2020-12-21, 00:48
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Varför ens ge det äckliga smällfettot så mycket uppmärksamhet? Om folk slutar uppmärksamma henne tröttnar hon snart och faller in i den glömska hon och andra äckel-fetton som hon hör hemma i.
För att hon är en så genuin och genom (h)ärlig person. Dessutom är hon en duktig kock som lagar all mat och speciellt sås från grunden. Om du säger emot henne, eller antyder det minsta negativa emot henne så blir det.... *Dubbel-Bananas med Chiliexplosion*
Citera
2020-12-21, 01:18
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
Det är väl bara här på Flashback som Anna Book får uppmärksamhet numera - hennes sista bastion. Anna Book verkar vara Flashbacks stekhetaste person. Säkert läser hon ivrigt alla kommentarer och struntar säkert i VAD som skrivs, bara ATT det skrivs om henne. Hur många personer som deltog i Melodifestivalen 1986 får till närmelsevis lika stor uppmärksamhet på Flashback? Knäpptyst om Dan Tillberg, Git Persson, Style, Lasse Holm & Monica Törnell - som vann! - medlemmarna i Sound of Music och Baden Baden, Fredrik och Karin Risberg. Då och då poppar det ju upp lite om Lena Philipsson, som ändå fick en blomstrande och lång karriär tack vare genombrottet i tävlingen 1986. För Anna Book skulle det nog vara en katastrof om om Flashback-kommentarerna om henne tvärdog.

Christer Sandelin från Style har förärats en tråd. Den borde vara längre, för han är ju lite lalllall i huvudet.

Dan Tillberg har faktiskt en egen liiiten tråd, den är nog liten pga att han inte har haft ett ständigt behov av att fläka ut om sina opererade kroppsdelar och gråta efter sin mamma jämt och ständigt, som en viss Anna(n) person.
Han har ju inte direkt varit okontroversiell, speciellt inte då han är hebrefil, om FB fanns i mitten av 80 talet skulle hans tråd nog ha varit något längre...
Fast då.. Skulle å andra sidan Annas tråd vara dubbelt så stor..mot vad den är i dag.
Senast redigerad av cece123 2020-12-21 kl. 01:33.
Citera
2020-12-21, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Det beror förstås på var du gör det, men ja. Hårförlängningar kostar ofta flera tusen.
Inte värt det för min del, men Anna tigger ju åt sig sånt gratis, mot "reklam"....
Inte konstigt att hennes barn blev kriminella
Hon har väl aldrig brytt sig om barnen
Bara, sig själv 😫😫😫
Citera
2020-12-21, 01:42
Medlem
Tribolts avatar
Varför gråter hon så mycket? Om inte det är teater så måste det vara riktigt jobbigt.
Enligt andras uppfattningar så rör det sig om B-cluster.

Första klippet jag ser med Anna Book. Vad är det som är så intressant med henne? Arga-snickaren gjorde ett bra jobb.

https://youtu.be/dTC8UmWcBfw
Senast redigerad av Tribolt 2020-12-21 kl. 01:48.
Citera
2020-12-21, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
För min del får Anna se ut precis hur hon vill.. det är hennes galna beteende och hur hon förstör för sig själv och sin familj hela tiden jag får spader på. Kvinnan är 50. Hon borde agera därefter och börja ta lite ansvar. Hur ska hennes barn annars lära sig? Kanske är försent för dem med tanke på att de är vuxna alla tre. 75 % av hennes barn har dessutom ett flertal allvarliga domar på sig.
Hon får ser ut som hon vill, det är inte det som är grejen, det är kärringens kroniska retuscherade.
Citera
2020-12-21, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
Det är väl bara här på Flashback som Anna Book får uppmärksamhet numera - hennes sista bastion. Anna Book verkar vara Flashbacks stekhetaste person. Säkert läser hon ivrigt alla kommentarer och struntar säkert i VAD som skrivs, bara ATT det skrivs om henne. Hur många personer som deltog i Melodifestivalen 1986 får till närmelsevis lika stor uppmärksamhet på Flashback? Knäpptyst om Dan Tillberg, Git Persson, Style, Lasse Holm & Monica Törnell - som vann! - medlemmarna i Sound of Music och Baden Baden, Fredrik och Karin Risberg. Då och då poppar det ju upp lite om Lena Philipsson, som ändå fick en blomstrande och lång karriär tack vare genombrottet i tävlingen 1986. För Anna Book skulle det nog vara en katastrof om om Flashback-kommentarerna om henne tvärdog.
Kärringens kroniska mytomani och multidiagnoser. Hon ljuger, retuscherar, överdriver, utnyttjar...å så familjen med kriminella ungar...
Citera
2020-12-21, 06:13
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt
Varför gråter hon så mycket? Om inte det är teater så måste det vara riktigt jobbigt.

