2021-01-30, 14:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Men på riktigt nu!!

Är det någon här inne som anmält sig o kommer betala o se eländet ikväll o kan dela med sig i efterhand?! Jag kan tänka mig o swisha en del av kostnaden i så fall! Själv är jag som så många andra blockad prick överallt sen jag skrev en kommentar om att För att vara en person som absolut inte bryr sig om vad andra tycker o gör så lägger hon extremt mycket tid o meter i text för att tala om att hon just inte bryr sig! Detta va i samband med WahlgrensFilterFight.... sen dess är jag tyvärr blockad!!

Då är det bara att spotta i nävarna och skaffa sig en ny profil.
Gissar att många av Annas följare är bara ubåtar, dvs följer henne i tysthet.
Eller är inte speciellt aktiva.
Eller så har de helt enkelt glömt bort att de följer henne eftersom Annas inlägg försvinner bland de 3000 andra profilernas inlägg som de följer.
Vilka Annas följare är kan ju alla se så länge profilen är öppen.
Citera
2021-01-30, 14:26
Medlem
Nu skulle vilja vara en fluga på väggen i lustiga huset. Tunnan varvar ur och skall ha kontroll på rubbet, resten av löjliga familjen jönsar runt rädda för ett vredesutbrott från den stooora stjääärnan. Ikväll kommer domen det vart ett fiasko Halmpyntets plånbok vart tommare enda uppmärksamheten Ers Hemskhet får är i denna häckeltråd. Men Tunnan kommer att se sig själv som vinnare och löjliga familjen får paltkoma
Citera
2021-01-30, 14:32
Medlem
Bra säkerhetstänk hos frissan? Hmm, goda avstånd mellan stolarna kvittar ju om man ändå tvunget måste ta selfies kind mot kind.
Citera
2021-01-30, 14:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Den loggan har en kvinna i silhuett som kocka. Påminner rätt mycket om Louise i Family Guy... he he. Men tittar man på deras video flashar det förbi andra silhuetter på kvinnliga kockar. Bland annat den silhuett de använt på Annas logga. Så frågan är om det är ett "samarbete" eller en stöld.

Det ska bli kul att få se hur Anna ser ut i rutan. Vet hon om att det krävs lite annorlunda sminkning när man filmas med riktig kamera och belysning? Annars kommer hon se ut som Donald Trump i fejan. Men hon är ju rutinerad och har nog tagit in proffs från sin egen tv-kanal 4.

Anna har ju en stab som stöttar henne, värdig en världsartist i form av Coach/PRagent/makeupartist/kock som är tillgänglig 24/7 dessutom i komprimerad form i en och samma person, en mini Anna i stort format... Felicia
Citera
2021-01-30, 14:38
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
Undrar samma! Kan nån?

Även om man skulle vilja är ju riksen stor att man bara blir en av fyra fem deltagare och då kan ju tanten lätt räkna ut vem som är vem om man delar med sig. Jag tror inte jag orkar skapa flera profiler bara för att vara anonym. Sedan vet jag inte om tanken är att Anna ska se sina deltagare i bild också? Då måste ju deltagarna ha en särskild fotograf om man ska kunna filma sin matlagning och samtidigt kladda runt med en bakteriehärd som en telefon är. Blir härlig salmonellaodling på luren annars...
Citera
2021-01-30, 15:07
Medlem
cece123s avatar
Varken Micke eller Anna kommer att ha tid att blockera och ta bort kritik.
Är det Felicia som jobbar med det, har hon blivit anställd som systemoperatör nu också?
Av 70 inlägg på Cocktogethers sida är nu drygt 50 inlägg borttagna.
Det verkar inte heller vara mycket tryckande på gillaknappen i onsdags tror jag de hade 207 gillare, nu har de 220, bara 13 nya gillare.
Citera
2021-01-30, 15:10
Medlem
TPLs avatar
Synd att det är sås och potatis till kycklingen, då kan inte My vara med.

Vilken app är det som krävs för att se? Fattar inte infon.
Hur spårar hon den som skickar pengarna? Skulle kunna övertala nån med ett väldigt vanligt namn att Swisha.

2 timmar kvar. Om det ekar under sändningen är det för att Robertos plånbok är öppen.
Citera
2021-01-30, 15:17
Medlem
24 anmälda i skrivande stund. Jag tror inte att jag är långt ifrån sanningen om jag gissar att dessa 24 är:
Anna själv
Roberto
Vanessa
Antonio
Felicia
Lucas
Lucas mamma
Lucas pappa
My
Jonas
Tunnelbane-Nettan
Grannarna Tina och Anders
Frisören Bahir
Semel- och räkmackefixaren Jeanette
Kusinen Sussie Book
Kusinbarnet Melissa Book
Kusinbarnet Daniella Book
Minette Tigerfalk
Teknikern
Åza Brennander
Två Instagramföljare (varav minst en kommer hoppa av)
En Flashbackare som tar en för laget (så att vi andra kan få njuta av kokkonsterna i efterhand)
Citera
2021-01-30, 15:35
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten
24 anmälda i skrivande stund. Jag tror inte att jag är långt ifrån sanningen om jag gissar att dessa 24 är:
Anna själv
Roberto
Vanessa
Antonio
Felicia
Lucas
Lucas mamma
Lucas pappa
My
Jonas
Tunnelbane-Nettan
Grannarna Tina och Anders
Frisören Bahir
Semel- och räkmackefixaren Jeanette
Kusinen Sussie Book
Kusinbarnet Melissa Book
Kusinbarnet Daniella Book
Minette Tigerfalk
Teknikern
Åza Brennander
Två Instagramföljare (varav minst en kommer hoppa av)
En Flashbackare som tar en för laget (så att vi andra kan få njuta av kokkonsterna i efterhand)

Anmäld är ju i och för sig inte samma som betalande.
Men varje köpt "biljett" är en seger för Anna och det är huvudsaken.
Anna har väl inte drivits av lusten av att tjäna pengar ö h t i sitt liv, det hon inte ser förstår hon sig inte på.
Däremot att själv synas det är
Annas enda mål i livet, kosta vad det kosta vill.
Anna kommer nog att få smak för det här.
Senast redigerad av cece123 2021-01-30 kl. 15:38.
Citera
2021-01-30, 15:37
Medlem
Kan se hur hela familjen far runt i huset nu medans Divan Anna domderar och grinar av stress... kläderna åker av och på, håret borstas för hundraellfte gången, lösögonfransarna ramlar av.. Stress stress
För Anna tänker på alla reportrar som kommer att smyga runt Ankeborg och självfallet har köpt sig en matplats i sändningen för att kunna vissa vilken stor matstjärna hon är..
En överblick att allt är på plats i köket innan start.. HJÄLP VAD ÄR HÅRBORSTEN 😱
sändningsuppehål
Citera
2021-01-30, 15:51
Medlem
Samtidigt som jag har lite roligt åt det här eventet, så kan jag ändå önska märsta-matronan lycka till.
Hon försöker ju ändå att, med minsta möjliga arbetsinsats, dra in någon krona till hushållet.

Tror tyvärr att det kommer att skita sig rent ekonomiskt, då hon ju varit tvungen att bättra på löshåret, make-upen, naglarna, fransar och ögonbrynen (ousch...dem vill man inte möta i nån mörk gränd, sent en natt), och sen har hon ju "anställt" en administratör också, förutom Micke och riggandet av märstaköket.

Ojoj, man kan bara hoppas att eventet inte sopar helt dammtorrt i Robertas plånka...
Citera
2021-01-30, 15:58
Medlem
Antar att drygt hälften av "deltagarna" är från Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in