2021-05-25, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Bästa citatet från Anna idag -” Gå hundra meter i mina skor i en timme”
Inte konstigt hon har sån kroppshydda om hon går 100 meter på en timme
What!? Sa hon så? Herrejösses
Citera
2021-05-25, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Live nu!
Hon har glömt antirynkfiltret.
Citera
2021-05-25, 15:48
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Bästa citatet från Anna idag -” Gå hundra meter i mina skor i en timme”
Inte konstigt hon har sån kroppshydda om hon går 100 meter på en timme

Det är klart att Anna Book varken klarar av att återge ett vanligt talesätt eller förstå dess innebörd.

Vad skulle man bli varse om man gick i hennes skor en timme? Att hon hade dåliga skor?
Citera
2021-05-25, 16:01
Medlem
Handknutens avatar
Jag blir alltmer fundersam när jag ser A.B,s nu pågående live. Även med bästa vilja går det inte att förstå ett smack. Diverse livsråd och plattityder blandas med små utbrott av ilska mot hela mänskligheten. Och så nu - råd om föräldrarskap. - "Man måste inte älska sin familj. Kärlek och respekt är något man måste förtjäna. Det viktigaste är att man älskar sig själv" "Det är i mitten och i hörnen och överallt liksom. Man kan inte förvänta sig. Det är ungefär - Jag vet inte. Jag är fine med det"

Det går inte att förstå - det är som att Anna ju mer hon pratar blir uppfylld av sina egna ord. Långa haranger om precis ingenting. Inte ens A.B kommer minnas vad hon nyss sagt.
"Livet är som en jättejättestor färgpalett"
Senast redigerad av Handknuten 2021-05-25 kl. 16:03.
Citera
2021-05-25, 16:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
Jag blir alltmer fundersam när jag ser A.B,s nu pågående live. Även med bästa vilja går det inte att förstå ett smack. Diverse livsråd och plattityder blandas med små utbrott av ilska mot hela mänskligheten. Och så nu - råd om föräldrarskap. - "Man måste inte älska sin familj. Kärlek och respekt är något man måste förtjäna. Det viktigaste är att man älskar sig själv" "Det är i mitten och i hörnen och överallt liksom. Man kan inte förvänta sig. Det är ungefär - Jag vet inte. Jag är fine med det"

Det går inte att förstå - det är som att Anna ju mer hon pratar blir uppfylld av sina egna ord. Långa haranger om precis ingenting. Inte ens A.B kommer minnas vad hon nyss sagt.
"Livet är som en jättejättestor färgpalett"

Det är ju lönedag idag. Kan "svammelpillren" ha kommit samtidigt med lönebeskedet i posten?
Citera
2021-05-25, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Det är klart att Anna Book varken klarar av att återge ett vanligt talesätt eller förstå dess innebörd.

Vad skulle man bli varse om man gick i hennes skor en timme? Att hon hade dåliga skor?

Hon pratade om hur tufft det är med alla troll som ställer till det och hur hon prövas på olika sätt hela tiden.

Men hon sa ju också att hon ringt varenda stödlinje för att prata av sig för att hon har mått så psykiskt dåligt .. och när snaran blivit tajtare!
Citera
2021-05-25, 17:32
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Hon pratade om hur tufft det är med alla troll som ställer till det och hur hon prövas på olika sätt hela tiden.

Men hon sa ju också att hon ringt varenda stödlinje för att prata av sig för att hon har mått så psykiskt dåligt .. och när snaran blivit tajtare!

Ja det ser vi ju att hon inte mår psykiskt bra och det är ju för att hon bara sitter på en stol och skriker i en "skrikofån" hela dagen samt verkar skrika på sina familjemedlemmar. Sådant är ju destruktivt och vi ser ju att det stressar upp henne och får henne att må dåligt.

Varför drejar hon inte om hon nu tyckte att det var roligt?
Visst, hon skapar inga mästerverk men det är inte heller meningen om man har en sak som en hobby.
Då gör man det för att det är roligt och man känner att man får ro i kropp och själ.
Citera
2021-05-25, 17:34
Medlem
Citat:

Anna om du mår så dåligt rekommenderar jag starkt att du tar kontakt med din vårdcentral. Jag kraschade för 6mån sedan, ramlade ner i ett svart hål.

Fick jättebra hjälp med läkarkontakt, terapi och även medicin.

Idag har jag kommit ut på andra sidan så Anna ta hjälp
Citera
2021-05-25, 18:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Anna om du mår så dåligt rekommenderar jag starkt att du tar kontakt med din vårdcentral. Jag kraschade för 6mån sedan, ramlade ner i ett svart hål.

Du, jag tror Anna dessvärre är terapiresistent.
Hon kan inte ta till sig saker, har svårt att begripa andra, däremot kan hon ju alltid testa diverse antideppmedel.

Just nu har Anna nog en djup medelålderskris.
Hon har dessutom åter misslyckats med sin vikt och återigen blev saker och ting inte som hon drömt om, efter BL VIP skulle ju Anna återfödas, typ.. Det blev en tummetott.

Det har inte blivit några programledarjobb, hitsinglar, receptböcker, eget porslinsmärke, bantningsgurutitel, hästridning, sportupplevelser, stora reklamjobb, you name it.. Ingenting.. Allting stannar inom familjen, på hobbyplatå, om ens man ska kalla enstaka gånger för hobby. Total fail.
Citera
2021-05-25, 18:09
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Tvivlar starkt på att hon kommer göra det, även om det vore för hennes bästa. Än mindre om hon blir tillsagd.
Citera
2021-05-25, 18:17
Medlem
Lyssnade jättelite på hennes live
Hon sa att de inte ska göra något åt trädgården pga av pandemin
Hm konstigt det borde vara helt tvärtom nu har hon ju all tid i världen att fixa o dona
i trädgården
Citera
2021-05-25, 18:17
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Det verkar ha hoppat över Annas syster Pia. Hon verkar vara högst funktionell, jobbar på en skola och är sjukt rolig. Har en ytligt bekant som har jobbat med henne.

Pia? Är det systern Book klippt banden med?

http://annabook.se/2019/08/06/%E2%9D...D%A4%EF%B8%8F/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in