2021-08-01, 23:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Det räcker väl att Nettan gjorde det i liven. Nu ska Anna hämnas genom att visa att andra minsann är tjocka med.

Ser däremot ett par schysta spiror till vänster om Robertos ben och det är absolut INTE Annas dubbelsizevad och konstiga fot.

Frågan är om Anna vågar visa upp sin kropp nu, i Spanien är Anna mer avslappnad.
I Sverige vill ju ALLA ta bilder på Anna, superstjärnan som hon är...
HELA Sveriges badstränders aktiviteter avstannar så fort Anna visar upp sig..
I Annas universum..

Anna har ju gått upp en del sedan hon var i Spanien sist, sitter hon med kläderna på
på stranden månne?
Eller låter hon hela härligheten välla fram.
Visar hon upp sig blir det väl bakom en stor palm, blomkruka, resväska edyl..
Citera
2021-08-01, 23:12
Medlem
Quinn93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ser däremot ett par schysta spiror till vänster om Robertos ben och det är absolut INTE Annas dubbelsizevad och konstiga fot.

Frågan är om Anna vågar visa upp sin kropp nu, i Spanien är Anna mer avslappnad.
I Annas universum..

Anna har ju gått upp en del sedan hon var i Spanien sist, sitter hon med kläderna på
på stranden månne?

Baddräkt och strandkimono/sarong gissar jag på.
Citera
2021-08-01, 23:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quinn93
Baddräkt och strandkimono/sarong gissar jag på.
Efter vinsten i BL VIP häcklade hon alla tjockisar och berättade skrattande att hon, när hon var som tjockast, inte bara hade EN sarong... Hon hade 2 för att dom skulle nå runt hennes kropp.
Ska försöka hitta den texten.

Edit: det närmaste jag hittat hittills är detta. Söker vidare.
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Senast redigerad av TPL 2021-08-01 kl. 23:21.
Citera
2021-08-01, 23:27
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/zh1RTk8

Anna verkar ha inspirerat Nettan 😁

Läckert!
Citera
2021-08-01, 23:31
Medlem
Citat:
Inte bara det.. Anna blir rasande då hon blir påkommen och kör med rants och lägger ut folk som undrar på IG, hon släpper inte saker, ältar och tycker folk är dumma..
Eh, det är ju Anna som är korkad som inte fattar att det finns folk som faktisk är smartare
än hennes tantfans.
Det värsta med Anna är att hon är så elak och korkad. Hon kan inte svara på vanliga frågor, istället svarar hon något elakt och blockar folk som inte gjort något. Hon hänger ut konton som säger sanningen om henne. Jag har inte sett någon annan göra så. Hon ljuger hela tiden om det mesta och hon tror att hon är en artist. Nu har alla som branchen vill anlita börjat jobba men ingen vill ha med henne att göra. När hon lurade Erwik stängdes alla dörrar för henne utom eventuellt något förnedringsprogram. Nu sitter hon i svärfars sunkiga lägenhet och ljuger att det är deras andra hem. Usch vad otäck Anna är.
Citera
2021-08-01, 23:41
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det värsta med Anna är att hon är så elak och korkad. Hon kan inte svara på vanliga frågor, istället svarar hon något elakt och blockar folk som inte gjort något. Hon hänger ut konton som säger sanningen om henne. Jag har inte sett någon annan göra så. Hon ljuger hela tiden om det mesta och hon tror att hon är en artist. Nu har alla som branchen vill anlita börjat jobba men ingen vill ha med henne att göra. När hon lurade Erwik stängdes alla dörrar för henne utom eventuellt något förnedringsprogram. Nu sitter hon i svärfars sunkiga lägenhet och ljuger att det är deras andra hem. Usch vad otäck Anna är.

Inte bara det.. Det är en "våning" som Anna har..
Inte bara en sunkig lägenhet..
V Å N I N G H H H.. Kom i håg det... 😁
Annas våning... Alldeles egna..
I Annas universum...
https://pasteboard.co/KdVxw2S.jpg
Citera
2021-08-01, 23:48
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Åh nej stackars häst. Ridläraren borde sagt till men jag antar att det var ett för känsligt ämne. Anna måste lägga sin egoism åt sidan och sluta rida för hästen kan bli skadad.

