2021-01-03, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten
Nu har hon gett oss ett livstecken;

❤️ God fortsättning på det nya året 2021. För mig har det inte startat helt optimalt...
Men vi går inte in närmare på det just nu. Ville bara kika in och säga hej
🥰 och tid finns vad det lider, att dela med mig om det känns nödvändigt. Vill även passa på att tacka för ALLA otroligt fina och vänliga nyårshälsningar - blir svårt att mäkta med mängden av DMs ibland 😅 Men jag ser era meddelanden och jag uppskattar alla vänliga medmänniskor 🙏🏼 Sköt om er och varandra, kram A.

Har Roberto lämnat henne? Har tarmarna spruckit igen? Har håret trasslat sig, eller lösögonfransarna tagit slut?
Spänningen är olidlig!

Tycker inte att det där låter riktigt som att Anna skrivit det.
Citera
2021-01-03, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
Tycker inte att det där låter riktigt som att Anna skrivit det.
För få emojis?
Citera
2021-01-03, 20:21
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
För få emojis?
"blir svårt att mäkta med mängden av DMs ibland" Det där är Annapanna i ett nötskal. Det är bara för att vi dödliga inte ska tro att hon enbart får hälsningar via sociala medier. Hon får minsann så många hälsningar att hon inte mäktar med att svara alla. Det kanske beror på att hon själv skickade ungefär tio tusen nyårshälsningar och julhälsningar, i alla vänlighet. Tilla alla de tiotusen som är mer kända än hon själv är. Jag kan tänka mig att hon skickade ett till Kungen. Partiledare och My och alla däremellan. Nu har hon fått tusen artiga autosvar. Dagarna går väl åt till att sitta och svara dem med personliga lyckohälsningar, åt var och en som står på Binfefelds lista.
Citera
2021-01-03, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna blev inte godkänd i sin filterkurs som hon fick i julas.
Annas ansikte ser något konstig ut runt hakan, det är ju en del kilon att retuschera bort.

I övrigt så vill Anna att det ska finnas lite spänning i hennes liv, så hon kör som hon gör alltid gjort med luft, bara luft. Absolut ingenting mer än att generöst dela med sig av ytterligare en kraftigt retuscherad och filtrerad bild.
Hon har ju inget att berätta, det blev ju tydligt när Anna försökte blogga.. Då får man fejka.

Det ser ut som ett svävande ansikte, men det ser hon inte själv.
Den sk. påsen under ögat, kan nog vara en översminkad blåtira.
Kan tänka mig att barnen blivit besvikna över en fattig jul, mot hur det varit tidigare.
Länge sen maken syntes, undrar om de äldsta ska avtjäna sina straff hemma med fotboja?
Citera
2021-01-03, 20:37
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Sammanfattningsvis från Mr Koll:

Anna*är förekommande i mål. Eventuellt handlar det om tvist eller stämning.

Felicia*är förekommande i mål. Ett eller flera ärenden avser*brottmål*där*Felicia åtalats*vid en eller flera domstolsinstanser.

Roberto har inte åtalats för brott eller varit förekommande i tvistemål eller stämning.

Antonio år*åtalad i flera mål*eller förekommande i flera fall av tvistemål eller strafföreläggande. Minst*fem målnummer*avser*brottmål*där*Antonio åtalats*vid en eller flera domstolsinstanser.

Vanessa har inte åtalats för brott eller varit förekommande i tvistemål eller stämning.

Lucas*är förekommande i minst 1 strafföreläggande. Ett eller flera ärenden avser*brottmål*där*Lucas åtalats*vid en eller flera domstolsinstanser.

Man skulle vilja vara en fluga på väggen under deras familjemiddagar 😄
Majoriteten runt bordet är kriminella 🙄
Citera
2021-01-03, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Man skulle vilja vara en fluga på väggen under deras familjemiddagar 😄
Majoriteten runt bordet är kriminella 🙄

Alltså: en av flera kriminella klaner i Märsta! Är NOA uppdaterade?
Citera
2021-01-03, 20:54
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Det ser ut som ett svävande ansikte, men det ser hon inte själv.
Den sk. påsen under ögat, kan nog vara en översminkad blåtira.
Kan tänka mig att barnen blivit besvikna över en fattig jul, mot hur det varit tidigare.
Länge sen maken syntes, undrar om de äldsta ska avtjäna sina straff hemma med fotboja?

Nej.

