2021-07-01, 07:58
Medlem
bröllopsdag idag minsann

https://postimg.cc/R6ThQ2TY
Citera
2021-07-01, 08:04
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Jag har pratat med Roberto på ett stort event när Anna var där. Han är väldigt torr. Som en skugga liksom. Var inbjuden som sidekick till hennes uppträdande och hon sade knappt hej.
Citera
2021-07-01, 08:13
Medlem
En ”kort” hyllning till maken på sin insta minsann. Har han ö h t insta själv nu för tiden?
Citera
2021-07-01, 09:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
bröllopsdag idag minsann

https://postimg.cc/R6ThQ2TY
Nu ljuger hon igen. Får det att låta som om dom slingrar sig runt varandra hela dagarna och överöser den andra med kyssar hela tiden. F sa i den där podden om Anna att det var ett gapande och skrikande ofta hemma hos dom.
Anna Meghan Book gets what she wants.

Läser hon upp hyllningen ikväll när dom tittar på filmen Anna bestämt att dom ska se?
Citera
2021-07-01, 09:44
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
My har t.o.m. redigerat sitt inlägg och nu lagt till Jimi- men ingen Book-Toledano!
Fast det var väl tack till som hade fått upp henne och hjälp igång med träning igen . Och det tror jag ingen av böckerna har hjälpt till med .
Citera
2021-07-01, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
En ”kort” hyllning till maken på sin insta minsann. Har han ö h t insta själv nu för tiden?
Jag tycker det är både löjligt och tröttsamt med alla hyllningar jämt. Jag har inte sett någon annan på sociala medier som håller på så. Detta är något hon skall ta privat med familjemedlemmarna. En normal man skulle inte ens tillåta det. Anna måste få kickar av alla gratulationer hon får.Jag förstår att hon förlorat nästan alla vänner, ingen orkar med en så tröttsam människa. Vänskapen med Jeanette verkar också vara slut.
Citera
2021-07-01, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag tycker det är både löjligt och tröttsamt med alla hyllningar jämt. Jag har inte sett någon annan på sociala medier som håller på så. Detta är något hon skall ta privat med familjemedlemmarna. En normal man skulle inte ens tillåta det. Anna måste få kickar av alla gratulationer hon får.Jag förstår att hon förlorat nästan alla vänner, ingen orkar med en så tröttsam människa. Vänskapen med Jeanette verkar också vara slut.
Det verkar vara lite modernt det där att skriva sånt som man kan tyckas bör tas direkt med personen. Men jag har inte sett någon göra det lika mycket som Anna.
Citera
2021-07-01, 14:03
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det verkar vara lite modernt det där att skriva sånt som man kan tyckas bör tas direkt med personen. Men jag har inte sett någon göra det lika mycket som Anna.

Kolla in Pernilla W 🤮
Citera
2021-07-01, 14:51
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Kolla in Pernilla W 🤮
Jämförelsen med PW är så orättvis.
Märstamorsan överdriver allt och jag tycker hon använder orden älskar och älskade på ett helt sanslöst sätt (som också gör att när de kommer från hennes mun känns de litet beige)
Senast var det till ÄLSKADE blomplanteraren, ballongleverantören och cateringkillen.
Hon ÄLSKAR tydligen både My och Kin och givetvis frisören.
Påminner mig om ett barn som lärt sig att om man säger fina och gulliga saker blir man kanske omtyckt. Litet sorgligt.

PW som är nyförälskad är väldigt försiktig, men hon lyser av glädje och det är inget snack om att hon är lycklig!!
Märstamorsas överdrivna dravel ger mig inte alls den känslan. Det känns mer som ”tomma tunnor skramlar mest”.
Citera
2021-07-01, 15:52
Medlem
Citat:

Vem är Jeanette? Vad gör hon?
Citera
2021-07-01, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Vem är Jeanette? Vad gör hon?

Det är en följare som Anna tyckte var så underbar i vintras De träffades flera gånger De åt semlor och räksmörgåsar och Jeanettes dotter fick en docka i present. Sedan när Jeanettes man hämtade henne så var Anna bakom en gardin och skrek till mannen " hon är min" som i en skräckfilm.
Citera
2021-07-01, 16:11
Medlem
Citat:
Det är en följare som Anna tyckte var så underbar i vintras De träffades flera gånger De åt semlor och räksmörgåsar och Jeanettes dotter fick en docka i present. Sedan när Jeanettes man hämtade henne så var Anna bakom en gardin och skrek till mannen " hon är min" som i en skräckfilm.

Det finns ju skäl att den här tråden är så intressant. Har Jeanette något eget konto man kan läsa på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in