Citat:
Ursprungligen postat av
Photoshopped
Nu är det tyst på Annas insta. Jag tippar att det beror på att det gått åt h-vete med ridningen. Hon skrev om sin sista lektion att hon var nedstämd och ledsen eftersom det gick dåligt. Hon ville ju bara rida "säkert & så rätt hon bara kan" (läs fegt) och andra är dumma och förstår inte det. Sen skulle hon på nya lektioner dagen efter och allt skulle bli bra igen. Men nu råder tystnad. Har hon äntligen förstått att hon är för liten, tjock och otränad för att rida de stora hästar de tvingar upp henne på?
"med fina Sacke, för lärarinnan Pernilla idag🏇⭐️👍🏼 Hon gav mig också många bra & handfasta tips gällande ridningen. Och vissa saker gick väldigt bra🙏🏼 och några saker gick inte alls 🙈😔🙈 & det leder till stress & det dåliga självförtroendet får sig ytterligare några knäckar....så jag lämnade dessvärre stallet med lite jobbiga känslor.
Men i vanlig ordning så hjälpte jag till & sadla på & av & lika med träns, inspänningstyglarna, ryckta, skydd & täcken & sedan ut i hagen för frisk luft❤️ & då kunde jag varva ner & inte känna mig så ledsen mera. Och imorgon är det en ny dag, med morgonlektion för @lenabredberg på ⭐️ @bingo_official igen & det blir kul & sedan så blir det ytterligare en lektion ute på @apridutveckling igen mitt på dagen. Så då hoppas jag att det känns bättre igen. Jag är ju så noga med att rida säkert & så rätt jag bara kan i första hand🙏🏼 & det är inte så lätt när det är många inblandade & alla är inte riktigt inne på samma bana/linje 🙈 Så då går det åt väldigt mycket energi till att bara klara av att hålla fokus på just det som är bra för mig själv. Men, jag ger mig inte 💪🏽👊🏽🏇❤️"
Ja, det är ju dags att visa upp sig på Friends imorgon. Så hon ligger nog i sängen och bölar och funderar på vad hon ska skylla på för att kunna dra sig ur det hela.