Citat:
Ursprungligen postat av
MongoHasse
My Martens och Denise Lopez var där... Tror att Ers Hemskhet tackade nej

Jodå, precis så är det. Anna "valde" att fira i stillhet eftersom hon äntligen (för 511:e gången) hittat sig själv och inte behöver vara på stora fester, jada jada, Finns en lång svada på hennes instagram:
Midsommarafton & Midsommardagen blev något helt annat & välbehövligt i år 🌸🍃🍓🇸🇪☀️ Det är verkligen inte farligt att gå lite åt sidan, lyssna till ens inre, göra mindre, omprioritera, inte överkonsumera, våga bryta vanor & skapa tid & firande så som det passar en själv bäst & inte bara fira stort & överdådigt för att det på något sätt förväntas av en att så ska det göras, annars är det inget firande. Verkligheten ser oftast ganska så annorlunda ut mot var det gör på internet ~ jag fortsätter därför på den vägen jag först prejades in på för flera år sedan & som jag körde vilse på såååå många gånger så att jag höll på att förlora mig själv 💔 Jag var så vilse, länge! Men jag satte min tro främst, litade på Gud vår himmelske fader & han ledde mig upp på en fin väg igen, med förnyad tillförsikt, förlåtelse för mina egna misstag för dem gjordes, men också andras agerande & det jag blivit kallad & omtalad för. Jag vet att var sak har sin tid, min kommer. Jag är starkare i mig själv igen,för jag vet nu att jag överlever utan flock. Jag hittar min väg framåt på egen hand, jag litar mer på mig själv igen & min intuition. Jag vill gott & väl för andra, fokuserar på att förlåta, släppa, älska & leva framåt ❤️ Det har också fått mig att inse att även jag förtjänar gott & väl i livet. Jag är så tacksam för det jag har, den jag är & vart jag är på väg… Gud har en plan för oss alla, jag ser framemot att få uppleva min framöver ~ jag känner det så starkt i mitt hjärta, magen, bröstet & sinnet🙏🏼 Livet ska levas, jag kommer att leva & jag kommer aldrig tappa min tro på sanningen igen, aldrig, det är GUD mitt vittne till❤️ Kärlek Anna