Lag (1994:451) om intensivövervakning med elektronisk kontroll

"Lagens tillämpningsområde, m.m.
1 § Denna lag är tillämplig vid verkställighet av dom på fängelse, dock inte fängelse som ådömts enligt 28 kap. 3 § brottsbalken, om den dömde skall avtjäna fängelse i högst sex månader. Lag (2005:42)."

https://www.riksdagen.se/sv/dokument...d_sfs-1994-451
Citera
2021-01-03, 21:32
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
"blir svårt att mäkta med mängden av DMs ibland" Det där är Annapanna i ett nötskal. Det är bara för att vi dödliga inte ska tro att hon enbart får hälsningar via sociala medier. Hon får minsann så många hälsningar att hon inte mäktar med att svara alla. Det kanske beror på att hon själv skickade ungefär tio tusen nyårshälsningar och julhälsningar, i alla vänlighet. Tilla alla de tiotusen som är mer kända än hon själv är. Jag kan tänka mig att hon skickade ett till Kungen. Partiledare och My och alla däremellan. Nu har hon fått tusen artiga autosvar. Dagarna går väl åt till att sitta och svara dem med personliga lyckohälsningar, åt var och en som står på Binfefelds lista.
Man undrar hur många riktiga följare hon har? Anna ska ha drygt 56k följare och får oftast 300-600 gilla/inlägg. Kikki Danelsson har ca: 23k följare ock får 3k likes på ett inlägg om att hennes son fyller år.
Citera
2021-01-03, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten
Nu har hon gett oss ett livstecken;

❤️ God fortsättning på det nya året 2021. För mig har det inte startat helt optimalt...
Men vi går inte in närmare på det just nu. Ville bara kika in och säga hej
🥰 och tid finns vad det lider, att dela med mig om det känns nödvändigt. Vill även passa på att tacka för ALLA otroligt fina och vänliga nyårshälsningar - blir svårt att mäkta med mängden av DMs ibland 😅 Men jag ser era meddelanden och jag uppskattar alla vänliga medmänniskor 🙏🏼 Sköt om er och varandra, kram A.

Har Roberto lämnat henne? Har tarmarna spruckit igen? Har håret trasslat sig, eller lösögonfransarna tagit slut?
Spänningen är olidlig!

Jag är faktiskt nästan säker på att de ska separera. Anna har ju antytt att något var på g, som var tvunget att göras, och Roberto har inte ens nämnts på länge, vilket Anna brukar vara flitig med. Men, jag kan såklart ha fel. Egentligen bryr jag mig inte, men det vore ganska gott att se Roberto sätta ner foten istället för att vara en enabler.
Citera
2021-01-03, 21:50
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Man undrar hur många riktiga följare hon har? Anna ska ha drygt 56k följare och får oftast 300-600 gilla/inlägg. Kikki Danelsson har ca: 23k följare ock får 3k likes på ett inlägg om att hennes son fyller år.

Majoriteten av Annas följare, har startat att följa henne på IG, efter att hon har gjort bort sig. De är helt enkelt oengagerande i Anna i övrigt. De är inga genuina fans.
Kicki däremot är ju en gullig människa..
PÅ RIKTIGT och har ju trogna följare eftersom hon har en lång karriär som artist.. PÅ RIKTIGT
Citera
2021-01-03, 21:55
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Jag är faktiskt nästan säker på att de ska separera. Anna har ju antytt att något var på g, som var tvunget att göras, och Roberto har inte ens nämnts på länge, vilket Anna brukar vara flitig med. Men, jag kan såklart ha fel. Egentligen bryr jag mig inte, men det vore ganska gott att se Roberto sätta ner foten istället för att vara en enabler.

De kommer aldrig att separera.
Roberto vore totalt handfallen utan Anna.
Hm, var han oskuld innan han träffade Anna?
Var han möjligtvis en 30 year old Virgin..?
Citera
2021-01-03, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Majoriteten av Annas följare, har startat att följa henne på IG, efter att hon har gjort bort sig. De är helt enkelt oengagerande i Anna i övrigt. De är inga genuina fans.
Kicki däremot är ju en gullig människa..
PÅ RIKTIGT och har ju trogna följare eftersom hon har en lång karriär som artist.. PÅ RIKTIGT

Kikki är absolut en verklig artist och musiker, om än lite på sparlåga, vilket kan förändras. AB däremot är en longtime wannabe!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in