2011-08-09, 20:09
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
jag blir inte ett dugg förvånad,
hon är verkligen sjuk, varför tror du vi undvek henne hemma på gatan,
hon är verkligen så rubbad en människa kan bli,detta kolosala bekräftelsebehov hon har
hörde att hon har en volvo s60 i spanien, det stämmer inte alls, det är hennes svärfars bil.
och han tåler inte henne,han har sett igenom henne,
bostäderna som dom åker till i spanien är ochså svärfaderns bostäder, hon äger absolut inget,
hennes pappa är en zigenare som var gift på mallorca,mamman köpte en charter resa,pippade med en lokal zigenare, kom till sverige och var gravid ,med fettot,
mamman packade sina barns saker och tog sig till mallorca,där blev hon bortförd av pappans familj.
han var ju redan gift,med fru och barn,där stod hon snyggt med 4 döttrar,Fettot Anna har aldrig varit uppvuxen i spanien, aldrig gått i skola i spanien,nästan aldrig sett sin far,klart att hon kan prata nu, en död man kan ju inte försvara sig,Lägenheten dom bor i i Solna ägs av enligt bostadsrättsbolaget av hennes svärfar Vicente,97% och sonen Maken Roberto 3%.Hela hon lever i en stor lögn,
ja jag kan såna historier om denna kleptoman lögnerska,så ni baxnar,men orkar inte mer,avskyr henne,gjorde det redan i skolan

Jag bodde ett par år på Ekudden i Nacka så jag vet vad du pratar om, minns med rysningar Books leverne.
Citera
2011-08-10, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Jag bodde ett par år på Ekudden i Nacka så jag vet vad du pratar om, minns med rysningar Books leverne.
ja,jo jag minns med avsky,
hela vår fina gata,blev ju "tattargatan" tack vare dom,
Anna var nästan alltid smutsig som barn,när det fattades något,så hade hon alltid tagit det,
Citera
2011-08-12, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
He he lite roligt faktiskt. Köpte Hänt Extra idag och där stod följande att läsa under Fräcka Frågor till Annika Ljungberg, Rednexstjärna. A L säger att Anna Book förstörde hennes bröllop och berättar följande:

"Vi hade ett riddarbröllp ute i skogen. Alla var uppklädda. TV var där och Runar stod vid altaret. När ceremonin var som vackrast och tårarna rann kom Anna Book in som en jävla flodhäst och förstörde allt. Hon ställde sig bredvid Runar och började filma med en handkamera. "vad gör människan, få bort henne ur bild tänkte alla". Efteråt skulle hon hålla tal. Hon höll inte bara ett tal utan två. Det andra handlade mest om hennes bukoperation. Martin Stenmarck bara skakade på huvudet. Till slut sa Jan Johansen: -nu får du fan ge dig!. Men Anna stod där och grät om sina tarmar. Förstår du hur jag kände mig efteråt? Hon gjorde det här på mitt livs finaste dag! Efter det undviker jag henne......"

Är man så vulgär så att man ställer upp i ett tv-sänt bröllop (säkert TV 3 eller kanal 5 som sände det) så får man väl nästan räkna med att sådana saker händer.
Citera
2011-08-12, 19:15
Moderator
Chantres avatar
Varför gnäller man om flodhästen 10 år efter att det har hänt?
Citera
2011-08-12, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yabbis111
Är man så vulgär så att man ställer upp i ett tv-sänt bröllop (säkert TV 3 eller kanal 5 som sände det) så får man väl nästan räkna med att sådana saker händer.
ja framförallt om fettot anna book är med,
hon hanterar inte i någon situation att inte få uppmärksamhet,,tragiskt
hon borde få en diagnos
Citera
2011-08-12, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
ja,jo jag minns med avsky,
hela vår fina gata,blev ju "tattargatan" tack vare dom,
Anna var nästan alltid smutsig som barn,när det fattades något,så hade hon alltid tagit det,
Enligt uppgift så var hon inte tattar-unge..Hon var zigenar-unge.
Citera
2011-08-12, 19:39
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Varför gnäller man om flodhästen 10 år efter att det har hänt?

Undrar jag med, men tydligen är det nån skvallerblaska och Aftonskitet som har det som en nyhet.
Pinsamt!
Citera
2011-08-12, 20:02
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah

Ja?
Citera
2011-08-12, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
att gatan blev kallad "tattargatan" för deras skull
har ingenting med hennes ras att göra,
men visst hon är av zigensk härkomst,men folk på 70-80 talet visste väl inte bättre
därför blev det tattar gatan,
oavsett vad hon är,,så är hon rubbad i hela huvudet
Citera
2011-08-12, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Ja?
Yes !.
Citera
2011-08-15, 18:31
Medlem
Det glädjer mej att det är fler än vi här på FB som inser hur jävla genomfalsk Fettot är. Anna Skipper, Katrin Z, Red-Nex Annica, Maggan Graaf m.fl, m.fl......
Citera
2011-08-28, 15:30
Medlem
Såg Anna Book med man på Lidl vid Ankdammsrondellen, hon bråkade om något samtidigt som de betalade. De verkar inte ha ett speciellt glassigt liv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in