exakt, problemet är att hon har för LITE att göra. Att vara arbetslös och därmed ha massa tid över är inte bra för någon.
Citera
2021-09-06, 14:54
Medlem
I morse var det SPONTANFIKA med My och de slafsade i sig Annas HEMMA GJORDA Tiramisu.
Citera
2021-09-06, 14:57
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Haha javisst är det så, jag tänkte väl att det fanns fler som noterat Annas intetsägande och kitschiga smak när det gäller inredning. Lidl och Rusta är två butikskedjor jag tänker på, när jag ser deras attiraljer, på alla tillgjorda bilder hon lägger ut på instagram.

Anna är duktig på inredning. Tycker det är smakfullt inrett. Förstår inte problemet med att det inte är massa onödigt dyra prylar.

Man kan tycka vad man vill, men alltid rent och snyggt. Kanske hon lägger för mycket tid på sånt? Det vet väl hon bäst.

Sen förstår jag iofs inte att hon trumpetar ut saker som, tvätt, städning etc.

Det är för mig intressantare att diskutera det som utmärker sig och det är inte hennes inredning.
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-09-06 kl. 15:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in