Citat:
När tråden startade 2005 var det med frågeställningen vad Anna ”gör nuförtiden”
Ingen visste riktigt säkert.
Ingen frågar sig det längre, alla vet vad Tunnan ätit till lunch, vad hon och Halmpyntet ”gör” och var, vilken salong hon tatuerar ögonbrynen hos och när hon duschat eller haft ”egentid”. Skulle nästan vilja säga att hon aldrig tidigare varit så stor!
Fantastiskt med sociala medier och vad de samt BLVIP och Brottbykaklet gjort för hennes karriär…tycker f.ö också att en FAQ borde sammanställas såsmåningom, komplett med vanligt förekommande smeknamn på de inblandade.
Någon äkta Bookoman är man givetvis inte innan man blivit blockad minst en gång…

Ingen visste riktigt säkert.
Ingen frågar sig det längre, alla vet vad Tunnan ätit till lunch, vad hon och Halmpyntet ”gör” och var, vilken salong hon tatuerar ögonbrynen hos och när hon duschat eller haft ”egentid”. Skulle nästan vilja säga att hon aldrig tidigare varit så stor!
Fantastiskt med sociala medier och vad de samt BLVIP och Brottbykaklet gjort för hennes karriär…tycker f.ö också att en FAQ borde sammanställas såsmåningom, komplett med vanligt förekommande smeknamn på de inblandade.
Någon äkta Bookoman är man givetvis inte innan man blivit blockad minst en gång…

Man slås verkligen av hur många chanser hon ändå har fått, som riktiga artister hade kunnat slå mynt av. Om hon bara hade kunnat bjuda på sig själv istället för att försöka bjuda på den hon vill vara. Istället för högmod och bortförklaringar hade hon kunnat stå för att man KAN gå ner i vikt, men det ÄR svårt att ändra sin livsstil.
De gånger jag har sett Anna har hon varit otroligt spänd och uppmärksamhetssökande som i smyg. Ungefär som "se på mig, den stora artisten är här! Se hur härlig och lycklig jag är! " samtidigt bevakande att alla verkligen SER henne. Som om hon är konstant med i en show, men inte kan gå in i rollen eftersom hon vill se puplikens reaktioner.
Medan andra kändisa ofta mer försöker smälta in, man ser en vanlig osminkad kärring och inser att det är PW eller fan, jag känner igen den där svettiga gubben vid frysdisken... jaha det är ju Edward Bloom.
De är liksom privatpersoner när de inte spexar till det och gör sitt jobb, medan Anna konstant spelar rollen som den stora artisten i sin egen enmans show.
Med familjen som scenarbetare, rekvisita och statister, ibland får Roberto spela birollen "Annas man".