Citat:
Ursprungligen postat av
ebba112
Idag har Anna lag ut en bild med två pilar som pekar åt var sitt håll med orden Truth (vänster) Lie (höger) och denna svada med ord följer...
annatoledanobook - Vänster? Eller höger?
🤔🤔🤔🤔🤔 Behövde du ens blinka eller fundera? Så kanske du inte behöver svara?!? DÖM INGEN & jag menar INGEN BOK förens du läst & lärt känna personen bakom!!!! Borde vara tämligen & jävligt rimligt lätt att göra!!! ÄNDÅ fortsätter folk ljuga & sprida dynga. Erkänn istället bara lögnerna så blir även du,dom,ni förlåtna. Men enough with the lies now💪🏽👊🏽✊🏽👌🏽🙌🏽👍🏼 Hör allt! Ser allt! Läser allt! Får allt! Känner allt! & bäst av allt! JAG/VI VET ALLT!!!!! Och KARMA kommer göra sitt 🙏🏼❤🙏🏼 Bara för att man låter högst, slår på djungeltrummorna & hänger i klungar som svamlar i tungor ~ Så uttalas inte SANNINGEN😂😂😂 And I LOVE KARMA för den kommer & den kommer garanterat ~ So we stay strong and united for ever and always👊🏽💪🏽👊🏽 GUD är mitt, ditt, hennes, hans, deras, hens ja ALLAS VITTNE & det vilar jag/vi i ~ Kärlek, respekt, ärlighet, vänlighet, sanning & tro till alla som förtjänar det❤❤❤ #united #truth #karma #willfindyou #familyfirst #alwayslove #weknow
Att ha 30,3 tusen följare så är det bara 20 kommentarer och 193 st som gillat detta inlägg.
Jösses. Slår det henne aldrig att det kanske inte är helt normalt att lägga ut dessa svador så pass ofta som hon gör. Rannsakar hon aldrig sig själv till varför hon hela tiden hamnar i dessa dispyter. Det är alltid någon annans fel, hon är ofelbar. Och detta svammel om karma som hon hela tiden drar upp.
Fatta att vara hennes närmaste familj och behöva stå ut med detta om och om igen. För nått säger mig att dom dras med. Hon är inte så mycket för att stanna upp, reflektera och sen kanske inte alltid agera på sina känslor.