Igår, 22:15
Medlem
Giant Squids avatar
Var hon inte på Albans fest?
Citera
Igår, 22:21
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Ha,ha, så hon är på plats istället för att hjälpa dem?

Underbart syftningsfel ala Anna!
Citera
Igår, 22:45
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid

Verkar inte som det.

https://www.expressen.se/noje/musik/...ommar-popelit/
Citera
Igår, 22:52
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid

My Martens och Denise Lopez var där... Tror att Ers Hemskhet tackade nej
Citera
Igår, 23:04
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Verkar inte som det.

https://www.expressen.se/noje/musik/...ommar-popelit/
Det var de 60 närmsta vännerna som var bjudna. Anna är 211:a.
Verkar vara riktigt osköna tillställningar ändå. Linda Ros,ing var där och hon hatar Anna Book. My Martens var där. Jag vet inte om hon hatar Anna Book, men Anna hatar henne. Mys man var där. Vad han tycker om Anna vet jag inte, men han verkar ju gilla hennes dotter. Varför Anna antagligen inte gillar honom. Anna kan trösta sig med att Runar S inte heller var bjuden. Carola var antagligen bjuden, men insåg att hela 90-talet var där, och kvar i 90-talet så hon avstod. Anna hade passat perfekt. Men risken är överhängande att hon skulle börja sjunga. Rednex-Annika var förresten där och hon hatar också Anna. Ja, listan kan göras lång tydligen...
Citera
Igår, 23:14
Medlem
MaeWests avatar
Tror Doktor Albyl är lite syrak på Anna, då hon "bara" var tvungen att vara först på bollen om att Alban och hans fru separerat och låg i skilsmässa. Är det Kin hon heter, forna fru Albyl?

Är väl bara Anna som ska ha hemligheter?
Citera
Igår, 23:16
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Rednex-Annika var förresten där och hon hatar också Anna. Ja, listan kan göras lång tydligen...

Anna är på Annikas fiendelista efter att hon förstörde vigseln under hennes bröllop.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...javla-flodhast

En annan av Dr Albans gäster var Denise Lopez, även hon betraktar AB som en fiende.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...pez-i-storbrak
Citera
Idag, 01:53
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
My Martens och Denise Lopez var där... Tror att Ers Hemskhet tackade nej
Jodå, precis så är det. Anna "valde" att fira i stillhet eftersom hon äntligen (för 511:e gången) hittat sig själv och inte behöver vara på stora fester, jada jada, Finns en lång svada på hennes instagram:

Midsommarafton & Midsommardagen blev något helt annat & välbehövligt i år 🌸🍃🍓🇸🇪☀️ Det är verkligen inte farligt att gå lite åt sidan, lyssna till ens inre, göra mindre, omprioritera, inte överkonsumera, våga bryta vanor & skapa tid & firande så som det passar en själv bäst & inte bara fira stort & överdådigt för att det på något sätt förväntas av en att så ska det göras, annars är det inget firande. Verkligheten ser oftast ganska så annorlunda ut mot var det gör på internet ~ jag fortsätter därför på den vägen jag först prejades in på för flera år sedan & som jag körde vilse på såååå många gånger så att jag höll på att förlora mig själv 💔 Jag var så vilse, länge! Men jag satte min tro främst, litade på Gud vår himmelske fader & han ledde mig upp på en fin väg igen, med förnyad tillförsikt, förlåtelse för mina egna misstag för dem gjordes, men också andras agerande & det jag blivit kallad & omtalad för. Jag vet att var sak har sin tid, min kommer. Jag är starkare i mig själv igen,för jag vet nu att jag överlever utan flock. Jag hittar min väg framåt på egen hand, jag litar mer på mig själv igen & min intuition. Jag vill gott & väl för andra, fokuserar på att förlåta, släppa, älska & leva framåt ❤️ Det har också fått mig att inse att även jag förtjänar gott & väl i livet. Jag är så tacksam för det jag har, den jag är & vart jag är på väg… Gud har en plan för oss alla, jag ser framemot att få uppleva min framöver ~ jag känner det så starkt i mitt hjärta, magen, bröstet & sinnet🙏🏼 Livet ska levas, jag kommer att leva & jag kommer aldrig tappa min tro på sanningen igen, aldrig, det är GUD mitt vittne till❤️ Kärlek Anna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in