2021-04-29, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det är ju inget konstigt eller ovanligt att lägga ut nåt om en sjukhusvistelse eller ett ingrepp även om det är mindre. Det som är onormalt här är allt tisslande och tasslande med lååånga harranger om nåt som ändå är hemligt och typen av bilder som läggs ut. Typ närbilder av nålar och bandet som sätts runt armen när de sticker. Eh?
Ja det räcker att man lägger ut att man varit på sjukhus men detta tisslande och att lägga ut bilder på nålar mm är så ointressant. Att en 50årig kvinna vars mamma redan varit död i 12 år skriver hur hon vill ha mamma vid sin sida är onormalt. Hon vill nu ha massor med sympatier av sina tantfans. Jag bryr mig inte ett dugg om hur hon mår för hon är en så elak människa.
Citera
2021-04-29, 12:43
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det är ju inget konstigt eller ovanligt att lägga ut nåt om en sjukhusvistelse eller ett ingrepp även om det är mindre. Det som är onormalt här är allt tisslande och tasslande med lååånga harranger om nåt som ändå är hemligt och typen av bilder som läggs ut. Typ närbilder av nålar och bandet som sätts runt armen när de sticker. Eh?
Det är Anna och Patrik Sjöberg, men han fick ivf, iväg sina bilder till kvällspressen.
Senast redigerad av Giant Squid 2021-04-29 kl. 13:11.
Citera
2021-04-29, 13:10
Medlem
Har sällskapsdamen Flizan svikit sin plikt och övergivit mamsingen plötsligt? Får vibbarna att de senaste dagarnas drama varit ett preludium för att bygga upp spänningen inför huvudnumret, tantfansen kräver väl i längden bättre content än mystiska möten, brasor och scampi. Varför ballade hon inte ur när någon mailade Bloggbevakning om lakanen? Knappast första gången sånt här händer om det nu hänt.
Varför inte ringa Jeanette, Anna, hon skulle nog kasta sig ner till Märsta på ett par timmar. Vem fotograferar halva sin anestesijournal och lägger ut på Insta för övrigt...Annas version av att vara "privat", säg ALLT utom vilken typ av operation det gäller.
Senast redigerad av Omniman 2021-04-29 kl. 13:13.
Citera
2021-04-29, 13:13
Medlem
Som vanligt:

”Hoppas ni kan och vill respektera det.”
Citera
2021-04-29, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
Som vanligt så fiskar hon efter styrkekramar och empati. Och som vanligt så vill hon inte berätta något om vad det är för operation. MEN VARFÖR I HELVETE LÄGGER MAN UT BILDER OCH EN NOVELL OM SJUKHUSVISTELSEN???? Detta beteende är så patetiskt och pinsamt! Men med tanke på att hon är hemskickad och är ensam hemma så är det fanimej inte något att ta femtielva bilder på och skriva en lång snyfthistoria om hur mycket hon saknar sin mamma. Jag blir inte klok på människan!!!! Av mig får hon absolut noll i sympatier!

Exakt min tanke också!
Citera
2021-04-29, 13:22
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna har lagt ut foton från sin sjukhusvistelse

https://postimg.cc/gallery/YtLPXfz
Är det inte Anna som säger "har man sagt A får man säga B".
Varför inte bara hålla käften. Alla dessa bilder var onödiga. Det hade väl räckt att hon skrivit att hon varit på sjukhuset.
Var fotona ens färska?
Står på Alvedon, Postafen + nåt jag inte kunde tyda. Glukosdropp? Får inte hon i sig tillräckligt med socker ändå.

Måste vara en mardröm att sticka Anna. Svårt att hitta nåt bra kärl som hon ser ut.
Hoppas hon ringt tidningar och TV.
Citera
2021-04-29, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Varför inte bara hålla käften. Alla dessa bilder var onödiga. Det hade väl räckt att hon skrivit att hon varit på sjukhuset.
Var fotona ens färska?
Står på Alvedon, Postafen + nåt jag inte kunde tyda. Glukosdropp? Får inte hon i sig tillräckligt med socker ändå.

