2017-02-18, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vad är det nu som har hänt? I dag står reportage om att Book är sååååååååååååååå arg på sjukvården. Någon som vet vad det gäller?

Ingen aning vad det gäller men troligen har hon sökt vård för något och inte fått sin vilja igenom och då börjar hon gnälla på Instagram.
Citera
2017-02-18, 14:18
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Vad är det nu som har hänt? I dag står reportage om att Book är sååååååååååååååå arg på sjukvården. Någon som vet vad det gäller?

Kan det vara knäet som spökar igen? Har hon inte haft problem med det innan, typ att det var jättesvullet på bild på instagram?
Klart man ska få hjälp av sjukvården men om det inte är akut kan man ju få vänta. Sjukvården i Sverige går ju på knäna så jag tror knappast folk får vänta på tid bara för att de ska jävlas. Var det inte någon som sa att Anna haft tid men avbokade den pga något som skulle spelas in? Då får man nog faktiskt skylla sig själv där.
Citera
2017-02-18, 14:40
Medlem
Väldigt kryptisk artikel. Om man nu är sååå arg borde det också stå varför.
Citera
2017-02-18, 15:37
Medlem
Hoppas inte hon blir så arg att magen spricker igen...
Citera
2017-02-18, 15:47
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Väldigt kryptisk artikel. Om man nu är sååå arg borde det också stå varför.
Jag såg att Expressen har gjort en artikel av Books inlägg på Instagram. Den är byggd enbart på det inlägget och eftersom Book inte skrev varför hon är arg, ledsen o.s.v. (ofta gör hon på det viset och utelämnar orsaken) så får Expressen nöja sig med att skriva att hon är arg och lite vad hennes följare tycker om saken.

Usel "journalistik" att bygga artiklar på, att det bara kretsar kring ett inlägg på Instagram eller Facebook och sedan citera lite kommentarer. Däremot enkelt, bara att kopiera och klistra in.

Detta att Book många gånger inte skriver varför hon är arg, ledsen, besviken m.m. är nog för att hon ska få mycket sympatier, hjärtan, kärleksförklaringar och frågor kring det från följare och fans. Säger man A får man säga B är inte hennes grej.
Citera
2017-02-18, 16:12
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80

Detta att Book många gånger inte skriver varför hon är arg, ledsen, besviken m.m. är nog för att hon ska få mycket sympatier, hjärtan, kärleksförklaringar och frågor kring det från följare och fans. Säger man A får man säga B är inte hennes grej.

Hon vill ha uppmärksamhet för skitsaker, det är hela sanningen. Ingen vuxen människa - som i Tunnans fall därtill framställer sig som världsstjärna - behandlar sina följare så.
Citera
2017-02-18, 16:19
Medlem
Dagg i gräsets avatar
😃 Happy & positive 😃 står det på Annas presentation Har nog aldrig varit med om en mer arg och negativ person som Anna.
Citera
2017-02-18, 16:43
Medlem
Hon kanske är extra arg nu då 87-årige Owe Thörnqvist ska hjälpas upp på scenen ikväll? Sångpippin har väl hoppats att själv få deltaga och då går det ut över sjukvården? En teori endast?
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-02-18 kl. 17:09.
Citera
2017-02-18, 17:49
Medlem
Oförskämd person inte känt igen vår stoora världsartist och haft fräckheten att fråga om legitimation.

Mycket troligt. Tunnan skulle hyra något spel på Gotlandsfärjan flickan i receptionen frågade henne om legitimation då tog den hus i helvete Tunnan vrålade jag är Anna Booook och du skall inte fråga mig om legitimation, ångrar att jag inte klev fram och näpste av det narcisistiska fanskapet detta skedde för drygt 10 år sedan
Citera
2017-02-18, 18:13
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Oförskämd person inte känt igen vår stoora världsartist och haft fräckheten att fråga om legitimation.

Mycket troligt. Tunnan skulle hyra något spel på Gotlandsfärjan flickan i receptionen frågade henne om legitimation då tog den hus i helvete Tunnan vrålade jag är Anna Booook och du skall inte fråga mig om legitimation, ångrar att jag inte klev fram och näpste av det narcisistiska fanskapet detta skedde för drygt 10 år sedan

Hahaha! Då hade jag bergis rätt iallafall.
Hon begrep inte att uthyraren måste ha fullständigt personnummer när de ska lämna in anmälan för stöld av spelen hon aldrig tänkt lämna tillbaka.

Undrar vad hon snor under sina sjukhusbesök?
Vuxenblöjor storlek XXXXXL så hon slipper lämna sängen under sina bejublade Periscopeframträdanden?

MVH/Gnomegirl
Senast redigerad av Gnomegirl 2017-02-18 kl. 18:16.
Citera
2017-02-18, 18:55
Medlem
Det är lördag och eder skribent har ett par glas under rocken i väntan på Melodifestivalen.

Ville bara bjuda publiken på denna klassiska favorit.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle16216235.ab

Fyra år senare och vi får nu faktiskt ta del av hur Anna "TUNNAN" Book lever.

Exempel från artikeln är:

”Jag grät grät grät” - Vilket hon har visat på PS (Pär i Skåp)

"”Men fyyyyyy sjutton vad rädd & orolig jag var innan det vart gjort”" - PS-material där med.

För er som följer Tunnan och har foliehatt på er - https://unvis.it/aftonbladet.se/noje...cle16216235.ab

Jag är själv bannad sen en lång tid tillbaka med min användare på PS för att se Tunnans feed. Jag kommenterade nämligen med ABC fast i en mer drogliberalisk text. Det fick henne att se rött.

Vänliga lördag på er FB! Vi ses i dimman när Owe uppträder!
Citera
2017-02-18, 19:33
Medlem
Penguinas avatar
Tooken är live på instagram just nu. Hon lagar mat och pratar som en bebis, allt är som vanligt med andra ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in