Citat:
Ursprungligen postat av
Nicita
Hade hon kunnat säga något som var rätt, godkänt, tillräckligt, i denna tråden? Tror inte det.
Det hade hon absolut kunnat göra! Visst är det övervägande personer som gottar sig i hennes beteenden o fabuleringar, men vi är också många som ser hur sjuk hon är o faktiskt önskar henne något annat.
Anna hade stora bekymmer med sin omgivning långt innan sociala medier fanns på det här sättet. O man kan ju lätt konstatera att det inte på något sätt är till hennes fördel nu. Därav min tidigare uppmaning till Anna att Logga ut o lägga ner o ta tag i sitt mående på riktigt IRL så att säga.
Det mest tragiska i allt o det som gör mig mest ledsen för hennes skull, är att ingen i hennes familj sätter stopp för henne o ser till att hon får hjälp!! Hon är totalt gränslös o gör sig själv så illa med allt hon lägger ut med sina humörsvängningar, där hon är uppenbart påverkad, hennes sexuella gränslöshet, långa ångest o gråt attacker, en aggressivitet som hon vräker ur sig titt som tätt, listan kan göras lång.
Min tolkning är att Anna skriker efter hjälp på alla sätt hon kan o förmår. Men ingen i hennes närhet reagerar…. Ingen!!!!
O det är betydligt mycket värre än att några helt okända personer som Anna inte ens har i sitt liv, får lite vardagsnöje genom att raljera över hennes beteenden på ett forum hon inte ens behöver ta del av.