2021-01-25, 23:37
Medlem
sverjevenns avatar
Njaaadu Booken, du har väl inte varit och köpt färdiglagat igen och ljuger att det är du som gjort måltiden? (Du vet, sådär som du gjorde med Gooh...)
https://pasteboard.co/JLkleYp.jpg
Detta saknar nämligen den karaktäristiska brunfärgen som brukar drypa omkring de Bookianska ambassadörsrätterna!
Citera
2021-01-26, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverjevenn
Njaaadu Booken, du har väl inte varit och köpt färdiglagat igen och ljuger att det är du som gjort måltiden? (Du vet, sådär som du gjorde med Gooh...)
Detta saknar nämligen den karaktäristiska brunfärgen som brukar drypa omkring de Bookianska ambassadörsrätterna!

Men vad i helsike har ägghalvor att göra i en pastarätt?
Visst ägghalvor i spenat soppa eller liknande,men på en pastarätt?????????
Kanske något jag missat som är "inne"i Stockholm?
Sedan har jag märkt att hon återanvänder många selfies och maträtter sedan flera år tillbaks.
Är ju egentligen djupt tragiskt hur en vuxen människa med så stort bekräftelsebehov
använder sitt IG och publicerar mängder av filtrerade ansiktsportätt på sig själv och de är alla avhuggna i pannan så man inte ska se att hon egentligen är gråhårig.

Anna är en medelålders liten rulta som med alla filtrerade medel hon har vill vara snygg och sexig.
Sanningen är ju att ingen tycker det.Har man sett henne i riktiga livet så vet man att hon inte ser ut som hennes bilder på IG.
Vi har väldigt många artister i Sverige som sjunger otroligt bra och aldrig någonsin får kommentarer om sin vikt,det är inte det som betyder något.
Att folk är arga på Anna är ju att hon är så jäkla värlsdfrånvänd och fortfarande tror att hon är någon slag stjärna.
Jäkligt tråkigt att hennes barn också tror det,och beter sig därefter,de kommer inte att få det lätt här i livet.
Trodde nog att Vanessa skulle gå en annan väg när hon tog bort Book från sitt namn i samband med att storasyster Felicia åkte dit för att stjäla från den åldriga damen.
Tyvärr så spelar även Vanessa lite diva,så ska bli intressant att följa vilken väg hon väljer efter studenten i vår.
Förstår verkligen inte hur man som förälder kan vara så egotrippad som Anna och leva i sin låtsasvärld när man har fyra ungdomar som bor hemma.
Hade det funnits IG och facebook när hennes barn var små så är jag övertygad om att hennes barn blivit omhändertagna,nu när alla är över 18år så är det nog kört tyvärr att de ska bli vettiga människor.
Citera
2021-01-26, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
[...]
Trodde nog att Vanessa skulle gå en annan väg när hon tog bort Book från sitt namn i samband med att storasyster Felicia åkte dit för att stjäla från den åldriga damen.
Jag trodde också till en början att det var ägghalvor. Men vid en lite noggrann titt, så ser jag att det är räkor som ser ut som ägghalvor.
Anna är, helt enkelt, inte så superduktig på att dokumentera mat.

Var hittar du info om att Vanessa tagit bort Book från sitt namn? Vad jag kan se, så har hon inte gjort några namnförändringar. Länka gärna.
Citera
2021-01-26, 01:13
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Kanske något jag missat som är "inne"i Stockholm?
Sedan har jag märkt att hon återanvänder många selfies och maträtter sedan flera år tillbaks.
Är ju egentligen djupt tragiskt hur en vuxen människa med så stort bekräftelsebehov
använder sitt IG och publicerar mängder av filtrerade ansiktsportätt på sig själv och de är alla avhuggna i pannan så man inte ska se att hon egentligen är gråhårig.

Anna är en medelålders liten rulta som med alla filtrerade medel hon har vill vara snygg och sexig.
Sanningen är ju att ingen tycker det.Har man sett henne i riktiga livet så vet man att hon inte ser ut som hennes bilder på IG.
Vi har väldigt många artister i Sverige som sjunger otroligt bra och aldrig någonsin får kommentarer om sin vikt,det är inte det som betyder något.
Att folk är arga på Anna är ju att hon är så jäkla värlsdfrånvänd och fortfarande tror att hon är någon slag stjärna.
Jäkligt tråkigt att hennes barn också tror det,och beter sig därefter,de kommer inte att få det lätt här i livet.
Tyvärr så spelar även Vanessa lite diva,så ska bli intressant att följa vilken väg hon väljer efter studenten i vår.
Förstår verkligen inte hur man som förälder kan vara så egotrippad som Anna och leva i sin låtsasvärld när man har fyra ungdomar som bor hemma.
Hade det funnits IG och facebook när hennes barn var små så är jag övertygad om att hennes barn blivit omhändertagna,nu när alla är över 18år så är det nog kört tyvärr att de ska bli vettiga människor.

