I den här artikeln från 2015 frapperas jag återigen( ironi) av Annas syn på sig själv.
Att Anna gärna vill vara en hälsoguru som slänger floskler omkring sig är ju inte nytt.
Hon har ingen integritet utan sitter och pratar med journalisten som om hon sitter hos psykologen. Journalisten borde ha tagit betalt 2000 spänn i timmen, samtalet tog väl en 4 timmar.
https://www.expressen.se/halsoliv/ha...-for-familjen/
Citat:
men ganska snabbt kom den där kloka lilla människan i mig fram, som sa "Gör någonting gott av det här".
Va fan, Anna är ju inte riktigt klok..
Citat:
Det tog tid att återhämta sig, säger hon.
Oh, quelle surprise..
Citat:
– Det ska bli så skönt, men även om jag är bra på att varva ner är det inte hel-ledigt eftersom lägenheten där nere är vårt hem som vi tar hand om lika noga som här hemma. Men det är ett miljöombyte och du slipper de yttre kraven med att stressa till jobbet och vara på topp varenda dag.
Nä, Anna är ju inte ledig heller ser ni när hon åker till Spanien, för då måste hon bädda sängar där också!!! Fy sjutton, varför bäddar inte latmasken Robetto sängen så Anna kan vältra sig på andra sidan och somna om.
Btw vilket jobb,vilken stress?
Citat:
Det är ingen som har pressat mig eller fostrat mig till att vara så. Mamma lärde mig ordning och reda men det är egentligen jag själv som har haft de här konstiga vanföreställningarna. Kanske för att jag har velat imponera på andra, att de ska tycka att man är 'wow'.
Återigen är morsan i Annas ögon helt oskyldig.
Man fattar ju att städning är tvång för Anna och som vi redan vet vill Anna impa på andra.
Stackars Anna hon är en av Sverigest mest ocoolaste "artist" och slog ut sig själv från branschen direkt i princip.
Citat:
Nu känner jag att det är väldigt viktigt att våga visa att livet ibland slår väldigt hårt mot oss på olika sätt. Jag vill att folk ska veta att jag inte är mer än människa. Jag kan också ha skit i hörnen och det måste man kunna få ha.
Varför berätta för hela svenska folket om detta.
Om Anna inte ger intervjuer bryr sig inga om henne..
Sedan kommer hennes ursäkter varför inga intresserar sig för Anna och inte ger henne ett jobb..
Anna VILL inte jobba..det är ju i och för sig sant.. Latmasken.
Men.. Hur ska hon ha det.. Ibland säger hon att hon fått tacka nej till så mycket..
Alltså Annas psyke är inte stark.. Hon skulle fått förtidspension för länge sedan då kunde hon få jobba upp till några timmar per månad.
Citat:
Att jag inte har jobbat så mycket beror inte på att jag inte har haft jobb. Jag ville inte jobba. Jag kände att jag inte var skapt för det jag gör men i dag vet jag att jag är det. Det är därför jag fortsätter, med ett annat perspektiv. På ett sätt har jag blivit mycket tryggare och lugnare med min karriär. Jag behöver inte stressa och vara med överallt hela tiden. Nu har jag fått ett kvitto på det med alla roliga saker jag har på gång.
Kort sagt Anna har stressat för att hon egentligen inte har någon karriär att prata om.
Anna är inte en eftertraktad sångartist,hon tycker att det är oacceptabelt pinsamt och har haft djävligt svårt att acceptera det, för morsan sa ju att hon var skitbra på att sjunga, att hon är speciell och hon vann ju en delfinal på en sångtävling när hon var 13 år!
Annas offerkofta var extra stor och rymlig denna dag.
Anna kommer alltid vara den hon är, hon är född sån.
Och sedan Annas tjat om ärlighet, att vara sann...
Citat:
Jag har lärt mig att bli snällare och ärligare mot mig själv och då blir jag också ärligare mot de människor jag har omkring mig. Det är viktigt att kunna vara sann i alla olika situationer.
Anna lär sig aldrig, då hon inte förstår vad ord betyder.
I slutet artikel nämner hon sin idealvikt, 60 kg, den vill hon ha för att "styrka kroppen"..
Handlar egentligen om att Anna har en orealistisk syn på att se ut som en beachbabe..
Nu blev inte hennes kropp så slank som hon hade tänkt sig så nu Anna vill inte ha någon mer "styrka" i kroppen, hellre fett..
.