Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
Ok, here we go again:
http://www.expressen.se/sport/anna-b...affa-glasogon/
Det var domarnas fel att hon inte vann. Hon var helt enkelt bäst, och de OS-meriterade domarna som inte såg det borde skaffa sig glasögon, anser vår Tunna

Bra att det kommer fram till alla som inte genomskådat vad "ful" hon är i uppförande. Hon hade SÄKERT dealat med svt att hon skulle få vinna. Samt att hon MÅSTE få ha Bingo, fast Maxida hade paxat honom först, äta frukost och låta Dogge mocka, alla andra blev burdust väckta på morgonen, Anna blev väckt med en diskret knackning... Säkert ett misstag av svt att domarna inte förstått att ANNA skulle ju vinna.
Skit- Anna. Göra så mot en gammal häst och sen dessutom vara missunnsam att Maxida red bättre. Hade Dermot också fått rida Bingo över pyttehinder så hade han säkert också vunnit över henne. Han om någon kunde väl vara arg.
Men jag föraktar verkligen Anna Book. Hon är varken djurvän eller någon snäll människa överhuvudtaget. Okay om hon var ärlig med det, men allt skall vara så "PUTTINUTT LILLA ANNA", fast hon är grotesk och störst av alla(Jag vet att jag är elak, men det är ju hon också...). Djävla typ hon är....