Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
Ah, missade Oxyn.
Jag har inte fått glukos i samband med mina op. och det har inte varit fråga om några sonderande ingrepp.
Hur kunde hon få ha mobilen in? När jag varit på op har jag gått, ombytt och med endast nyckel till klädskåpet, in till "bordet" där jag lagt mig och nål satts.
Med sina bilder bräckte hon My som brukar ha en futtig bit häfta. Anna fick ett redigt bandage. Don efter person.
Hon fick säkert klistermärke också.
Om personalen sett henne på Instagram måste dom ha kollat noga nu när dom kunde syna henne noga.

Pinsamt vad hon dokumenterar, kan se framför mig hur hon ber personalen att vänta så att hon kan ta en bra bild, allas vår influencer..
Är det livmoderhalsförändringar? Då tar man väl bort en bit och analyserar, troligtvis tas väl hela livmodern bort, detvär väl det bästa? Hon har ju haft såna besvär. Hon skulle inte klara ett till barn, hon har gjort sitt. Magen skulle väl inte bara spricka utan sprängas..
Kanske Anna skulle göra samarbeten med en annan influencer som är bra på att gråta och tycka synd om sig själv, varvat med att vara allmänt svinig? Alexan*er Ra*k, vilket radarpar! Jisses