2021-08-25, 20:14
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Hennes ben skojar man inte bort
Men satan, undra vad omkretsen är på dessa klossar.
Citera
2021-08-25, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Japp, sammetskuddar/fågelfjäderkuddar på parad. Någon inredare blir hon aldrig.

Sammet finns i Took-Stollehemmet på förjande platser:
Gardiner (alla sovrum + vardagsrum)
Sängramar (alla sovrum)
Sänggavlar (alla sovrum)
Överkast
Plädar
Prydnadskuddar (alla sovrum + vardagsrum)
Soffor
Stolsitsar i köket

Lägg därtill heltäckningsmattor i alla sovrum, samt äkta fågelfjädrar i lampor och kuddar.

99% av allt är i någon nyans av grått.

Enligt Took är detta höjden av lyx. För oss andra en sanitär hälsorisk, som borde ha varningstexter för personer med andningsproblem, eller kvalsterallergi.
Är det M@ria Mont@ssami som hon försöker efterapa, många år senare? Undrar om hon känner sig som en Hollywoodfru, med allt guld och ryschpysch, lååångt hår mm
Citera
2021-08-25, 20:21
Medlem
sk33s avatar
Råkade se lite på Solstollarna häromdagen. Om vi bortser ifrån att det är ett väldigt vrickat program som absolut inte hade kunnat göras idag så framstår Anna Book som en tämligen normal tonåring, med talang för sång. Hennes resa till extraordinär kändis är ju verkligen intressant. När började det spåra ur egentligen? Obs, jag har inget emot henne. Men när började hennes bana skiljas från Carolas, Lena Phs, Pernilla Wahlgrens exempelvis? Redan på 1980-talet?
Citera
2021-08-25, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna fattar ingenting, De flesta av årets dagar är hemmadagar i hennes liv. När hon lämnar hemmet så är det för att göra saker som folk som jobbar gör när de är lediga. Hon säger också att hon har semester fastän hon inte jobbar. Det har man när man är ledig från ett jobb eller studier.
Ja den kvinnan har semester varje dag även om hon är hemma eller ligger i poolen i Spanien. En mer patetisk människa får man leta efter. Inget hon ska företa sig med lyckas hon med.
Citera
2021-08-25, 20:30
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sk33
Råkade se lite på Solstollarna häromdagen. Om vi bortser ifrån att det är ett väldigt vrickat program som absolut inte hade kunnat göras idag så framstår Anna Book som en tämligen normal tonåring, med talang för sång. Hennes resa till extraordinär kändis är ju verkligen intressant. När började det spåra ur egentligen? Obs, jag har inget emot henne. Men när började hennes bana skiljas från Carolas, Lena Phs, Pernilla Wahlgrens exempelvis? Redan på 1980-talet?
Den har aldrig spårat ur, än i denna dag är Anna hög aktuell som artist och efterfrågad som få andra.
Hon har ju även tagit sig tid att Blogga så att hennes fans får möjligheten att följa hennes artisteri och vardag.
Citera
2021-08-25, 20:31
Medlem
Citat:

Ja det tror jag, redan andra gången hon ställde upp i melodifestivalen, dvs 1987 så tappade hon det. Hon var för ung, hon var för oförberedd. Hon misslyckades totalt och efter det så hämtade hon sig inte artistiskt sätt. Kanske inte på andra sätt heller. Hon skulle aldrig ha deltagit 1987.

Och från melodifestivalens håll försökte man ju stoppa hennes medverkan, men hennes morsa eldade på om saken och hon fick ställa upp. Alldeles för ung och för oförberedd.
Citera
2021-08-25, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
De måste tycka att det är jättejobbigt. När jag var ung och jobbade på en restaurang var det ingen som hade föräldrar sittande i restaurangen. Tänk hur många restauranger det finns i Stockholm, kan inte tänka mig att personalens föräldrar och syskon sitter i restaurangen flera gånger i veckan på någon restaurang. De flesta vill inte heller ha mamma på sitt jobb.
Go Anna vill nog inte ha Flisan på jobb hon ska vara hemma och underhålla lilla rulltårtan Anna.
Citera
2021-08-25, 20:38
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Anna Books bana har väl egentligen aldrig spårat ur, då hon varit på fel spår från början...
Hon blev mest känd för sina store lungor i solstollarna, sedan fick hon ett skivkontrakt och försökte sjunga.
Det gick inte så bra och där är vi väl idag.
Senast redigerad av Rimbert 2021-08-25 kl. 20:47.
Citera
2021-08-25, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
"They can stop one LIVE but NEVER ME" skriver Anna.
Vem stoppade hennes live? Instagram?

Undrar om det inte bara är hennes dåliga engelska och att hon menar life och inte live.
Hela inlägget behöver läsas flera gånger för att man ska fatta, om man nu fattar rätt.
Citera
2021-08-25, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Eftersom hon ljög litet mer än vanligt i dagens live, fjant-grät kombinerade det med offerkofta och tittade/tackade himlen på ett 🤢-sätt så tänkte jag avslöja en annan lögn.
Hur många (som läst ”paperback-books”) tror att den här lästs öht? Öppnats på stranden?
https://postimg.cc/hXsxY5j5
Jag har läst böcker i hela mitt liv och så här ser inte en påbörjad bok ut. särskilt inte en som utsatts för värme, vatten, sand och kladdiga fingrar.
So Märstamorsan ”keep on running” 🙄… eller snarare keep on lying
Det var en tjock pocketBook. Tar nog tid innan hon har slutläst den.
Citera
2021-08-25, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Undrar om det inte bara är hennes dåliga engelska och att hon menar life och inte live.
Hela inlägget behöver läsas flera gånger för att man ska fatta, om man nu fattar rätt.
Fast liven tycktes ta slut väldigt hastigt, så nånting hände.
Citera
2021-08-25, 20:45
Medlem
fardtjanstens avatar
Anna har haft en röd tråd i Livet som hennes väna moder gav henne som ett gott råd, eller snarare som en filosofi.

Du kan alltid bli bättre på det Du gör om Du kämpar och inte lyssnar på andra.
Det är det som gjort framgångs sagan till vad hon är i dag.

Hon har ekonomi, hon är attraktiv, smart, en stabil familj, och ett lyckligt äktenskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in