Hon kan väll rida på Roberto istället.

Ridläraren ville väl tjäna pengar å lät Anna upp på hästen. Om hon rider Roberto så kanske hans rygg går av å då kan han inte jobba, två arbetslösa å en av dom som dessutom är invalid.
Citera
2021-08-01, 23:49
Medlem
Citat:

I Annas universum..

på stranden månne?

Trodde Robertos ben på strandbilden var hennes men så såg jag hur håriga benen var. Fötterna var hyfsat lika hennes dock, till mitt försvar.
Hon lever nog i uppfattningen att människor i Spanien är mer toleranta än oss trångsynta svennar som inte förstår hennes känslomässiga personlighet, kurvighet och spontanitet så hon känner sig inte osannolikt mer avspänd där. Instagramprofilen Lindamariie verkar vara en genuint självsäker och trevlig person som står för sin vikt och försöker inte ljuga, men sådan är inte Anna.
Däremot tror jag inte att Anna gärna vill visa sig på IG i badkläder för tillfället då hon inte kan stå för sig själv alls. Hon är ju i BLVIP mode nu-jag vet förstås inte exakt vad hon menar med det men misstänker att hon tänker banta igen. Upplys mig gärna om någon vet!
Senast redigerad av Omniman 2021-08-01 kl. 23:56.
Citera
2021-08-02, 00:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Trodde Robertos ben på strandbilden var hennes men så såg jag hur håriga benen var. Fötterna var hyfsat lika hennes dock, till mitt försvar.
Hon lever nog i uppfattningen att människor i Spanien är mer toleranta än oss trångsynta svennar som inte förstår hennes känslomässiga personlighet, kurvighet och spontanitet så hon känner sig inte osannolikt mer avspänd där. Däremot tror jag inte att hon gärna vill visa sig på IG i badkläder för tillfället. Hon är ju i BLVIP mode nu-jag vet förstås inte exakt vad hon menar med det men misstänker att hon tänker banta igen. Upplys mig gärna om någon vet!

Inte ens Anna vet vad hon syftar på när hon pratar om ett BLVIP mode.
Finns ingen chans att Anna skulle plötsligt äta havrekli och keso när hon befinner sig i Spanien, det blir tapas med feta korvar, ostar och drinkar och grillade kötthögar, med pastahögar och oljiga sallader med fetaost plus churros, grädde, glass och efterrätter.
Anna kommer i sedvanlig ordning att ljuga inför sig själv om att hon b a r a ska festa till det i nån vecka sådär, sedan hänger festätandet med tillbaka till vardagen i Sverige och sätter glans i den arbetslösa höstvardagen.
Citera
2021-08-02, 00:22
Medlem
Citat:
Inte bara det.. Det är en "våning" som Anna har..
Inte bara en sunkig lägenhet..
V Å N I N G H H H.. Kom i håg det... 😁
Annas våning... Alldeles egna..
I Annas universum...
https://pasteboard.co/KdVxw2S.jpg
Oj det visste jag inte att Anna har en egen våning i Spanien, att ljuga
är hon i alla fall duktig på, när Anna ljuger hela tiden så minns hon inte vad hon har sagt.
Citera
2021-08-02, 00:37
Medlem
EvertTubas avatar
Vilken impulsresa det blev ändå. Nästan så man tror att lägenheten blev avbokad i sista sekund vilket öppnade en möjlighet för Anna med entourage att resa ner. Varför skulle hon annars varit så vresig runt frågor om när de skulle ner till Spanien för bara nån vecka sen? Eller har ”världspandemin” lättat lite just nu?
Citera
2021-08-02, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Han har nog städat efter uthyrningen. Ja mkt opersonligt hem familjen T har. Omodernt och luktar nog unket. Hade AB verkligen ägt lägenheten hade det varit mer kitsch och guldiga attiraljer som i huset i Sigtuna (host.. host..)

Varför ska svärfar som är gammal städa efter uthyrningen? Misstänker att det är Anna och Roberto som får göra det nu igen, inför en ny uthyrning av ”våningen”. Därav den plötsliga resan.. 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in