2017-09-13, 03:37
Medlem
Jag kan nästan förstå nu varför Jan Johanssen tog tillbaka sitt utlåtande i Expressen efter att både herr och fru Book lördagen efter ringde upp densamme. Efter gårdagens avsnitt skulle nog vem som helst hellre fly än illa fäkta med det paret. Om inte förr så borde varenda människa undvika människan och jag är övertygad om att Läckberg hade all anledning till att hemlighålla sitt bröllop. Hoppas att det kommer mera nu framöver så damen kommer ner på jorden rejält.

Nu ska hon väl gå på 2 begravningar inom kort och ta med sig samma gamla bukett till både Loffe Carlsson och Hasse Alfredsson. Expressen kommer nog fortsätta att jaga Book då dom inte verkar kunna höra nog om Books mage och nu polyper på äggstockarna. Lika pinsamma journalister som Book själv.
Citera
2017-09-13, 03:43
Medlem
ztellas avatar
Det är en neurologisk omöjlighet för mig att klara fem minuter av programmet "BLVIP" och det är synd, det verkar intressant:

"Anna Book börjar skrika"
"När Camilla Henemark konfronterar henne klarar Anna Book inte av att hålla lugnet. Plötsligt börjar hon skrika:
– Tala inte om för mig vad jag ska göra för jag har inte talat om för dig vad du ska göra. Jag skriker hur mycket jag vill, säger hon i programmet och får Camilla Henemark att lämna rummet."

http://www.aftonbladet.se/a/1248J
Citera
2017-09-13, 03:47
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaKlet
Hon refererar ofta till just bajs....kanske nåt hon gillar att greja med när hon tjackpervar med maken?
Vilka vidriga bilder man får i huvudet.. du har nog dessutom rätt .
Citera
2017-09-13, 07:58
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Jag tror att hon alltid varit såhär, men det har inte kommit till allmänhetens kännedom pga att hon inte haft sociala medier under större delen av livet. Nu sprids ju hennes galenskaper direkt till allmänheten utan att "filtreras" av PK-media. (Filter missbrukar ju både hon och dottern hö hö, men nu var det inte den typen av filter jag tänkte på) Ju mer offentlig galenskap hon sprider, ju mer drar sig folk undan - och jag tror att eftersom hon gör bort sig helt för egen maskin på sociala media blir det mer och mer acceptabelt att hoppa på henne och skratta/förfasas åt henne offentligt. Vilket såklart spär på hennes galenskap och det blir ett skenande tåg av det hela. Tänker på att på 80-90:tal var tidningar o TV otroligt mkt snällare mot kändisar, och då fanns det ju inga andra alternativ till gammelmedia, som det ju finns uppsjöar av idag.

Tänker på hennes snatterier, att hon stal från Denise Lopez, och att hon inte lyckats skaffa/behålla en enda kändisvän under sina "33 år som artist" trots att hon ju har alla egenskaper man önskar i en vän - ryggrad, ödmjukhet samt är både kärleks- och respektfull mot sina nära......

Listan på hur mycket hon snott är lång, Maggan Graaf blev av med rätt många LV väskor.
Det var ABC Anna som bara råkade få med sig de, när hon hjälpte bästa väninnan Denise att tömma det Graafska /Hedmanska hemmet🤔
Citera
2017-09-13, 08:12
Medlem
sutter o funderar lite över Annas beteende...jag kan inte tro annat än att hon är nära en psykisk kollaps, hon har i så många år gråtit, gapat, anklagat, blivit ovän etc etc. Självklart måste hon ju någonstans fatta att hon faktiskt inte ÄR så populär som hon tror eller? läste på biggest loosers facebooksida igår efter programmet och kommentarerna lät inte vänta på sig, jag kollade även det där bakprogrammet och där var hon visst i bråk också och bbla anklagade de andra för fusk. listan kan ju göras hur lång som helst...Läste någonstans , kanske här om den sk Barbie drogen, kanske går hon på den? Jag kan bara inte förstå hur tv och radio och tidningar ens vill ta i henne med tång. undrar också vad som hände i liven igår eftersom den bröts och sen la hon upp 3-4 bilder med texter på , 1: in this moment you can trust that everything really is gonna be okay
2: i can , i will, end of story.
3:everything is gonna be alright , maybe not today but evantually
4: worrying wont stop the bad stuff from happening it just stops you from enjoying the good.
Citera
2017-09-13, 08:50
Medlem
Fickludds avatar
Jag har inte sett BLVIP men med tanke på kommentarerna här och i TV-tråden är det mycket möjligt att BLVIP är den slutliga spiken i kistan i Books tid i rampljuset.
Citera
2017-09-13, 09:13
Medlem
Asklords avatar
Anna Book levererade precis som alla andra trodde att hon skulle göra.

