2016-11-25, 21:53
Medlem
SpencerHastingss avatar
Men allvarligt, använder hon Denise Lopezs brors död för att få uppmärksamhet på instagram? Fy fan i helvete...
Citera
2016-11-25, 23:01
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Men allvarligt, använder hon Denise Lopezs brors död för att få uppmärksamhet på instagram? Fy fan i helvete...

Men va i helvete! Visst kan man sörja men detta är äckligt. Med tanke på omständigheterna (många!) borde tunnan ha vett att hålla tyst.
Citera
2016-11-25, 23:59
Medlem
När man ser hennes Instagram så tror man att man har hamnat på en 12-årings Instagram.
Book måste vara landets mest omogna 46-åring.

Hennes mentala utveckling måste ha stannat någon gång runt 1990. Vill hon aldrig växa upp?
Citera
2016-11-27, 21:49
Medlem
SpencerHastingss avatar
"Känns som att jag dessutom kan titulera mig som tävlingens ödmjuka ryttarinna ~ Då jag faktiskt utav omtanke för mina kollegors trygghet & säkerhet, delade häst med både Maxida & Robin. Då River & Curre visade sig allt för svåra att rida i en sådan stor arena som Friends. Är bara genuint besviken att mitt personliga förslag för 2 1/2 - 3 veckor sedan ~ om att låta @dermotclemenger dela häst med mig inte togs i beaktning😔🙏🏼😔 "

Citera
2016-11-27, 21:58
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
"Känns som att jag dessutom kan titulera mig som tävlingens ödmjuka ryttarinna ~ Då jag faktiskt utav omtanke för mina kollegors trygghet & säkerhet, delade häst med både Maxida & Robin. Då River & Curre visade sig allt för svåra att rida i en sådan stor arena som Friends. Är bara genuint besviken att mitt personliga förslag för 2 1/2 - 3 veckor sedan ~ om att låta @dermotclemenger dela häst med mig inte togs i beaktning😔🙏🏼😔 "

Herregud jag orkar inte mera Anna kan verkligen konsten att vara ödmjuk på ett diskret sätt.
Citera
2016-11-27, 22:21
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

OMG! Hade det varit någon annan än Anna Book som skrivet så, så hade jag varit säker på att det var menat som ett skämt från någon med självdistans. Men hon menar det på blodigt allvar. Arma människa.

Och här råkar hon avslöja en av sina lögner:

Citat:
Inte bara & ridit, utan jag har även lärt mig att sadla, tränsa och överlag ta hand om hästen från början till slut inför & efter mina lektioner ⭐️👊🏽 & det är jag också stolt över.
https://www.instagram.com/p/BNU9Djqg...danobook&hl=sv

Hade inte hon haft en egen häst? Men inte lärt sig att ta hand om hästen före och efter ridning? Det kan inte vara lätt för henne att hålla reda på alla lögner hon ständigt rapar ur sig.
Senast redigerad av Flor-Ida 2016-11-27 kl. 22:32.
Citera
2016-11-28, 02:06
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
lifewithdanielaDu säger du är ödmjuk, men samtidigt säger du till Expressen att du inte tycker andra skulle fått så höga stilpoäng och att du var bättre än dem? Inte så ödmjukt 😅 men grattis till tredjeplatsen ✌️️
kalucst💜💜👍👍👍👍👍👍
louisfriendÖdmjukt att ge sig själv titeln ödmjuk?!😂

Haha, fler som reagerar.

Ovanstående lär försvinna kvickt från hennes insta.
Citera
2016-11-28, 08:27
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Haha, fler som reagerar.

Först ett ordentligt utspel från Anna där hon minsann basunerar ut att de vet ingenting om henne. Hon tar minsann hand om sina tre barn, nån sjuk/skadad släkting/vän eftersom de alltid verkar ha det och hur hon satt vid hennes mammas dödsbädd.
Citera
2016-11-28, 08:40
Medlem
Citat:
Haha, fler som reagerar.

Det är raderat nu.
Någon annan hade skrivit "Blir du aldrig trött på att prata om dig själv", det försvann också kvickt.
Citera
2016-11-28, 09:43
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Haha, fler som reagerar.

Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Först ett ordentligt utspel från Anna där hon minsann basunerar ut att de vet ingenting om henne. Hon tar minsann hand om sina tre barn, nån sjuk/skadad släkting/vän eftersom de alltid verkar ha det och hur hon satt vid hennes mammas dödsbädd.
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Det är raderat nu.
Någon annan hade skrivit "Blir du aldrig trött på att prata om dig själv", det försvann också kvickt.
Många andra kändisar/offentliga kanske bara skummar igenom eller struntar helt i det, men hon verkar läsa varje jäkla kommentar hon får. Ett nödvändigt ont iofs, om hon nu ska lyckas rensa bort de som är det minsta negativa i tonen.

Alla är inte negativa heller, det räcker tydligen med att någon råkar ställa "fel" fråga eller generellt ifrågasätta något. Det bästa med allt detta är att vi då vet att hon läser exakt allt som folk skriver, eftersom hon rensar för fullt.
Citera
2016-11-28, 10:43
Medlem
JBernards avatar
Citat:
OMG! Hade det varit någon annan än Anna Book som skrivet så, så hade jag varit säker på att det var menat som ett skämt från någon med självdistans. Men hon menar det på blodigt allvar. Arma människa.

Och här råkar hon avslöja en av sina lögner:

https://www.instagram.com/p/BNU9Djqg...danobook&hl=sv

Hade inte hon haft en egen häst? Men inte lärt sig att ta hand om hästen före och efter ridning? Det kan inte vara lätt för henne att hålla reda på alla lögner hon ständigt rapar ur sig.

Hon är underbar, vår Anna.

Vad skönt det måste vara att ha så höga tankar om sig själv hela tiden. Alltid fel på andra, aldrig på en själv.
Citera
2016-11-28, 13:58
Medlem
Ironin i att skryta om sin egen ödmjukhet.

Det är Anna och Björn Ranelid alltså, Sveriges mest ödmjuka kändisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in