2010-10-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Ja så har jag uppfattat henne också, som falsk, elak och divig, medans hon själv framställer sig som
Mrs Perfect.

Är det sant att även dottern gjort en Gastric Bypass?

Läser man hennes och mamma Annas bloggar så förstår man genast besattheten av mat och kakor. Är väl en tidsfråga innan de mindre barnen fettar på sig.
ja båda fick sina operationer samma dag, dottern gjorde brösten samtidigt

ja dom är besatta av mat,, måste bottna i barndomen,,
båda fick sina operationer av landstinget,oavsett vad fettot säger,
Citera
2010-10-25, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
ja det är anna hon beskriver,anna kan vara riktigt jävla falsk och elak,
dessutom har flera av hennes vänner fått reda ut alla stölder hos vänner och bekanta,
hon stjäler allt hon kommer över,adde har tagit henne 3 ggr på Nk för stjäla märkes trosor,
ingen pallar med henne,dom som orkar är rv slickare,branchen gillar henne inte alls,
dessutom fick hon socialbidrag i enskede,visserligen inget fel i det om folk behöver hjälp,men då ska man inte spela stor o tro man är någonting,

Hon verkar vara väninnan from hell. Herregud, stjäla från sina bekanta. Hon har alltså åkt fast för snatterier ett flertal gånger?
Citera
2010-10-25, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Hon verkar vara väninnan from hell. Herregud, stjäla från sina bekanta. Hon har alltså åkt fast för snatterier ett flertal gånger?
ja det kanske man kan säga
Citera
2010-10-30, 09:52
Medlem
fredrikdenstores avatar
Här gnäller fanstyget igen.
http://www.expressen.se/noje/tvsajte...ra-men-har-ont
Citera
2010-10-30, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Här gnäller fanstyget igen.
http://www.expressen.se/noje/tvsajte...ra-men-har-ont
nej orkar inte med henne mer,
anna lider av en obotlig psykiskt sjukdom som ännu inte är behandlad,
tycker ungarna ser lite ut som utvecklingstörda, titta på flickan i ansiktet o se på ansiktsformen,
pojklen är ju stendöv och måste teckans till,2 av våra gemensamma väninnor orkar knappt åka dit
längre för ungarna klänger på gästerna och det är allmänt jobbigt,kan ju vara så att dom törstar efter kärlek,för det fettot skriver på sin hemsida om hur ljuvligt det är med familj och barn, det ligger väldigt långt från sanningen,
det kommer att slå tillbaka på detta lilla fettot, och nuhar hon på landstingets bekostnad gått ner i vikt,,vilket innebär att hon kommer landa hårt,och inte mjukt, vi som är uppväxta med henne är så oetroligt trötta på detta ego fetto,
Citera
2010-10-31, 10:37
Medlem
Ungarna går i samma skola som en av mina bekantas barn och helt plötsligt dyker Annas dotter, som alltid varit blond, upp i mörkt hår....
De har färgat håret på henne! Hon är 8 år!!! Hur tänker man då?
Citera
2010-10-31, 10:48
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooke
Ungarna går i samma skola som en av mina bekantas barn och helt plötsligt dyker Annas dotter, som alltid varit blond, upp i mörkt hår....
De har färgat håret på henne! Hon är 8 år!!! Hur tänker man då?
Man tänker nog inte alls för då är man helt tom i skallen .
Men när det gäller Anna Book så förvånas man inte för något.
Citera
2010-10-31, 13:33
Medlem
Tjock_och_Rökers avatar
Det borde finnas ett slags avvänjningsprogram för denna typen av kändisar där de kunde tvångsbehandlas. Alla c-kändisar som desperat söker sig till kvällspressen och "talar ut" om sitt privatliv och gärna går över lik för att synas i 3 minuter till i tv, de borde plockas upp av psykvården och låsas in för behandling. Sedan skulle vården få fria händer. Sprutor, piller, elchockbehandling och lobotomi, om så skulle krävas, så när de släpps ut igen så parasiterar de inte på samhället längre utan skaffar sig ett hederligt jobb i det tysta. Här ser jag gärna Anna Book som en av de första som tas in.
Citera
2010-10-31, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjock_och_Röker
Det borde finnas ett slags avvänjningsprogram för denna typen av kändisar där de kunde tvångsbehandlas. Alla c-kändisar som desperat söker sig till kvällspressen och "talar ut" om sitt privatliv och gärna går över lik för att synas i 3 minuter till i tv, de borde plockas upp av psykvården och låsas in för behandling. Sedan skulle vården få fria händer. Sprutor, piller, elchockbehandling och lobotomi, om så skulle krävas, så när de släpps ut igen så parasiterar de inte på samhället längre utan skaffar sig ett hederligt jobb i det tysta. Här ser jag gärna Anna Book som en av de första som tas in.
Hela hennes liv är uppbyggt på lögner,
hon försöker komma ikapp med charlotte perelli och dom andra sångerskorna,
men har inte en chans, dom tjänar bra pengar,fettot har bett ännu fler kompisar ringa till pressen o snacka sin skit
en av dom som ringer rätt bra till tidningen är en pilletrillare från dalarna som nu bor i sollentuna,
varje gång man kommer hem till anna så sitter hon där.och slickar röv och är sjukskriven för sina nerver och har pension,denna väninna hade inte mental hälsa att kunna ta hand om sin dotter som hon har jagat pappan på igenom hela dalarna,
ja lilla flickan till fettot har dom färgat håret på, denna tjej gapar stort efter kärlek, låter en aldrig sitta ifred utan måste konstant klänga på en axlar o rygg synd om denna tösabit,
Citera
2010-10-31, 14:02
Medlem
Min brors kusins avatar
Hur länge dröjer det innan hon gråter ut i pressen om denna "hat tråd" på naziknarkforumet Flashback
Citera
2010-10-31, 14:32
Bannlyst
hon är en riktig mediahora, säljer allt hon kan, ligger nu på sjukhus, hade jätteont i går, fångarna på forten gav mig inte service etc. Maken till värdelös människa har jag aldrig sett
Citera
2010-10-31, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mosenergo
hon är en riktig mediahora, säljer allt hon kan, ligger nu på sjukhus, hade jätteont i går, fångarna på forten gav mig inte service etc. Maken till värdelös människa har jag aldrig sett
nu har hon varit 6 dagar på danderyd, ifredags satt hon i förkväll o berättade att hon ville ha ett mat program i tv,,,undrar vad hon tror om sig själv egentligen,
dom enda som skulle titta är hennes ny opererade feta dotter och dom fula barnen,
hennes man kommer förmodligen vara med sin leksak han har skaffat från johanneshov,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in