2021-04-24, 11:37
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annabooksvader
Jag orkade inte kolla speciellt länge på liven, blir för hög nivå av skämsfaktor. Men herregud vad kul det är när hon alltid ska försöka bevisa hur ”nyttig” hon är. Denna gången genom att utbrista ”Hör och häpna, jag har varit på Max och köpt en Coca Cola!” Och sen grimaschera när hon dricker för att visa hur onaturligt hon tycker det är. Att man sen ser hennes smällfeta armar och fem/sex dubbelhakor gör ju bara allt än mer komisk. Som om fanskapet aldrig dricker läsk liksom, hur skulle man kunna bli så fet annars? Sen är det som vanligt, hon ser fullständigt vansinnig ut av varenda fråga på liven
I synnerhet som hon förra veckan tokhyllade Jockiboys läsk med... tuggumismak.
Citera
2021-04-24, 11:43
Medlem
Anna Book har coca cola i ådrorna och tuggummiläsk i hjärnan.
Jag kan inte förstå varför hon lägger tid och pengar på alla behandlingar och salongsbesök. Hon sitter ju bara på röven hemma och trycker i sig stekta mackor med ägg och skivade körsbärstomater och blir bara större och större för var dag som går. Hennes utseende går inte att rädda med alla behandlingar i världen och om hon gör det i något syfte inför framtida TV eller scenframträdande kanske någon i familjen ska informera Anna om sanningen.. dvs att hon är körd i branschen och bör skaffa sig ett riktigt jobb!
Citera
2021-04-24, 11:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
I synnerhet som hon förra veckan tokhyllade Jockiboys läsk med... tuggumismak.

Anna har väl själv erkänt sitt cocacola missbruk, när hon drack liter på liter på liter av cola.
Numera är det liter på liter av kaffe med massor av mjölskum.

Såna drycker är ju inte smaldrycker, en kaffelatte kan innehålla närmare 200 kcal, så om Anna vräker i sig 5 sådana om dan har hon druckit upp drygt 1000 kcal.
Sen ska hon äta och dricka till maten också.
Anna är ju dålig på att räkna, så kaloriberäkningar skiter sig direkt för Anna.
Märk väl om Anna vill att vågen ska röra sig nedåt bör hon äta och dricka för mindre än 1500, ja tom 1200 kcalorier om dagen.

Med alla dessa mackor, stora tallrikar, såser, grädde, pajer, bullar, kakor, chips och godis
så förstår man varför Anna har jäst till, förutom Anna själv då som återigen ljuger för sig själv.
Senast redigerad av cece123 2021-04-24 kl. 11:50.
Citera
2021-04-24, 12:03
Medlem
Såg en till kul grej i en lajv nu. Anna pratar om masked singer igen ”Jag har ju tittat på den spanska versionen i ganska många år” Google säger att det finns en enda säsong hittills av spanska ms. Tunnan är ju verkligen en patologisk lögnare
Citera
2021-04-24, 13:04
Medlem
TPLs avatar
När hon sagt lymfarna flera gånger på 10 minuter var jag tvungen att stänga av och vila.
Citera
2021-04-24, 13:04
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Såg en till kul grej i en lajv nu. Anna pratar om masked singer igen ”Jag har ju tittat på den spanska versionen i ganska många år” Google säger att det finns en enda säsong hittills av spanska ms. Tunnan är ju verkligen en patologisk lögnare

”White murder pampered by police” skriver Anna idag. Meningen är ju obegriplig. Vad menar hon? Dags för en engelskakurs?

PS Anna har sagt att hon tittat på spanska ”masked dancer”. Hur länge den visats i Spanien vet jag inte, men hon blandar nog ihop det. Smärtan verkar borta så jag antar hon fått förnyat recept på morfin igen. Då blir man lite luddig.
Citera
2021-04-24, 13:06
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
foton från liven

https://postimg.cc/gallery/bnprTPV

Djävlars... hon ser stor ut.
Citera
2021-04-24, 13:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Kanske det var den här hon menade?
https://the-masked-singer.fandom.com...%C3%A1scara%3F
Tror det sänds från latinamerika
Citera
2021-04-24, 13:21
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
”White murder pampered by police” skriver Anna idag. Meningen är ju obegriplig. Vad menar hon? Dags för en engelskakurs?

PS Anna har sagt att hon tittat på spanska ”masked dancer”. Hur länge den visats i Spanien vet jag inte, men hon blandar nog ihop det. Smärtan verkar borta så jag antar hon fått förnyat recept på morfin igen. Då blir man lite luddig.

Men så klart! Anna har ju sett ett alldeles eget speciellt program. Gissar på att det är en blandning på masked Singer å lets dance. Det kan ju förklara hur hon har lyckats se ett program i ”flera år” när det bara funnits sen 2019/2020 på spanska. Hon har ju så klart sett det i hennes eget universum!
Citera
2021-04-24, 13:21
Medlem
Citat:

Det står white murder suspect och är för övrigt inte hennes egen text.
Citera
2021-04-24, 13:31
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Kanske det var den här hon menade?
https://the-masked-singer.fandom.com...%C3%A1scara%3F
Tror det sänds från latinamerika
Har fortfarande bara gått 2019-2020. Skulle inte kalla 2 säsonger för flera år... men är ju Booken vi pratar om.
Citera
2021-04-24, 13:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxbensgubben
Djävlars... hon ser stor ut.
Fast enligt henne själv är hon smal, för hon har ju faktiskt vunnit Biggest Loser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in