2014-01-07, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Kan man tänka sej att gaget blir en pizza med extra allt, kanske?
Publiken lär väl bestå av Lilla Fridolf & deras fiina barn!
Du verkar avundsjuk på Anna Book och hennes familj, hon lär få betalt i pengar och inget annat.
Jag är övertygad om att vi kommer att bli många som deltager i den trevliga pubquizen som leds av den talangfulla naturbegåvningen Anna Book.
Har vi tur bränner Anna Book av ett par hits för den jublande publiken.
Jag kommer till 100% att deltaga i pubquizen och det trots att jag finner Huddinge som ett rysligt obehagligt ställe.
Citera
2014-01-07, 22:00
Medlem
StigAllans avatar
mullenö behöver lite sexliv misstänker jag.
Håll till godo (FB) Anna Book "Våldtäkten"
Citera
2014-01-07, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
mullenö behöver lite sexliv misstänker jag.
Håll till godo (FB) Anna Book "Våldtäkten"
Det var det mest vidriga och perversa jag någonsin läst. Anna skulle tamifanken aldrig utsätta sig för någonting dylikt, )mjölka brösten) puh vilken pervers fantasi ynglet som skrivit skräpet måste ha.
Citera
2014-01-07, 22:36
Medlem
Buttra Molnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vad roligt för dig att du är så förtjust i Anna Book. Är det en gammal singel du spelar om dagarna med ABC?

Ja och säkert har tränat in några schyssta moves till också...

Tunnan, en bra artist!... Ha ha ha ho ho vilken humor!
Citera
2014-01-07, 23:21
Medlem
Citat:
Vad roligt för dig att du är så förtjust i Anna Book. Är det en gammal singel du spelar om dagarna med ABC?

Det händer i princip dagligen att jag rockar loss till Anna Books svängiga musik, jag skulle vilja påstå att ABC hitten spelas minst en gång om dagen till skönt höftrullande från min sida.
Citera
2014-01-07, 23:35
Medlem
Vilka är dom berömda hitsen???? ABC spelades väl någorlunda flitigt då det begav sig men hon har ALDRIG haft någon HIT. Abc låg med på svensktoppen men hamnade som bäst på en 38 plats. Vad hände med Sambasombero? Den var med som brukligt efter mello-yran på S-toppen men åkte ut rätt snabbt. Sen då? Jo, just ja, Killsnack låg väl bra till en liten stund som 2:a på toppen... men hits? Tänk 80-tals hits och vad ploppar upp i ditt huvud utav alla svenska hits? Hiten som blev från mellon -86 var ju Style med Dover-Calais. Konstig nog vann Holm/Törnell med ere det här ru kallar kärlek? Kul video men låten? Anna har ingen röst längre. Hon hade bara en barngullig flickröst som inte blev något mer.
Läst senaste bloggen? Avundsjukan står högt i tak då hon skriver om hur hon skiter i lyxiga hus o märkesvaror. Mmm, visst... Uppenbart att hon skulle ge allt för att få leva det liv hennes samtida kollegor lever idag. Hårt jobb o talang ger pengar. Som kändis är hon tråkig då man faktiskt gillar att få ta del utav Perrelli,Carola Pernilla mfl glammiga liv blandat med vardag. Det är sådant man vill få ta del utav och njuta utav backstagebilder, semestrar. De bjuder på sig och ger sig inte ikast med "dumma komentarer, men Anna är så tråkigt bitter. Kan man bli annat när vännerna sviker, även systern, bara upprepade middagar med systern sussi med familj hemma hos sig själv. Tror inte hon ser HUR bitterheten lyser igenom i hennes inlägg samt hur lättstött hon är på IG. Hon påminner mer o mer om Miss Piggy. Slänger med håret och sular till med handväskan vid minsta feltramp. O ja, hennes man är inte långt i från Kermit. Liten och gör nog allt för att inte M Piggy ska få utbrott på honom.. haha men nog är hon lik en gris.. När hon sjunger formas underkäken o läppen som en gris underkäke, lite v-format lixom, om ni tänker efter.. fötterna liknar klövar i stiletterna under gristunnekroppen.. Elakt? Ja, men inte elakare än AB som kallar sina läsare för idioter,fega kräk, ynkryggar mm. Svinhugg går igen.. Hon roar mej dock med sina hysteriska utfall.
Senast redigerad av Tallintorsk 2014-01-07 kl. 23:39.
Citera
2014-01-08, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Det var det mest vidriga och perversa jag någonsin läst. Anna skulle tamifanken aldrig utsätta sig för någonting dylikt, )mjölka brösten) puh vilken pervers fantasi ynglet som skrivit skräpet måste ha.
Anna skulle gärna mjölka brösten om det krävdes. Hon har redan visat sina långa tuttar i TV.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-01-08 kl. 02:55.
Citera
2014-01-08, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Vilka är dom berömda hitsen???? ABC spelades väl någorlunda flitigt då det begav sig men hon har ALDRIG haft någon HIT. Abc låg med på svensktoppen men hamnade som bäst på en 38 plats. Vad hände med Sambasombero? Den var med som brukligt efter mello-yran på S-toppen men åkte ut rätt snabbt. Sen då? Jo, just ja, Killsnack låg väl bra till en liten stund som 2:a på toppen... men hits? Tänk 80-tals hits och vad ploppar upp i ditt huvud utav alla svenska hits? Hiten som blev från mellon -86 var ju Style med Dover-Calais. Konstig nog vann Holm/Törnell med ere det här ru kallar kärlek? Kul video men låten? Anna har ingen röst längre. Hon hade bara en barngullig flickröst som inte blev något mer.
Läst senaste bloggen? Avundsjukan står högt i tak då hon skriver om hur hon skiter i lyxiga hus o märkesvaror. Mmm, visst... Uppenbart att hon skulle ge allt för att få leva det liv hennes samtida kollegor lever idag. Hårt jobb o talang ger pengar. Som kändis är hon tråkig då man faktiskt gillar att få ta del utav Perrelli,Carola Pernilla mfl glammiga liv blandat med vardag. Det är sådant man vill få ta del utav och njuta utav backstagebilder, semestrar. De bjuder på sig och ger sig inte ikast med "dumma komentarer, men Anna är så tråkigt bitter. Kan man bli annat när vännerna sviker, även systern, bara upprepade middagar med systern sussi med familj hemma hos sig själv. Tror inte hon ser HUR bitterheten lyser igenom i hennes inlägg samt hur lättstött hon är på IG. Hon påminner mer o mer om Miss Piggy. Slänger med håret och sular till med handväskan vid minsta feltramp. O ja, hennes man är inte långt i från Kermit. Liten och gör nog allt för att inte M Piggy ska få utbrott på honom.. haha men nog är hon lik en gris.. När hon sjunger formas underkäken o läppen som en gris underkäke, lite v-format lixom, om ni tänker efter.. fötterna liknar klövar i stiletterna under gristunnekroppen.. Elakt? Ja, men inte elakare än AB som kallar sina läsare för idioter,fega kräk, ynkryggar mm. Svinhugg går igen.. Hon roar mej dock med sina hysteriska utfall.

