2021-12-04, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Bilderna finns inlagt några sidor bakåt i tråden.
Annas fina bordsduk fick vara med i tidningen..
Fruktansvärt! Tänkte oxå när jag såg ” klänningen ” Ser ut som en omgjord bordsduk Undrar vad TookAnna har för självbild? Vi vet ju och har försökt upplysa henne länge att dra ner på intagen Men…..vad gör hon då! Äter ännu mer
Citera
2021-12-04, 10:04
Medlem
Men hallå, EG Fyndmarknad är ju ingen statusbutik precis. De dom en blandning av utlänningsbutikerna på Skärholmens torg och ÖB. De har skärpt till sig lite sista tiden, men det är en billig "blattebutik" i sortimentet. Sen vet jag inte om personalen är så trevlig. Inte som jag upptäckt. Men jag är ju en okänd svensk kvinna....
Jag har varit där rätt många gånger med en arbetskamrat och köpt bla dadelpasta. Samma dadelpasta kostar ungefär hälften så mycket på Orient livs i Malmö.
Så Anna är nog mer trovärdig som reklampelare än Carola i det här fallet. Carola är mer "Söders saluhall" på Södermalm.
Citera
2021-12-04, 10:30
Medlem
cece123s avatar
I den här artikeln från 2015 frapperas jag återigen( ironi) av Annas syn på sig själv.
Att Anna gärna vill vara en hälsoguru som slänger floskler omkring sig är ju inte nytt.
Hon har ingen integritet utan sitter och pratar med journalisten som om hon sitter hos psykologen. Journalisten borde ha tagit betalt 2000 spänn i timmen, samtalet tog väl en 4 timmar.
https://www.expressen.se/halsoliv/ha...-for-familjen/
Citat:
men ganska snabbt kom den där kloka lilla människan i mig fram, som sa "Gör någonting gott av det här".
Va fan, Anna är ju inte riktigt klok..
Citat:
Det tog tid att återhämta sig, säger hon.
Oh, quelle surprise..
Citat:
– Det ska bli så skönt, men även om jag är bra på att varva ner är det inte hel-ledigt eftersom lägenheten där nere är vårt hem som vi tar hand om lika noga som här hemma. Men det är ett miljöombyte och du slipper de yttre kraven med att stressa till jobbet och vara på topp varenda dag.
Nä, Anna är ju inte ledig heller ser ni när hon åker till Spanien, för då måste hon bädda sängar där också!!! Fy sjutton, varför bäddar inte latmasken Robetto sängen så Anna kan vältra sig på andra sidan och somna om.
Btw vilket jobb,vilken stress?
Citat:
Det är ingen som har pressat mig eller fostrat mig till att vara så. Mamma lärde mig ordning och reda men det är egentligen jag själv som har haft de här konstiga vanföreställningarna. Kanske för att jag har velat imponera på andra, att de ska tycka att man är 'wow'.
Återigen är morsan i Annas ögon helt oskyldig.
Man fattar ju att städning är tvång för Anna och som vi redan vet vill Anna impa på andra.
Stackars Anna hon är en av Sverigest mest ocoolaste "artist" och slog ut sig själv från branschen direkt i princip.
Citat:
Nu känner jag att det är väldigt viktigt att våga visa att livet ibland slår väldigt hårt mot oss på olika sätt. Jag vill att folk ska veta att jag inte är mer än människa. Jag kan också ha skit i hörnen och det måste man kunna få ha.
Varför berätta för hela svenska folket om detta.
Om Anna inte ger intervjuer bryr sig inga om henne..

Sedan kommer hennes ursäkter varför inga intresserar sig för Anna och inte ger henne ett jobb..
Anna VILL inte jobba..det är ju i och för sig sant.. Latmasken.
Men.. Hur ska hon ha det.. Ibland säger hon att hon fått tacka nej till så mycket..
Alltså Annas psyke är inte stark.. Hon skulle fått förtidspension för länge sedan då kunde hon få jobba upp till några timmar per månad.
Citat:
Att jag inte har jobbat så mycket beror inte på att jag inte har haft jobb. Jag ville inte jobba. Jag kände att jag inte var skapt för det jag gör men i dag vet jag att jag är det. Det är därför jag fortsätter, med ett annat perspektiv. På ett sätt har jag blivit mycket tryggare och lugnare med min karriär. Jag behöver inte stressa och vara med överallt hela tiden. Nu har jag fått ett kvitto på det med alla roliga saker jag har på gång.
Kort sagt Anna har stressat för att hon egentligen inte har någon karriär att prata om.
Anna är inte en eftertraktad sångartist,hon tycker att det är oacceptabelt pinsamt och har haft djävligt svårt att acceptera det, för morsan sa ju att hon var skitbra på att sjunga, att hon är speciell och hon vann ju en delfinal på en sångtävling när hon var 13 år!
Annas offerkofta var extra stor och rymlig denna dag.
Anna kommer alltid vara den hon är, hon är född sån.
Och sedan Annas tjat om ärlighet, att vara sann...
Citat:
Jag har lärt mig att bli snällare och ärligare mot mig själv och då blir jag också ärligare mot de människor jag har omkring mig. Det är viktigt att kunna vara sann i alla olika situationer.
Anna lär sig aldrig, då hon inte förstår vad ord betyder.

I slutet artikel nämner hon sin idealvikt, 60 kg, den vill hon ha för att "styrka kroppen"..
Handlar egentligen om att Anna har en orealistisk syn på att se ut som en beachbabe..
Nu blev inte hennes kropp så slank som hon hade tänkt sig så nu Anna vill inte ha någon mer "styrka" i kroppen, hellre fett..