Första klippet jag ser med Anna Book. Vad är det som är så intressant med henne? Arga-snickaren gjorde ett bra jobb.

Du kan också se denna film, där ser du Anna Book i sitt naturliga tillstånd:

https://m.youtube.com/watch?v=wV1sw8...ature=youtu.be
Citera
2020-12-21, 11:03
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt

Just det klippet (tack för det) är ett suveränt exempel på hur lätt hon ljuger.
När hon klagar på bordet säger hon att hon är missnöjd med storleken och att det förstört deras sociala liv eftersom de tidigare kunnat få plats med ”14-16 personer kring det gamla bordet”
Bild på det bordet kommer här
https://postimg.cc/nCywvxFD

Finns inte en chans att man suttit 16 personer där. Som sagt: Hon ljuger igen, som vanligt!!
Citera
2020-12-21, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Just det klippet (tack för det) är ett suveränt exempel på hur lätt hon ljuger.
När hon klagar på bordet säger hon att hon är missnöjd med storleken och att det förstört deras sociala liv eftersom de tidigare kunnat få plats med ”14-16 personer kring det gamla bordet”
Bild på det bordet kommer här
https://postimg.cc/nCywvxFD

Finns inte en chans att man suttit 16 personer där. Som sagt: Hon ljuger igen, som vanligt!!
Nu har jag kollat på klippet och blir bara arg när jag ser det. Jag har sett många Anders knackar på och folk har varit nöjda med det som gjorts . Jag har aldrig sett någon annan kändis klaga efteråt. Det är otacksamt och oförskämt att bete sig som Anna gör och Roberto står som en tönt bredvid och håller med. Anna är verkligen en otäck människa.🤮
Citera
2020-12-21, 12:06
Medlem
Arga Snickarn fick sms av Anna på 7 A4-sidor där hon klagade
Citera
2020-12-21, 12:19
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Nu har jag kollat på klippet och blir bara arg när jag ser det. Jag har sett många Anders knackar på och folk har varit nöjda med det som gjorts . Jag har aldrig sett någon annan kändis klaga efteråt. Det är otacksamt och oförskämt att bete sig som Anna gör och Roberto står som en tönt bredvid och håller med. Anna är verkligen en otäck människa.🤮
Hon är oerhört otacksam. Klagar på allt. De är helt handlingsförlamade.
För en normal människa är det bara att själv fortsätta med renoveringen och möbleringen.
Eftersom de fick allt gratis.
Hon ville ha ett helt nytt kök. Det är vad det handlar om här..
Jag är glad över att hon inte fick det. För det hade säkert varit fel på det med.
Den gamla soffan var sunkig och nedsutten. Det gamla bordet och stolarna var tråkiga och fula.
Roberto kan inte ens limma på en list på diskmaskinen. Vad tror han? Att man kan spika fast listen på diskmaskinen? Det är säkert han själv som har varit där och ryckt ut listen för att testa....
Ett sprucket handfat kan Roberto inte åtgärda på flera år.....
Och nu bor de i hus.😂
Citera
2020-12-21, 12:47
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Hon är oerhört otacksam. Klagar på allt. De är helt handlingsförlamade.
För en normal människa är det bara att själv fortsätta med renoveringen och möbleringen.
Eftersom de fick allt gratis.
Hon ville ha ett helt nytt kök. Det är vad det handlar om här..
Jag är glad över att hon inte fick det. För det hade säkert varit fel på det med.
Den gamla soffan var sunkig och nedsutten. Det gamla bordet och stolarna var tråkiga och fula.
Roberto kan inte ens limma på en list på diskmaskinen. Vad tror han? Att man kan spika fast listen på diskmaskinen? Det är säkert han själv som har varit där och ryckt ut listen för att testa....
Ett sprucket handfat kan Roberto inte åtgärda på flera år.....
Och nu bor de i hus.😂

Förfallet har ju som sagt redan börjat på utsidan.. Om några år kommer det att visa sig på insidan, eftersom Anna inte orkar ringa efter rörmokare osv. Eller vänta.
Annas personliga assistent Felicia kanske kan coacha big moma att ringa..
Det innebär att Felicia nog måste vara mambo i resten av sitt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in