Du misskrediterar Anna Books karriär när du medvetet inte väljer att nämna låten Andalucia som låg 4a på den Svenska topplistan 2006 samt låten Samba Sambero som fick nr 15 som högsta placering på Svenska topplistan. Låten Champagne fick stor framgång och spelas rätt flitigt än idag på radiostationer http://www.youtube.com/watch?v=GN56Srp_Yl8

Den avundsjukan du påstår att Anna Book har avfärdar jag som struntprat, vem är du att påstå att hon är avundsjuk på Carola eller Perelli, lågt och i mitt tycke omoraliskt av dig att hacka på Anna Books utseende.
Citera
2014-01-08, 07:12
Medlem
Citat:
Anna skulle gärna mjölka brösten om det krävdes. Hon har redan visat sina långa tuttar i TV.

Det är skillnad på att visa sin kropp i medicinskt syfte än att vika ut sig och mjölka brösten i TV.
Jag anser att Anna Book gjorde en stor gärning som lät kamerateamet följa med under hennes svåra tid, det är inte alla människor och framför allt inte kända människor som skulle göra något så självuppoffrande.
Citera
2014-01-08, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk

Tunnan lever nog ett ganska tråkigt liv om man jämför med hennes samtida kollegor och självklart är hon avundsjuk som själv slutat som en arbetslös, bitter hemmafru med kronofogden i hälarna.
Det skulle vara riktigt intressant om systern Pia ville tala ut i någon tidning och berätta om varför hon sa upp bekantskapen med Tunnan. Jag gissar att det skulle sälja fler lösnummer än att skriva om Tunnans tovor i håret......
Citera
2014-01-08, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Det är skillnad på att visa sin kropp i medicinskt syfte än att vika ut sig och mjölka brösten i TV.
Jag anser att Anna Book gjorde en stor gärning som lät kamerateamet följa med under hennes svåra tid, det är inte alla människor och framför allt inte kända människor som skulle göra något så självuppoffrande.
Det är så fint med din ömkan om världsartisten Anna Book. Rörande hur du engagerar dig och vässar naglarna för att försvara din idol. Måste vara jobbigt att vara så ensam om detta då vi övriga endast skrattar gott åt din favorit.
Citera
2014-01-28, 22:13
Medlem
Ja ä inte bitter!" Hon kan inte släppa taget, hur hon än försöker. Undras vad orsaken är att det skurit så illa med även syster Pia i bråket med DJ. AB gick bananas nyligen på sin IG. Vilka fler forum diskuteras hon i ? och ja, jag är nyfiken! Frågan är om skvaller o stalking är samma sak?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in