2016-06-01, 17:08
Medlem
Kanske därför han fick straffknulla 11 gånger per dag för nåt år sen? Med den världsartisten känns allt möjligt.
Citera
2016-06-01, 18:17
Medlem
EbonLundins avatar
Jag har följt denna tråd ett tag och det är en sorglig läsning, må jag tycka.

I och med de "sociala mediernas" tillkomst så märktes bland mina bekanta att det behövdes en "övertrycksventil", främst bland tjejerna i bekantskapskretsen. Det verkar som att många har ett enormt bekräftelsebehov och jag skulle tro att Anna B har ett nästan sjukligt behov av det.

Klart, hon var ju ett namn en gång i tiden och hon vägrar inse att hon är en "fd kändis" så hon måste försöka befästa sin ställning som artist på något vis och därför kämpar hon med näbbar och klor på det enda media hon har tillgång till. Det är inte helt olikt de i min vänkrets som t.ex. gör slut med sin kille/tjej och lägger ut ALLT på Facebook, Instagram och allt vad det heter, om sitt ex och mer därtill.

Utan dagens sociala medier skulle Anna B varit helt bortglömd.
Citera
2016-06-01, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kanske därför han fick straffknulla 11 gånger per dag för nåt år sen? Med den världsartisten känns allt möjligt.

Va? Straffknulla 11 gånger per dag? Why?
Citera
2016-06-02, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Va? Straffknulla 11 gånger per dag? Why?
Han skulle hjälpa Book att gå ner i vikt. Anna berättade för media att dom hade sex 10-14 ggr per dag. Inte vet jag hur länge det pågick men smal blev hon inte. Var bara en teori att det kunde finnas en annan anledning varför karln skulle göra detta skitgöra?
Citera
2016-06-02, 01:57
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Han skulle hjälpa Book att gå ner i vikt. Anna berättade för media att dom hade sex 10-14 ggr per dag. Inte vet jag hur länge det pågick men smal blev hon inte. Var bara en teori att det kunde finnas en annan anledning varför karln skulle göra detta skitgöra?

Den enda som gick ner i vikt var hennes man, han blev smal som en sticka genom allt pumpande... Man blir ju inte smal genom att bara stå på alla fyra och ta emot stock, hade hon åtminstone motjuckat lite så hade väl någon kalori förbränts...
Citera
2016-06-02, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Den enda som gick ner i vikt var hennes man, han blev smal som en sticka genom allt pumpande... Man blir ju inte smal genom att bara stå på alla fyra och ta emot stock, hade hon åtminstone motjuckat lite så hade väl någon kalori förbränts...
Så sant. Därav resultatet. Han ser smärt och smidig ut.
Citera
2016-06-02, 12:22
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EbonLundin

Klart, hon var ju ett namn en gång i tiden och hon vägrar inse att hon är en "fd kändis" så hon måste försöka befästa sin ställning som artist på något vis och därför kämpar hon med näbbar och klor på det enda media hon har tillgång till.

Vilket skitsnack. Hon har fortfarande en plats i media, framför allt i de sk kvällstidningarna. Ovanligt obegåvat inlägg.
Citera
2016-06-02, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Vilket skitsnack. Hon har fortfarande en plats i media, framför allt i de sk kvällstidningarna. Ovanligt obegåvat inlägg.
Håller med. Book och Whalgrens ligger inom riksintresse.
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-06-02 kl. 13:10.
Citera
2016-06-02, 14:03
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Håller med. Book och Whalgrens ligger inom riksintresse.

Med skillnaden att Wahlgrens ligger mer åt hållet svaga "A-kändisar" medan Anna Book ligger någonstans mellan stark "C-kändis" och svag "B-kändis". Problemet för Anna Book är att hon ju inte presterar något "eget", hon hoppar på vilket skit som helst bara för att synas och hennes rykte bland andra kändisar är inte direkt på topp.
Citera
2016-06-02, 14:04
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Med tanke på att hon verkar ha en förmåga att hitta på och överdriva saker och ting kan en ju undra över sannngshalten i att de knullat 10-14 gånger om dagen.
Citera
2016-06-02, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Med skillnaden att Wahlgrens ligger mer åt hållet svaga "A-kändisar" medan Anna Book ligger någonstans mellan stark "C-kändis" och svag "B-kändis". Problemet för Anna Book är att hon ju inte presterar något "eget", hon hoppar på vilket skit som helst bara för att synas och hennes rykte bland andra kändisar är inte direkt på topp.
Jag ser ingen större skillnad mer än att Book tillhör extremfallet. Synd bara att inte Books familj hann före då inspelning av livet sker hos Whalgrenarna i dokusåpa. Hade blivit årets dramakomedi på hög nivå. TV-kanalen gjorde en miss där. Väldigt synd.
Citera
2016-06-02, 14:29
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Jag ser ingen större skillnad mer än att Book tillhör extremfallet. Synd bara att inte Books familj hann före då inspelning av livet sker hos Whalgrenarna i dokusåpa. Hade blivit årets dramakomedi på hög nivå. TV-kanalen gjorde en miss där. Väldigt synd.

Först: det stavas Wahlgren (ej Whalgren)

Tar vi ett av "överhuvudena" i den stora familjen Wahlgren - Pernilla - så har ju hon haft stora roller i musikaler och uppsättningar varje år, samt haft seriösa program på tv. Det har inte Anna Book, inte ens i närheten.

Så sorry, men Wahlgren är A-kändis och Book B-kändis (kan vara snäll och uppgradera henne ett snäpp).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in