2011-09-26, 16:54
Medlem
Åh, vad jag önskar jag hade varit med och fått se Tunnan skämma ut sej på Gotlands-båten. Hoppas det var många som hörde & såg (hon är ju inte såå svår att se )
Citera
2011-09-27, 00:42
Medlem
Flycktings avatar
http://annabook.nu/

Tjockisens blogg, kolla vilka fina bullar hon bakat! Dags för FB att kommentera lite på bloggen?
Citera
2011-09-27, 00:45
Medlem
Rembrandtss avatar
Anna Book har blivit känd för hela svenska folket genom en låt och att hon är lika stor och satt som ett isberg. Skulle det blåsa snåla vindar skulle jag utan tvekan uppsöka Anna Book och använda henne som paraply. Att hon gråter ut i media titt som tätt bättrar inte på intrycket som redan är lågt när man ser hennes uppsyn. Men som sagt blåser det orkan och Anna Book är i närheten så tvekar jag inte att söka skydd.
Citera
2011-09-27, 00:51
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyckting
http://annabook.nu/

Tjockisens blogg, kolla vilka fina bullar hon bakat! Dags för FB att kommentera lite på bloggen?
Ett antal satser med 125 bullar i varje. Hur många bullar äter hon per timme?
Citera
2011-10-04, 15:51
Medlem
Kolla in bilderna på Tunnan som hon lägger ut på sin egen blogg! Snacka om att vara totalt avsaknad av självkritik, men ett gott skratt bjöd hon verkligen på
Citera
2011-10-11, 23:03
Medlem
downbelows avatar
Det har alltid varit en stor dröm att få ligga med Anna, nu kommer hon vara i min stad på lördag och uppträda. Känner det är dags att "lägga in en stöt" på henne och se om hon är sugen på ligga lite.

Gärna tips på hur jag lättast kan få Anna Book i säng , helst på hennes hotell rum så hon känner tvingad bjuda på lite frukost
Citera
2011-10-17, 19:42
Medlem
Bjud på MAT, MAT, MAT & MERA MAT & säg att du förstår precis hur synd det verkligen är om henne så är det klart!
Citera
2011-10-20, 14:53
Medlem
http://weblighted.com/Index.aspx?article=73 Huuaa... skulle skämmas ihjäl i hennes sällskap.
Citera
2011-10-25, 09:56
Någon som såg Fyra Stjärnors Middag igår?
Anna Book och Linda Rosin i samma program.
Anna Book pratade BARA om sig själv och jämförde allt med sina egna barn, promblem och maträtter.
Citera
2011-10-25, 11:00
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Anna Book pratade BARA om sig själv och jämförde allt med sina egna barn, promblem och maträtter.
Lyckligtvis slapp jag se det programmet.
Citera
2011-10-25, 11:13
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Lyckligtvis slapp jag se det programmet.

Historien lär upprepa sig ikväll och resten av veckan. Hon snyftade och grät i reklamen för dagens avsnitt.
Citera
2011-10-25, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Ja, hon sa ju t.om att hon trodde sig själv ha ADHD,inte ens det fick Linda vara ensam om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in