2021-04-12, 19:08
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon kommer förmodligen snart att komma med en förklaring där hon artigt låter meddela att hon minsann förstod hela tiden att det var Theres som låg bakom det här. Därför ville hon inte riskera att exponera hennes röst i fel sammanhang.

Den verkliga förklaringen är att Anna blev helt ställd när det trillade in EN beställning (inte några som hon påstod) att hon nästan anade att det var någon som drev med henne. Frågan är ju då, är det någon som beställt en hälsning på riktigt? Eller är alla fyllehälsningar till polarens hästgarv? Vad kan Anna göra? Eller snarare, var går hennes gräns för att börja hora? Visar hon pattarna för en tusenlapp? Fem tusen? Hon kommer säkert ställa upp och sen säga att hon gjorde det för cancergalan...

När ska hon sluta titulera sig som vinnare av Biggest Loser?
För det blir ju patetiskt när hon nu är en Bigger loser än innan.
När den självinsikten kommer å filter inte hjälper rämnar fasaden
Citera
2021-04-12, 19:12
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
När ska hon sluta titulera sig som vinnare av Biggest Loser?
För det blir ju patetiskt när hon nu är en Bigger loser än innan.
När den självinsikten kommer å filter inte hjälper rämnar fasaden

Hon har redan tatuerat Biggest Loser på någon vad tror jag? Nästa tatuering är svår att sia om? Vad tror ni? Jag kan sen sån där stiliserad treduddig krona på halsen. En stor sak med texten Queen Bee bredvid.
Citera
2021-04-12, 19:26
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Att hon har sångförbud måste väl innebära att hon har någon slags problematik som gör att hon inte får sjunga. Möjligt en av hennes alla diagnoser? Och kanske därför hon varit så deppig på senaste.. hon kan inte sjunga längta och inser att hon aldrig mer kommer att framträda ????

Nädå, jag läste på lite om knutor. Kom på att jag känner en tjej som hade problem för ett par år sedan. Men hon är frisk idag. Ofta går det över av sig självt men ibland kan man behöva gå till logoped som lär dig att tala och sjunga rätt. Just det. Så här står det på nätet.

"Det är extra vanligt hos de som anstränger rösten på ett felaktigt sätt, t ex de som sjunger eller talar med bristfällig teknik."

No further questions your honor.
Citera
2021-04-12, 19:59
Medlem
Knutor på stämbanden? Det tror jag lika mycket på som när hon sade att hon hade Covid. IMO, en lögn.
Citera
2021-04-12, 20:14
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Knutor på stämbanden? Det tror jag lika mycket på som när hon sade att hon hade Covid. IMO, en lögn.
Nähä, tror du det?
Haha, tänker mer att hon är värd mer i memmo om hon ska sjunga?!

Roligt om hon bjudit på sig själv å dratt, ABC! Och tillagt att hon skrivit nytt som alla andra artister i pandemin.
Tänk en uppföljare så här nu i 35års jubileumet.
Anna släpper ny låt.
🎶 123, jag ligger å slappar.....
🎵 456, smaskar ost och kex.....
Citera
2021-04-12, 21:13
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hon la ju upp idag då hon var ute och åkte bil. Oerhört händelserik instastory!!
Ja, vad fan hände där? Känns som nån som filmar sin sista tid i frihet eller nåt..
Citera
2021-04-12, 21:49
Medlem
Ojoj..hur ska det med vänskapen nu när My blåst om med följare
Hon har väl ökat med 15tusen följare på ett par dagar
Citera
2021-04-12, 21:51
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Ja, vad fan hände där? Känns som nån som filmar sin sista tid i frihet eller nåt..

Ja, skulle hon inte operera sig eller något? Kanske hon gör sig beredd inför flera veckor på sjukhuset?
Citera
2021-04-12, 21:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Haha precis det jag tänkte. Väldigt underligt val att filma så.
Citera
2021-04-12, 21:54
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Nej, Anna har inte knutor på stämbanden, hon påstår att hon har knutar! Den första personen i världen skulle jag tro, hur fasen har hon lyckats få knutar på stämbanden?
(Man kanske fick lära sig att det heter knutor i 9:an?)
Citera
2021-04-12, 22:22
Medlem
Citat:
Hade hon haft nåt knas med stämbanden så hade hon garanterat tagit upp det i nån marathonlive.
Citera
2021-04-12, 22:36
Medlem
Jag såg att Anna har börjat följa polisen idag på Instagram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här