Det är räkor på bilden som jag laddade upp.
😁
Anna kan ju inte få maten att se god ut..
och ännu värre, folk ser ju inte ens vad det är..

Ska Anna tänka på matlagningskarriär, bör hon först gå en matlagningskurs basic, sedan fotokurs för att ta bilder snyggt och sist men inte minst gå någon form av inrednings - dekorerings kurs, istället för Rustas ledljus i bakgrunden och Partykungen papperstallrikar
när det vankas fest, borde hon utveckla ett sinne för estetik.
Fast vissa kan nog å andra sidan aldrig utveckla det.
Senast redigerad av cece123 2021-01-26 kl. 02:03.
Citera
2021-01-26, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten
Jag trodde också till en början att det var ägghalvor. Men vid en lite noggrann titt, så ser jag att det är räkor som ser ut som ägghalvor.
Anna är, helt enkelt, inte så superduktig på att dokumentera mat.

Var hittar du info om att Vanessa tagit bort Book från sitt namn? Vad jag kan se, så har hon inte gjort några namnförändringar. Länka gärna.

Oh my good
Jag tyckte verkligen att det såg ut som ägghalvor,men såg nu efter flera påpekande att det var räkor.Ja herregud,Anna och hennes mat,,,fast det verkar mest vara Felicia som lagar all mat till familjen.

Varken Roberto eller Vanessa heter längre Book,gå bara in på ratsit så ser du det.
Citera
2021-01-26, 01:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Vanessa har nog bara kört med Toledano sedan jag vet inte när.
När Antonio dömdes för våldtäkt så ståtar Vanessa bara med namnet Toledano.(2017)
Citat:
Det har framgått, bl.a. av förhören med Denice Westerberg och Vanessa Toledano att målsäganden och Robin Nordlund hade strulat med varandra någon kväll innan då ungdomar hade samlats på Ballongberget.
https://www.google.com/amp/s/docplay...d-i-solna.html
Det gör hon ju också på tex mrkoll.
https://mrkoll.se/person/pa-vaningar...rAuerAmUxauerA
Sedan har hon ju haft bloggar där hon har skrivit under namnet Vanessa Book (2020)
https://nouw.com/vanessabook

Möjligt att när Vanessa vill ha lite extra uppmärksamhet kör hon med Book, annars blir det namnet Toledano.
Citera
2021-01-26, 02:01
Medlem
Citat:
Varken Roberto eller Vanessa heter längre Book,gå bara in på ratsit så ser du det.
Roberto har, vad jag vet, aldrig hetat Book i efternamn. Inte Vanessa heller. Men eftersom du påstår motsatsen, så efterfrågar jag bevis för det. Att gå in på Ratsit för att se att de inte heter Book, är inget bevis för att de någonsin har gjort det. Därför efterfrågar jag dina källor.
Citera
2021-01-26, 02:34
Medlem
Citat:
Roberto har, vad jag vet, aldrig hetat Book i efternamn. Inte Vanessa heller. Men eftersom du påstår motsatsen, så efterfrågar jag bevis för det. Att gå in på Ratsit för att se att de inte heter Book, är inget bevis för att de någonsin har gjort det. Därför efterfrågar jag dina källor.

Nej,jag kan inte påstå något eftersom jag inte är helt säker,men visst är det lite märkligt att brorsan heter Toledano Book men inte Vanessa?
Är möjligt att hon ändrade sitt efternamn redan för flera år sedan när Antonio blev fälld för våldtäkten,men jag har gått in lite då och då på ratsit för att kolla upp familjen.
Är nästan säker på att både Roberto och Vanessa har hetat Book också.
Även Felicia har ändrat sitt namn eller uteslutit sitt mellannamn Memethina som är efter sin far Memeth.

Nej,jag har inga bevis för vare sig det ena eller andra,utan går helt enkelt efter min egen minnesbank.
Citera
2021-01-26, 02:45
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Dom ser väl att hon är uppenbart psyksjuk och vill inte ha med henne 😄
Det var ugnsgallerskrubbandet live som avgjorde det den här gången....
Citera
2021-01-26, 11:55
Medlem
Spänningen är olidlig. Det var ju senast idag som Tunnan måste ”ta sitt väl igenomtänkta beslut ang den stora satsningen på MATLIVEen”
Citera
2021-01-26, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Pensionen kommer vara obefintlig, Roberto lär få jobba tills han är 85.
Jobba till 85, det är kärlek det.
Citera
2021-01-26, 13:00
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Spänningen är olidlig. Det var ju senast idag som Tunnan måste ”ta sitt väl igenomtänkta beslut ang den stora satsningen på MATLIVEen”

Jasså , vilka ska hon sända den genom ?
Jag hoppas att hon gör det och tillsammans med Fisan och att de sippar på lite vin medans det lagas och bakas . Hennes drinkskola var ju faktiskt ganska rolig och trevlig !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in