2011-08-28, 15:44
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokirime
Såg Anna Book med man på Lidl vid Ankdammsrondellen, hon bråkade om något samtidigt som de betalade. De verkar inte ha ett speciellt glassigt liv...
Hann du med att se vad hon stal den här gången? Hon är ju en helvetes kleptoman. Hon lever efter deviset "allt ditt är mitt och det som är mitt skall du ge fan i."
Senast redigerad av fredrikdenstore 2011-08-28 kl. 16:32.
Citera
2011-08-29, 13:20
Medlem
keysters avatar
Var det nån mer än jag som bytte kanal illa fort när hon satt med kotuttarna framme efter sin bröstoperation?
Citera
2011-09-12, 12:13
Medlem
Vad lever hon på nu för tiden? Är det bara de märkliga programmen som hon dyker upp i eller sjunger hon något?
Citera
2011-09-12, 12:36
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusgata
Vad lever hon på nu för tiden? Är det bara de märkliga programmen som hon dyker upp i eller sjunger hon något?
Springer hon inte på socialen?
Citera
2011-09-12, 21:39
Citat:
Ursprungligen postat av Grusgata

Hon gör röster i animerade filmer. Bland annat gör hon cowboytjejen i Toy Story vet jag
Citera
2011-09-13, 02:22
Medlem
Har hört att Anna har riktigt sur andedräkt.
Citera
2011-09-13, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Likavillkor
Har hört att Anna har riktigt sur andedräkt.
Det har väl alla tjocksmockar.......
Citera
2011-09-13, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Det har väl alla tjocksmockar.......
Har inget med vikten att göra, jag har stött på många smala också som stinker ur munnen.
Står i Veronica Maggios tråd här att hennes andedräkt inte är att leka med.
Citera
2011-09-13, 13:41
Medlem
MaeWests avatar
Anna har tydligen kroknat på folk som påpekar att hon ÄTER!
Och som dessutom påpekar detta i Annas blogg!
Så nu, tamigfan, så ska Matmonstret Anna slå tillbaka mot dessa illsinnade djävlar som har den osmakliga sättet att påpeka att Anna har gett ätandet ett ansikte! Mohaha!

http://www.annabook.nu/
Citera
2011-09-13, 14:44
Moderator
Chantres avatar
Citat:
i det stundande matprogrammet så lagade jag mat till en hel armé, fast vi bara var 4 hahahaha MEN jag var ju som sagt var tvungen att ha så mycket själv, sluuuuurp

Fick de andra tre någonting alls att äta?
Citera
2011-09-13, 17:39
Medlem
Ja, Tunnan är en riktig bitterfitta som går igång så fort hon får kritik. Undrar varför hon aldrig visade några bilder från bloggträffen? Var det ingen som kom, kanske??!!
Citera
2011-09-26, 14:53
Medlem
Var visserligen några år sedan. På väg till Gotland hamnade jag bakom Book i kön till receptionen, hon skulle hyra Tv spel åt ungen, när tjejen i receptionen ber om leg blir fläsksäcken galen och skriker jag är ANNA BOOK och jag behöver inte visa leg för en sådan som dig. Heder till tjejen som inte viker ner sig utan paddan får hala fram legget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in