2021-05-24, 22:27
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonkines
Ni som inte är blockade, tillhör själv denna växande skara, har Booken inga livesändningar nu för tiden?? Tycker hon verkar dragit sig tillbaka. Men hon är kanske upptagen med allt annat spännande som händer i hennes liv, vad det nu skulle vara🤔

Nej, Anna har själv sagt att det inte är aktuellt med någon live då hon blev tillfrågad.
Möjligtvis är det Vanessas hägrande studentfirande som kräver planering.
Anna är väl inte superbäst på planering, hon behöver tid.
Sedan ligger hon i hårdträning för sin kommande operation.
Det är väl bara bra att hon lägger energi på rätt saker, än att reta upp sig och missförstå grejer, dansa bakom stolar och prata goja halva dagarna.
Hon kanske äntligen inser att artistkarriären ligger på en hobbyplatå.. och att vara hemmafru har alltid varit hennes egentliga jobb.
Citera
2021-05-24, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nej, Anna har själv sagt att det inte är aktuellt med någon live då hon blev tillfrågad.
Möjligtvis är det Vanessas hägrande studentfirande som kräver planering.
Anna är väl inte superbäst på planering, hon behöver tid.
Sedan ligger hon i hårdträning för sin kommande operation.
Det är väl bara bra att hon lägger energi på rätt saker, än att reta upp sig och missförstå grejer, dansa bakom stolar och prata goja halva dagarna.
Hon kanske äntligen inser att artistkarriären ligger på en hobbyplatå.. och att vara hemmafru har alltid varit hennes egentliga jobb.
Jag tycker som du, det är väl bra (för henne) om hon lägger tid på vettiga saker istället för att bråka med främlingar i hennes meningslösa lååånga lives som handlar om ingenting.
Det kanske rentav är någon som nått fram till henne och fått henne att förstå att hon skämmer ut hela familjen?!
Därmed inte sagt att jag inte saknar hennes lives, det är ju trots allt underhållning på hög nivå 😅
Citera
2021-05-24, 23:40
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Pupillerna blir små vid starkt ljus. Läs vad hon sagt. Inga filter. Varför skulle man ljuga om det? Gör själv roliga filter på Snapchat.
Ja, frågan är varför Anna ljuger om precis allt.

Fast du kanske gick på IKEA-historien också? Allt Anna säger ska tas med en rejäl nypa Chili Explosion. Hon kryddar sina historier rätt starkt.
Citera
2021-05-24, 23:42
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Anna hade en pervers ide om att hon var Sveriges sexigaste en kort stund efter BLVIP, därav hennes "kolla in mina gamla underkläder, nu kan jag ha stringtrosa i strl 32".
Det var ju ett evigt tuggande om Annas sexliv ett kort tag tills hon, sakta men säkert öppnade gapet igen för fullt tryck, som i fornstora dagar igen.
Frågan är om hon verkligen sålde trosorna, eller om hon bara ville skryta lite om sin viktnedgång.

Anna har ju en minibudget när det kommer till kläder, hon sitter ju mest hemma och har väl aldrig tänkt sig att jobba och synas varje dag.
Därför har hon sin vita blus med svart band, Krusblusar,sin svartvita kavaj som ständigt åker fram vid begravning och tvintervju år efter år. Innerst inne vet Anna nog att övervikten återkommer, därför är det bra med att ha kvar sina "fetkläder".

Hahaha, underbart uttryck, "i mina fornstora dagar" ska jag börja använda om mina tjockare perioder!
Citera
2021-05-24, 23:53
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Anna känner inte sig själv.. Hon sa ju att nu var det slutljuget för hennes del efter BL VIP.
Hon erkände det inför miljontals tittare att - Jo, Anna har ätit en massa och ljugit inför sig sig själv och andra om vad hon åt.
Anna trodde att "the coast is clear" att
när hon hade gått ner till sin drömvikt skulle hon kunna fortsätta äta godis, bullar och chips utan att det syntes.
Hon trodde väl att om även om hon gick upp 10 kg, så skulle hon ha kontroll...hon hade ju gått ned så mycket så vad gör 10 kg plus..
Måste ju handla om Annas ätande...
Anna tänker ju lite tvärtom, hon tänker säkert att om hon intalar sig att hon inte gör en sak, fastän hon gör det..Då gör hon inte det och det är sanningen..

Tyvärr är det väl så med oss matmissbrukare att vi vill inte riktigt gå med på att vi inte kan hantera mat. Vill vi vara smala måste vi hålla stenhård koll på vad vi äter och det är inte det minsta roligt. Släpper jag kontrollen i några dagar och låter mig få äta när och vad jag vill slutar det med att jag äter hela tiden. Och jag går upp i vikt snabbt som tusan.
Anna är ju inte matmissbrukare, enligt henne, men för oss andra som erkänner vårt missbruk gäller stenhård kontroll på maten för resten av livet om man vill vara smal.
Citera
2021-05-25, 06:50
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Pupillerna blir små vid starkt ljus. Läs vad hon sagt. Inga filter. Varför skulle man ljuga om det? Gör själv roliga filter på Snapchat.

Anna har självklart inga filter. De bilder som dyker upp då och då på andras konton är tagna med dåliga telefoner, eller med filter de också, fast åt andra hållet. Illasinnat av de som tar dessa bilder!
Citera
2021-05-25, 14:12
Medlem
Poisonouss avatar
Live nu!
Citera
2021-05-25, 14:20
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Anna har självklart inga filter. De bilder som dyker upp då och då på andras konton är tagna med dåliga telefoner, eller med filter de också, fast åt andra hållet. Illasinnat av de som tar dessa bilder!
Jamen precis, här följer en kort förklaring så du förstår.

Storleken på*pupillen*regleras av reflexmässiga sammandragningar och utvidgningar av regnbågshinnan för att anpassa mängden ljus som kommer in i ögat.*Pupillen*minskar när det omgivande ljuset ökar, och*blir*större när ljuset avtar.*

Konstigare än så är det inte.
Citera
2021-05-25, 14:38
Medlem
Bästa citatet från Anna idag -” Gå hundra meter i mina skor i en timme”
Inte konstigt hon har sån kroppshydda om hon går 100 meter på en timme
Citera
2021-05-25, 14:39
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer

HAHAHAHA, asså hon är så jävla FET!
Citera
2021-05-25, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Live nu!
Hoppas på lite bilder, från liven, på Husmodern!
Citera
2021-05-25, 15:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer

Vänta här.. Anna går ju över 1,2 mil under en timme, har Annas "ärlighet" kommit ifatt henne nu..
När Anna skröt om sin gamla bravad handlade det nog om 120 meter, snarare än 1,2 mil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in