2025-10-31, 21:47
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Joakim Lundells oväntade barnvakt: Anna Book
En rejäl jobbkrock förstörde familjepusslet för Joakim och Jonna Lundell.

https://www.expressen.se/noje/joakim...kt-anna-book-/
Haha kul för Anna Book att bli refererad till som:
Citat:
Vi hade inte så mycket val.
Citera
2025-11-01, 09:22
Medlem
filter-queen

https://postimg.cc/ZBHg7hpH
Citera
2025-11-01, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Jocke uttalar sej i veckans Hänt extra om hur mycket de har att rodda och hur jobbigt det är.
Han avslutar med ”och en bebis som skriker och gråter hela nätterna”
Tur att han sov hos Anna.
Den ömma fadern sa faktiskt att de större barnen är inne i jättejobbiga perioder plus att vi har en bebis som inte går på förskolan och skriker och gråter hela nätterna.

Ja visst är det jobbigt att behöva umgås med sina barn, bättre att skicka dem till förskolan.
Tur för Jocke ändå att han bara behöver umgås med ett av sina barn om dagarna.
Citera
2025-11-01, 10:07
Medlem
TPLs avatar
Anna "Reserven" Book
Jocke och Jonna kände sig nog tvungna att bjuda in Anna till festen i elfte timmen för att därefter be henne vara barnvakt.
Undrar vad Anna petade i ungen eftersom han sov 11 timmar i sträck men gråter och skriker hemma hos Jocke och Jonna?
Citera
2025-11-01, 10:10
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Den ömma fadern sa faktiskt att de större barnen är inne i jättejobbiga perioder plus att vi har en bebis som inte går på förskolan och skriker och gråter hela nätterna.

Ja visst är det jobbigt att behöva umgås med sina barn, bättre att skicka dem till förskolan.

HUR kan Jocke referera till sina barn som en belastning?

Han har men än idag.
Citera
2025-11-01, 10:14
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna "Reserven" Book
Jocke och Jonna kände sig nog tvungna att bjuda in Anna till festen i elfte timmen för att därefter be henne vara barnvakt.
Undrar vad Anna petade i ungen eftersom han sov 11 timmar i sträck men gråter och skriker hemma hos Jocke och Jonna?

Fick hon betalt för att öka följare med exponering?

Hon ser sig såklart som urmoder i rollen att plocka upp barn som far illa i drama.

Dock har Jocke och Jonna valt att lämna denna lille 20 mil ifrån i 7 dagar?

Sick beyond.
Citera
2025-11-01, 10:28
Medlem
TPLs avatar
Hahaha, Anna har inte tid att skriva ner recept men att tillbringa timmar till att rulla upp håret och sminka sig finns det alltid tid till. Och sociala medier har hon obegränsat med tid för.
Hon svarar nån som vill ha recept på smörjan hon lagat till

"Vet du. Jag tog bara det jag hade hemma & jag minns knappt 🤭 Hade bråttom här. Men den ena är salsiccia champinjoner grädde parmesan salt vit & svart peppar lite chili & pastavatten. Den andra strimlad lårfilé av kyckling schalottenlök salt svart & vit peppar tomatsås grädde & burrata / Jag följer aldrig recept & jag skriver dessvärre aldrig upp det jag själv gör…jag har inte den tiden tyvärr."
Citera
2025-11-01, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna "Reserven" Book
Att Anna säger han sov 11 timmar i sträck behöver inte betyda att han gjorde det.
Citera
2025-11-01, 10:49
Medlem
TPLs avatar
"Hjälpt till med tvätt 🧺 Då det är en ordentlig rensning som pågår just nu 🤭 Känns alltid så fint att hjälpa till, och så bra det blir ❤️ "

Tur ändå att 34-åringen klarade av att göra rent sina 150 sminkborstar. Duktigt!
Hur ska hon klara sig själv i Spanien?

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...9lPTY5MEI4Rjk2

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...9lPTY5MEJCNEY5

#reserv
Senast redigerad av TPL 2025-11-01 kl. 11:36.
Citera
2025-11-01, 11:28
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
HUR kan Jocke referera till sina barn som en belastning?

Och hur kan han lämna sina barn i ett hem där det bor en dömd sexualbrottsling. Och hur kan AB utgöra familjen Lundells nödlösning. De får väl anlita professionell nanny eller aupair om det krisar, de borde ha råd med det.
Citera
2025-11-01, 11:50
Medlem
TPLs avatar
Anna har tydligen all tid i världen att prata i telefon med Gullhjärtat och Lionel hela dagarna. Inte konstigt att trädgården ser ut som den gör.

"Joakim och Jonna Lundells son Lionel, som fyllde 5 år i augusti, har precis fått en egen mobiltelefon. I telefonen har sonen några få nummer inlagda, berättar Joakim. Och ett av dem är numret till Anna Book.
– Vad säger man… han ”trakasserar” folk och ringer hundra gånger om dagen till alla i telefonboken. Men Anna är den enda som svarar.
– Och jag brukar säga åt honom att lägga på för Anna har ju ett eget liv. Men de två kan utan problem prata en timme på Facetime med varandra, säger han och skrattar.
" (Expressen)
Citera
2025-11-01, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

Ja, det stämmer. Jag läste om de större barnen också men kom inte riktigt ihåg vad det stod så jag hoppade över att skriva om dét.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in