.
Senast redigerad av cece123 2021-12-04 kl. 10:35.
Citera
2021-12-04, 10:51
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
De två rosorna hon skriver att hon fått av sonen tror jag snarare var två av rosorna hon köpte på COOP. Alla fick väl inte plats i vasen hon skulle ha i hallen. Vem går och köper två rosor liksom. Ska det vara så ska det vara en, tre eller flera.

Anna överdriver ju jämt..
Inte speciellt trovärdigt att Annas inköp av budget rosor på Coop sammanfaller SAMTIDIGT som när sonen för ovanlighetens skull ger bort 2 exakt likadana rosor till Big Moma
https://pasteboard.co/qJOTgmRtb1CN.jpg
https://pasteboard.co/jItXIeXDxKa2.jpg
Citera
2021-12-04, 10:58
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Inte speciellt trovärdigt att Annas inköp av budget rosor på Coop sammanfaller SAMTIDIGT som när sonen för ovanlighetens skull ger bort 2 exakt likadana rosor till Big Moma

Hahaha….. och det ser ut att vara 18 rosor i hennes vas. Varför ljuger man ens om en sån sak? 🧐
Citera
2021-12-04, 11:04
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Och oljedrypande räkor, tomater och champinjoner.
Ett uppdukat bord som ser ut att vara för 5-6 Pers.
Inte undra på att den lilla fetknoppen ser ut som hon gör.
Ja men det värsta är att hon inte fattar det själv varför hon går upp i vikt.
Citera
2021-12-04, 11:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja men det värsta är att hon inte fattar det själv varför hon går upp i vikt.

Självinsikten är ju katastrofal, sedan är Ärliga Anna rätt så oärlig och ljuger inför sig själv konstant, vilket innebär i sin tur att hon ljuger inför sin omgivning. .
Trots att hon gång på gång lovat bot och bättring och "kommit underfund med sig själv".
Jag antar att detta är den största behållningen med Annas "sångkarriär" ...
Citera
2021-12-04, 11:58
Medlem
Citat:
Självinsikten är ju katastrofal, sedan är Ärliga Anna rätt så oärlig och ljuger inför sig själv konstant, vilket innebär i sin tur att hon ljuger inför sin omgivning. .
Trots att hon gång på gång lovat bot och bättring och "kommit underfund med sig själv".
Jag antar att detta är den största behållningen med Annas "sångkarriär" ...

Sångkarriär?
Hon har inte gjort en turné sedan 80 talet blev väl några spelningar när hon var aktuell på leta Daniel.
Hon firar 35 år som artist?! Lena Philipsson firar också 35 år som artist, det är en väldigt stor skillnad på dessa två karriärer!
Citera
2021-12-04, 12:06
Medlem
Citat:
Lite mer svengelska också, alltid upplyftande.
Citera
2021-12-04, 12:10
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Sångkarriär?
Hon har inte gjort en turné sedan 80 talet blev väl några spelningar när hon var aktuell på leta Daniel.
Hon firar 35 år som artist?! Lena Philipsson firar också 35 år som artist, det är en väldigt stor skillnad på dessa två karriärer!

Allting är relativt i Annas universum.
Anna är som THE Gunilla, lever i det förgångna
och har hakat upp sig på "their past moments".
Fast Gunilla har ju åtminstone haft en riktig modellkarriär.
Om Annas morsa hade levt skulle hon ha suttit mellan Anna och Robetto mitt i deras fredagsmys.
Undrar om Robetto ändå inte blev liiite lättad 2009 då morsan la ned, Anna var liksom mest kär i sin morsa.
Citera
2021-12-04, 12:17
Medlem
FriedrunVonSchlitzs avatar
På tal om att hon inte förstår hur fet hon är och varför.

Ibland är det svårt att sätta sig in hur dum en människa faktiskt kan vara.
Nu blir det helt OT men jag kan inte låta bli, sorry, det känns som att Anna ibland inte är helt ensam i sitt universum.
Jag drog mig till minnes en fettogrej som en bekants granne, eller vad hon nu var, skrev på Facebook efter att hon genomgått en sån där gastric bypass.
För övrigt tog det henne ca 6 månader sen började hon svälla igen, undrar varför..

Tydligen satt hon på sin arbetsplats och skulle till att ta sig ett mellanmål och då hade någon snott hennes riskakor.

Hon skrev en lång utläggning om sina arbetskamrater men summan av kardemumman var hur folk kunde ha så svårt att förstå hur viktigt det var för henne att äta regelbundet.
När hon inte hittade sina riskakor fick hon inte i sig den rätta dagsmängden av PROTEIN???

Visst hade denna kvinna fått leva i Annaversum.
We are not alone.
Citera
2021-12-04, 12:31
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Allting är relativt i Annas universum.
Anna är som THE Gunilla, lever i det förgångna
och har hakat upp sig på "their past moments".
Fast Gunilla har ju åtminstone haft en riktig modellkarriär.
Om Annas morsa hade levt skulle hon ha suttit mellan Anna och Robetto mitt i deras fredagsmys.
Undrar om Robetto ändå inte blev liiite lättad 2009 då morsan la ned, Anna var liksom mest kär i sin morsa.

Anna är kär i bekräftelse 🙂. Robban verkar uppfylla sin del. Han blev väl väldigt tacksam för sin fattiga vegosnackskväll med 16 skivor vitt bröd och udda salamiskivor. Anna fick en skål fett med räkor för sig själv.
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-12-04 kl. 12:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in