Måste vara en mardröm att sticka Anna. Svårt att hitta nåt bra kärl som hon ser ut.

Det står Oxycontin så lite opiater till pillertrillaren
Citera
2021-04-29, 13:51
Medlem
Citat:
Var fotona ens färska?

Det står eventuellt Oxycontin (ett långtidsverkande smärtstillande läkemedel), ett vanligt läkemedel i samband med operation.

Att ge preoperativ vätska i form av glukos inför operation brukar vara standard - detta då patienter behöver fasta både då det kommer till föda och vätska.

Och, hon är nog svårstucken och det var väl därför hon fick en blå PVK - den minsta.
Citera
2021-04-29, 14:31
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Det står eventuellt Oxycontin (ett långtidsverkande smärtstillande läkemedel), ettt vanligt läkemedel i samband med operation.

Att ge preoperativ vätska i form av glukos inför operation brukar vara standard - detta då patienter behöver fasta både då det kommer till föda och vätska.

Och, hon är nog svårstucken och det var väl därför hon fick en blå PVK - den minsta.
Ah, missade Oxyn.
Jag har inte fått glukos i samband med mina op. och det har inte varit fråga om några sonderande ingrepp.

Hur kunde hon få ha mobilen in? När jag varit på op har jag gått, ombytt och med endast nyckel till klädskåpet, in till "bordet" där jag lagt mig och nål satts.

Med sina bilder bräckte hon My som brukar ha en futtig bit häfta. Anna fick ett redigt bandage. Don efter person.
Hon fick säkert klistermärke också.
Om personalen sett henne på Instagram måste dom ha kollat noga nu när dom kunde syna henne noga.
Citera
2021-04-29, 14:38
Medlem
Torpedullas avatar
Visste inte att hon lider av astma? Måste vara hemskt jobbigt nu i dessa pollentider.
Citera
2021-04-29, 14:46
Medlem
Citat:
Ah, missade Oxyn.
Jag har inte fått glukos i samband med mina op. och det har inte varit fråga om några sonderande ingrepp.

Hur kunde hon få ha mobilen in? När jag varit på op har jag gått, ombytt och med endast nyckel till klädskåpet, in till "bordet" där jag lagt mig och nål satts.

Med sina bilder bräckte hon My som brukar ha en futtig bit häfta. Anna fick ett redigt bandage. Don efter person.
Hon fick säkert klistermärke också.
Om personalen sett henne på Instagram måste dom ha kollat noga nu när dom kunde syna henne noga.
Pinsamt vad hon dokumenterar, kan se framför mig hur hon ber personalen att vänta så att hon kan ta en bra bild, allas vår influencer..
Är det livmoderhalsförändringar? Då tar man väl bort en bit och analyserar, troligtvis tas väl hela livmodern bort, detvär väl det bästa? Hon har ju haft såna besvär. Hon skulle inte klara ett till barn, hon har gjort sitt. Magen skulle väl inte bara spricka utan sprängas..
Kanske Anna skulle göra samarbeten med en annan influencer som är bra på att gråta och tycka synd om sig själv, varvat med att vara allmänt svinig? Alexan*er Ra*k, vilket radarpar! Jisses
Citera
2021-04-29, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Pinsamt vad hon dokumenterar, kan se framför mig hur hon ber personalen att vänta så att hon kan ta en bra bild, allas vår influencer..
Är det livmoderhalsförändringar? Då tar man väl bort en bit och analyserar, troligtvis tas väl hela livmodern bort, detvär väl det bästa? Hon har ju haft såna besvär. Hon skulle inte klara ett till barn, hon har gjort sitt. Magen skulle väl inte bara spricka utan sprängas..
Kanske Anna skulle göra samarbeten med en annan influencer som är bra på att gråta och tycka synd om sig själv, varvat med att vara allmänt svinig? Alexan*er Ra*k, vilket radarpar! Jisses
Jag tänkte också det, hon har gjort en konisering och om analysen visar att de inte fått bort allt tar de hela klabbet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in