Några saker som sannerligen stack ut var när hon och Camilla började tjafsa. Anna reagerar som en 15-åring. När hon blir motsagd så skriker hon. Hon börjar vända bråket till att förstärka sin egen bild av sig själv om att hon minsann ska göra si och så, jag ska, jag ska, jag ska.

Reagerade när hon gick in i mat och godisrummet. Hon försökte verkligen klämma fram några tårar men det gick fan inte.

En annan sak var hennes dotter som likt sin mor lipade friskt vid videosamtalet. Är hon lika emotionellt förstörd som sin mor måhända? Eller är det som en del misstänker, att hon lipade för att hennes diktator-morsa ringde och kontrollerade sin flock undersåtar?
Citera
2017-09-13, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Jag har inte sett BLVIP men med tanke på kommentarerna här och i TV-tråden är det mycket möjligt att BLVIP är den slutliga spiken i kistan i Books tid i rampljuset.

håller med dig! Jag har aldrig heller sett programmet men blev nyfiken på att se gårdagens så tittade tyvärr nu. Anna Book är ta mig fan helt rubbad! Man ser ju hennes ansiktsuttryck när det går upp för camilla att Anna ljugit att Anna själv är jävligt medveten om sitt fulspel. Att camilla sen är så lugn medans book gapar lipar och pekar med fingret är underbart att se. Sen tror jag att anna snart är uppe i sin vanliga vikt igen för som någon skrev nånstans så är det ju efteråt som det gäller att hålla i och man är nog ganska slutkörd efter en sån här extrem grej, Morgan verkar sund tycker jag.
Citera
2017-09-13, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
håller med dig! Jag har aldrig heller sett programmet men blev nyfiken på att se gårdagens så tittade tyvärr nu. Anna Book är ta mig fan helt rubbad! Man ser ju hennes ansiktsuttryck när det går upp för camilla att Anna ljugit att Anna själv är jävligt medveten om sitt fulspel. Att camilla sen är så lugn medans book gapar lipar och pekar med fingret är underbart att se. Sen tror jag att anna snart är uppe i sin vanliga vikt igen för som någon skrev nånstans så är det ju efteråt som det gäller att hålla i och man är nog ganska slutkörd efter en sån här extrem grej, Morgan verkar sund tycker jag.
Har inte kanal sju ens.
Kan man se det någon annanstans?
Var hon dramaqueen i vanlig ordning, Book?
Citera
2017-09-13, 09:22
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Kunde inte hålla med mer. Anna kommer mycket riktigt gå upp allt igen och gärna lite mer. Det är i princip omöjligt att hålla en sådan diet hon verkar ha just nu livet ut. Har själv vart där och tragglade med kyckling och broccoli och liknande rätter under en period. Där det likt hos Anna var minimalt med kolhydrater, fett och socker. Vad hände när jag fick lov att börja äta mer ordentligt igen, jo jag gick upp igen. Snart var jag där igen och åt och drack gladeligen. Nu försöker jag gå ner hälsosamt för att bli av med några enligt mig överflödiga trivselkilon.
Citera
2017-09-13, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd

Eller så direkt-kvalificerar hon sig till diverse dokusåpor... Som Farmen, exempelvis, eller Ullared och så vidare. Den typen av instabilitet verkar populär bland tv-bolag idag och det är sannerligen läskigt.
Citera
2017-09-13, 09:32
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Anna går verkligen bärsärk när hon blir ifrågasatt, och hennes taktik verkar gå ut på att trasha andra för att "bevisa" att hon är ett offer (och inte förövare, hö hö) och att alla andra är dumma när hon är snäll. Och att TV alltid vinklar allt så att vi får en felaktig bild av hennes ödmjuka och ärliga natur.

Från dagens instagram svarar Anna en följare som ifrågasatte hennes falskhet mot Camilla;

-"Oavsett vad, du ser inte hur Camilla är väldigt manipulativ elak och hotar framför allt mig...men sånt kan inte TV ta med tyvärr!!!"

(fick tyvärr inte med alla emojiis, finns ju gränser för hur långa inlägg på flashback får vara)

Blir ju svårt att se om det inte visas i tv heller. Hon tänker säkert den där morgonen när Camilla kom in och var på lite dåligt humör och Anna kändes sig "på riktigt rädd". Hon som var så sprudlande glad. Sen må det vara så att Camilla har dåligt humör och lätt blir arg men är man på diet och vise versa så kan det väl hända att man blir lite extra grinig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in