2014-06-02, 21:07
Medlem
Studsbolls avatar
Tunnan fick svidande kritik i P4 morgon i morse. Deras recensent ondgjorde sig över den låga standarden och det allmänna förfallet av TV4 och tog "Hela Sverige Bakar" som exempel och sa då att det är pinsamt dåligt när man har en dålig programidé och fyller upp den med ett gäng c-kändisar med Anna Book i spetsen. Inte nog att hon sa att de alla var c-kändisar; hon framhävde allas vår favorittunna som typexempel på c-kändis! Stackars Anna, nu blir det inte lika roligt att sjunga ABC ; varje gång hon kommer till "C" så blir hon påmind om sin låga status.
Citera
2014-06-10, 20:04
Medlem
Någon mer som uppmärksammade att Anna försvann i sista pausen i Bagarprogrammet och var icke med och skålade med vinnaren Erika? Fan vad det måste svida när alla hyllar o tjatar om en kokbok o så kan hon inte ändå baka skorpor, det simplaste i bakväg!
Citera
2014-06-11, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Någon mer som uppmärksammade att Anna försvann i sista pausen i Bagarprogrammet och var icke med och skålade med vinnaren Erika? Fan vad det måste svida när alla hyllar o tjatar om en kokbok o så kan hon inte ändå baka skorpor, det simplaste i bakväg!
Jag såg det inte men blir knappast förvånad! Är så glad att hon inte lyckats tjata sig till att få vara med i "Så mycket bättre" för det är ett program jag verkligen gillar!
Citera
2014-06-11, 09:44
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Tunnan fick svidande kritik i P4 morgon i morse. Deras recensent ondgjorde sig över den låga standarden och det allmänna förfallet av TV4 och tog "Hela Sverige Bakar" som exempel och sa då att det är pinsamt dåligt när man har en dålig programidé och fyller upp den med ett gäng c-kändisar med Anna Book i spetsen. Inte nog att hon sa att de alla var c-kändisar; hon framhävde allas vår favorittunna som typexempel på c-kändis! Stackars Anna, nu blir det inte lika roligt att sjunga ABC ; varje gång hon kommer till "C" så blir hon påmind om sin låga status.

Tunnan och Tori Spelling, tänk om de båda varit med i samma program.
Citera
2014-06-11, 20:59
Medlem
menfrassedås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Jag såg det inte men blir knappast förvånad! Är så glad att hon inte lyckats tjata sig till att få vara med i "Så mycket bättre" för det är ett program jag verkligen gillar!

Hade varit kul att få se henne där, hade varit komedi på hög nivå tror jag...
Citera
2014-06-12, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero

Äh fy FAAAN , vilket bölande det hade blivit om hennes gamla mamma och sen dessutom höra henne slakta Orups låtar med sin falsksång. Hua! Såg att någon undrat på TV4s ig om varför inte Anna var med och firade i slutet men inget svar från 4an. Missade programmet så ja kollade reprisen. Strax innan reklamen ser man Anna ta upp servetter o torkade sig i nyllet, sen efter pausen var hennes stol tom?! Om hon inte hade en bra anledning att avlägsna sig så tycker jag det var jävligt osportsligt o oschysst att inte gratta vinnaren!
Citera
2014-06-12, 01:29
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menfrassedå
Hade varit kul att få se henne där, hade varit komedi på hög nivå tror jag...

Speciellt roligt att få höra låten ABC i 5-6 olika versioner eftersom det är hennes enda riktigt stora hitlåt.

Om det stämmer att hon faktiskt försökt att få vara med i "Så mycket bättre" så tyder det på att hon inte bara har en grandios självuppfattning och såna där histrioniska personlighetsstörningar - hon saknar ju för fan totalt verklighetsuppfattning!!!
Citera
2014-06-12, 03:35
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Speciellt roligt att få höra låten ABC i 5-6 olika versioner eftersom det är hennes enda riktigt stora hitlåt.

Om det stämmer att hon faktiskt försökt att få vara med i "Så mycket bättre" så tyder det på att hon inte bara har en grandios självuppfattning och såna där histrioniska personlighetsstörningar - hon saknar ju för fan totalt verklighetsuppfattning!!!

Nja. På ett sätt vore det helt rätt att Tunnan fick vara med i "Så mycket bättre"; chansen att någon faktiskt skulle göra ABC bättre är ganska stor och det skulle reta Tunnan till extrema och underhållande utbrott. Dessutom slulle hennes misshandel av andras låtar vara ett tragikomiskt och uppfriskande inslag.
Citera
2014-06-12, 08:22
Medlem
Minns när Tunnan och hennes dotter va med på fångarna på fortet. Anna tjurade ihop för att dom "bara" fick pizza när dom anlände till Frankrike

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12454115.ab

Detta har säkert redan varit med i tråden men skitsamma
Citera
2014-06-12, 08:35
Medlem
Den artikeln hade jag missat. Men jag blir ju inte förvånad direkt. Känns som att det är varje gång hon råkar vara med lite i tv ska hon mjölka ut det in i minsta detalj med att gråta ut i pressen dagarna efter med något trivialt. Men skön touch med hennes försök till rådjursögon på bilderna, sen att jag mest fick bilden av "Skriet" när jag såg dem är kanske en annan femma.
Citera
2014-06-12, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LobotomeradEC
Minns när Tunnan och hennes dotter va med på fångarna på fortet. Anna tjurade ihop för att dom "bara" fick pizza när dom anlände till Frankrike

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12454115.ab

Detta har säkert redan varit med i tråden men skitsamma

Kul att det alltid är mat inblandat när hon klagar.
Varför ens ta upp det i media om man "laget det bakom" sig som hon själv uppger?
Citera
2014-06-12, 15:04
Medlem
Byatomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk

"Försvann", hon rusade väl iväg och länsade det som fanns kvar i kylarna och på brickorna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in