2016-11-23, 15:48
Medlem
Bladgulds avatar
https://www.youtube.com/watch?v=D5GW...&feature=share

Min Anna favvo, alla kategorier. Fru Toledano-Book tar bitterhet till helt nya nivåer!
Citera
2016-11-23, 18:50
Medlem
Photoshoppeds avatar
Nu är det tyst på Annas insta. Jag tippar att det beror på att det gått åt h-vete med ridningen. Hon skrev om sin sista lektion att hon var nedstämd och ledsen eftersom det gick dåligt. Hon ville ju bara rida "säkert & så rätt hon bara kan" (läs fegt) och andra är dumma och förstår inte det. Sen skulle hon på nya lektioner dagen efter och allt skulle bli bra igen. Men nu råder tystnad. Har hon äntligen förstått att hon är för liten, tjock och otränad för att rida de stora hästar de tvingar upp henne på?

"med fina Sacke, för lärarinnan Pernilla idag🏇⭐️👍🏼 Hon gav mig också många bra & handfasta tips gällande ridningen. Och vissa saker gick väldigt bra🙏🏼 och några saker gick inte alls 🙈😔🙈 & det leder till stress & det dåliga självförtroendet får sig ytterligare några knäckar....så jag lämnade dessvärre stallet med lite jobbiga känslor.
Men i vanlig ordning så hjälpte jag till & sadla på & av & lika med träns, inspänningstyglarna, ryckta, skydd & täcken & sedan ut i hagen för frisk luft❤️ & då kunde jag varva ner & inte känna mig så ledsen mera. Och imorgon är det en ny dag, med morgonlektion för @lenabredberg på ⭐️ @bingo_official igen & det blir kul & sedan så blir det ytterligare en lektion ute på @apridutveckling igen mitt på dagen. Så då hoppas jag att det känns bättre igen. Jag är ju så noga med att rida säkert & så rätt jag bara kan i första hand🙏🏼 & det är inte så lätt när det är många inblandade & alla är inte riktigt inne på samma bana/linje 🙈 Så då går det åt väldigt mycket energi till att bara klara av att hålla fokus på just det som är bra för mig själv. Men, jag ger mig inte 💪🏽👊🏽🏇❤️"
Senast redigerad av Photoshopped 2016-11-23 kl. 18:53.
Citera
2016-11-23, 19:56
Medlem
Bladgulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Nu är det tyst på Annas insta. Jag tippar att det beror på att det gått åt h-vete med ridningen. Hon skrev om sin sista lektion att hon var nedstämd och ledsen eftersom det gick dåligt. Hon ville ju bara rida "säkert & så rätt hon bara kan" (läs fegt) och andra är dumma och förstår inte det. Sen skulle hon på nya lektioner dagen efter och allt skulle bli bra igen. Men nu råder tystnad. Har hon äntligen förstått att hon är för liten, tjock och otränad för att rida de stora hästar de tvingar upp henne på?

"med fina Sacke, för lärarinnan Pernilla idag🏇⭐️👍🏼 Hon gav mig också många bra & handfasta tips gällande ridningen. Och vissa saker gick väldigt bra🙏🏼 och några saker gick inte alls 🙈😔🙈 & det leder till stress & det dåliga självförtroendet får sig ytterligare några knäckar....så jag lämnade dessvärre stallet med lite jobbiga känslor.
Men i vanlig ordning så hjälpte jag till & sadla på & av & lika med träns, inspänningstyglarna, ryckta, skydd & täcken & sedan ut i hagen för frisk luft❤️ & då kunde jag varva ner & inte känna mig så ledsen mera. Och imorgon är det en ny dag, med morgonlektion för @lenabredberg på ⭐️ @bingo_official igen & det blir kul & sedan så blir det ytterligare en lektion ute på @apridutveckling igen mitt på dagen. Så då hoppas jag att det känns bättre igen. Jag är ju så noga med att rida säkert & så rätt jag bara kan i första hand🙏🏼 & det är inte så lätt när det är många inblandade & alla är inte riktigt inne på samma bana/linje 🙈 Så då går det åt väldigt mycket energi till att bara klara av att hålla fokus på just det som är bra för mig själv. Men, jag ger mig inte 💪🏽👊🏽🏇❤️"

Citera
2016-11-23, 20:01
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:

Hon är nog bara upptagen med att laga lite gulbrun gegga med gröna blad. Eller inbokad på något jättehemligt.
Citera
2016-11-23, 20:13
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Ja, det är ju dags att visa upp sig på Friends imorgon. Så hon ligger nog i sängen och bölar och funderar på vad hon ska skylla på för att kunna dra sig ur det hela.
Citera
2016-11-23, 20:40
Medlem
Nej nej, ni följer inte med riktigt.. en annan följer tillfälligt @mediahästar @stjärnhoppningen för att hitta gobitar som Tunnan inte kan styra över. Hon är enligt senaste uppdateringen från mediahästar på friends arena men, av någon anledning sitter hon på Dogges vita häst Oscar och någon annan betydligt smalare människa sitter på Annas häst Bingo.
Citera
2016-11-23, 23:16
Medlem
Att Tunnan skall dra sig ur och inte delta är tämligen otroligt. Hoppas innerligt på att hon daskar i backen, en syn för gudar. Efterspelet varför det gick åt helvete (som vanligt ) blir också roligt.

Nu är Tunnantråden med i elitserien över 5000 inlägg firas med Sangria och brunt klägg.
Citera
2016-11-24, 00:20
Medlem
Jag hoppas på lite mera fart och hemsk gärna ett avkast efter ett hinder , där Tunnan tappar balansen vid nedslaget o far backen där hela hon spricker upp som en fet tonårsfinne. Sorry men jag bara just lööööv to hate her..
Citera
2016-11-24, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld

Anna Book hör till en av dem som sedan länge fungerar som pålitlig driftkucku här på Flashback.
Det vore en stor medmänsklig gärning om någon i hennes närhet, någon som hon litar på, kunde få henne att förstå att hon behöver hjälp, kvalificerad hjälp. Det gör ont att se hennes bubblande hjärtan i Periscopet samtidigt som hennes ansiktsdrag avslöjar ett osäkert inre.
ANNA BEHÖVER HJÄLP. NU.
Citera
2016-11-24, 12:29
Medlem
Photoshoppeds avatar
https://www.instagram.com/p/BNMBdVgA...danobook&hl=sv

Herregud vad väggar och dörrkarmar lutar hemma hos Anna. Det ser ut som lustiga huset när hon gör sina tappra försök att se mindre fet ut
Citera
2016-11-24, 13:53
Medlem
Funderar över hur många meter av det där stjärnbaner-tyget hon köpt. Gardiner, påslakan och olika överdrag med samma ränder och stjärnor. Konkurslager som hon fått för billig peng?

https://instagram.com/p/BEWPFnCDe1X/

https://instagram.com/p/BEWNHkIjexW/

https://instagram.com/p/BANYN7GDe1e/

https://instagram.com/p/BNMBdVgAf_B/

https://instagram.com/p/6k4Z3Bje0r/
Senast redigerad av Faglum 2016-11-24 kl. 14:23.
Citera
2016-11-24, 15:05
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
https://www.instagram.com/p/BNMBdVgA...danobook&hl=sv

Herregud vad väggar och dörrkarmar lutar hemma hos Anna. Det ser ut som lustiga huset när hon gör sina tappra försök att se mindre fet ut

Det var inte lite det lutade heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in