2021-08-13, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Huvva, vad lik sin mamma hon är(minus frisyren)-mamman var iofs en bastant käring vid betydligt yngre år än vad Anna nu är.
Anna må tro att hon ser ut som Eva Longoria men hon ser i själva verket ut som en liten, rultig tant på spanska landsbygden…
Det har skrivits om det här förut , jag tror att hon har romskt påbrå på mammas sida . Det är bara den romska klädseln som saknas på denna bild av henne.
Citera
2021-08-13, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det har skrivits om det här förut , jag tror att hon har romskt påbrå på mammas sida . Det är bara den romska klädseln som saknas på denna bild av henne.

Är det romer från Värmland du talar om?
Citera
2021-08-13, 15:23
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
https://postimg.cc/XGs3qNBt

Annas verkliga utseende. Från deras fantastiska väns instagram

Ha ha ha! Brukar aldrig skämta om folks utseende, men lika som bär med Fiona Träsktroll. Det är bara den gröna fägen som fattas.
Citera
2021-08-13, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
https://postimg.cc/XGs3qNBt

Annas verkliga utseende. Från deras fantastiska väns instagram

Undra varför hon inte re-postar den bilden från vännens stories??? 😂 Hon gör ju ALLTID det annars.
Citera
2021-08-13, 15:48
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Undra varför hon inte re-postar den bilden från vännens stories??? 😂 Hon gör ju ALLTID det annars.
Den är ju också filtrerad. Lika "äkta" som Annas bilder.
Citera
2021-08-13, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401

Hahaha ja det kan man fråga sig. Hon är inte bekväm alls med sin kropp. Och det behöver man inte vara heller. Man hon vill ju påstå det, och det blir lite dumt när man aldrig lägger ut bilder på sig själv. Man undrar vad som skulle hända om barnen börja lägga ut bilder på mamma. Kanske Vanessa ska börja med det??
Citera
2021-08-13, 16:58
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Är det romer från Värmland du talar om?
Varför Värmland där hon var hos en fosterfamilj? Hennes pappa kan mycket väl var spansk zigenare och mamma finsk zigenare.
Citera
2021-08-13, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Varför Värmland där hon var hos en fosterfamilj? Hennes pappa kan mycket väl var spansk zigenare och mamma finsk zigenare.

Jag tänkte på Annas mamma, men det kanske var en feltolkning. Och då vet jag inte vem hennes mamma avser. För Annas mamma kom ju från Värmland, men om det inte var hennes mamma, vem pratar vi då om?
Citera
2021-08-13, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Jag tänkte på Annas mamma, men det kanske var en feltolkning. Och då vet jag inte vem hennes mamma avser. För Annas mamma kom ju från Värmland, men om det inte var hennes mamma, vem pratar vi då om?

Det har gått rykten om att Annas mamma var finsk rom (och kom till Värmland som krigsbarn) men det är inte bekräftat. Mamman hade finskt påbrå och ska ha kunnat tala finska tom.
Senast redigerad av Omniman 2021-08-13 kl. 17:21.
Citera
2021-08-13, 17:17
Medlem
Citat:
Det har gått rykten om att Annas mamma var finsk rom men det är inte bekräftat.

Jag har läst om det någonstans. Antagligen här. Hon kom i alla fall från Värmland. Och möjligen var Annas morfar finsktalande.

Vad gäller pappan, så har jag sett bild på honom och han skulle kunna passera som rom, men det är det ju många i Sydeuropa som kan. Han bodde väl i alla fall på Mallis har jag för mig.

Vad jag förstår så är det här spanska pappan orsak till den känsla Anna har för allt spanskt. Inget konstigt i det. Det fungerar ju ofta så med frånvarande föräldrar. Kanske därför hon tog ihop det med Roberto, på samma sätt som kungen tog ihop det med Silvia. Eftersom Silvia finns i deras bokhylla så passar ju det bra.
Citera
2021-08-13, 17:19
Medlem
Citat:
Det har gått rykten om att Annas mamma var finsk rom men det är inte bekräftat. Mamman hade finskt påbrå och ska ha kunnat tala finska tom.

Just det, det finns de som hört Maritha prata finska. Finska romer borde det ju vara klarlagt om de är det. De borde inte ha gått under radarn så här länge. Kan man tycka. Men ett finsk påbrå verkar klart finnas där.
Citera
2021-08-13, 17:23
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/9cV4HDM

Felicia och mamma Anna är ju oerhört lika.
Härligt med naturliga människor 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in