2016-08-25, 19:33
Omg. Jag såg precis Anna Book på TV.
Citera
2016-08-25, 23:48
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollmaster
Skulle vilja veta om Annas mörker.

Lol, jag har druckit ett par glas vin och läste fel. Tyckte du skrev "mökar" och tänkte:WTF???

Men jag tror av egen erfarenhet att hon har en släng av bipolaritet i en farlig kombination av narcisissm och fetma.

Denna gamla tant och föredetting borde ignoreras ihjäl, men eftersom hon fläker ut sig för så många goda skratt kan man ju inte låta bli att kolla in hennes dårskaper.

MVH/Gnomegirl
Citera
2016-08-26, 12:27
Medlem
http://www.tradera.com/item/343026/2...k-schlager-abc
Citera
2016-08-26, 12:38
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gargauan
http://www.tradera.com/item/343026/2...k-schlager-abc

Detta kan bli guld värt om några år.
Citera
2016-08-26, 14:25
Medlem
Hatt-Kaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Detta kan bli guld värt om några år.
Ja, säkert. Utropsbudet på 10 kronor, vilken guldgruva.
Citera
2016-08-26, 15:05
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatt-Kaninen
Ja, säkert. Utropsbudet på 10 kronor, vilken guldgruva.

Du missade innebörden i min text.
Citera
2016-08-26, 15:21
https://www.instagram.com/p/BJSy3M6A...danobook&hl=sv
En lång "ringtå" tyder på en känslosam och skör person, som gärna överreagerar och ser sig lite som "för mer" än andra.

Det är helt ok, enligt PK och vetenskapen, så alla som inte tycker lika kan nu lämna tråden!
Citera
2016-08-26, 15:58
Medlem
Hur klarar dom små knubbfötterna av att bära upp denna tunga överdel?
Citera
2016-08-26, 16:07
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hur klarar dom små knubbfötterna av att bära upp denna tunga överdel?

Inte vet jag.
Jag lägger bara ihop ett och tå

Men EN tå, verkar göra det stora jobbet.
Citera
2016-08-26, 16:45
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Så fruktansvärt kränkande för de anhöriga att hon lägger upp en bild på hur graven såg ut innan. I denna värmen så vissnar blommor snabbt. Ville hon göra vid graven kunde hon göra vid den utan att ta bilder vare sig före eller efter..

Ja, du har alldeles rätt! För det första ska man vara väldigt försiktig med att göra intrång på andras gravar och att lägga upp bilder

Någon som bor i närheten av hennes mammas grav kan ju gå dit och kolla med jämna mellanrum. När graven ser "ledsen ut" så ta en bild och skriv att "det gör så ont i hjärtat när gravar försummas så, jag var tvungen att sätta några blommor"

Det är äckligt hur hon beter sig. Äkta altruism och goda gärningar behöver man (oftast) inte skylta med.
Det enda det där inlägget, och alla andra liknande hon med jämna mellanrum lägger ut på instagram (barnvagnen, felringningen mfl), syftar till är att visa hur "godhjärtad" och omtänksam hon är och fiska efter beröm, och den iq-befriade fanskocken sväljer allt med hull och hår. Vi andra ser rakt igenom det självgoda falskspelet.

Att hon dessutom försökte plocka pluspoäng på andras bekostnad skriker narcissist. Fy fan vad vidrigt! Hon skulle förutsägbart försvara inlägget med att hon minsann bara ville hylla och uppmärksamma den döda och saknade vännen och tycka att vi är hemska som kan anklaga en stackars oskyldig människa som bara vill väl. Att vi säkert fick dåligt samvete och är avundsjuka eller för all del - är näthatare som bara letar fel - dvs det vanliga idiotförsvaret.
Citera
2016-08-26, 17:24
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Anna på Periscope om Frans och Gooh-pasta dramat
https://m.youtube.com/watch?v=uqit4h...Bapejghq7Da1ZQ

OMG! Hon är om möjligt ännu mer störd än jag trodde.
Vare sig hon är full eller beter sig sådär nyktert spelar mindre roll, och detta lägger hon ut helt frivilligt?! Det är svårare att redigera direktsända medier än tillrättalagda grandiosa instagram- och blogginlägg. Rätt obegripligt att hon visar upp sig i all sin härlighet sådär öppet men det är ju bara att tacka....Jag tycker dock synd om hennes barn, särskilt den yngsta dottern.
Citera
2016-08-26, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
OMG! Hon är om möjligt ännu mer störd än jag trodde.
Vare sig hon är full eller beter sig sådär nyktert spelar mindre roll, och detta lägger hon ut helt frivilligt?! Det är svårare att redigera direktsända medier än tillrättalagda grandiosa instagram- och blogginlägg. Rätt obegripligt att hon visar upp sig i all sin härlighet sådär öppet men det är ju bara att tacka....Jag tycker dock synd om hennes barn, särskilt den yngsta dottern.
Vilket språkbruk,svordomarna fullkomligen haglar ju! Och lika bitter och självömkande som vanligt. Nej, hon var nog knappast nykter där, och om hon mot förmodan var det gör det saken än värre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in