2021-01-03, 22:00
Medlem
cece123s avatar
Jahapp, här står det svart på vitt..
Anna Book bor tillsammans med 5 andra i en
LÄGENHET i Märsta..🤣🤣
https://pasteboard.co/JHYSmre.jpg

Btw vad taskigt att inte Felicia har fått några fler namn eller heter hon möjligtvis även
Fulen, Gürcan, Lütfiye, Aybüke efter pappas fastrar.
Antar att Felicia tagit bort sina eventuella andra namn..
Senast redigerad av cece123 2021-01-03 kl. 22:14.
Citera
2021-01-03, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Jag är faktiskt nästan säker på att de ska separera. Anna har ju antytt att något var på g, som var tvunget att göras, och Roberto har inte ens nämnts på länge, vilket Anna brukar vara flitig med. Men, jag kan såklart ha fel. Egentligen bryr jag mig inte, men det vore ganska gott att se Roberto sätta ner foten istället för att vara en enabler.

Har också tänkt på det, att det kan vara så. Iofs kan det ju vara kirurgiskt avlägsnande av "kvinnopaketet" på gång som får henne att känna sig som "mindre kvinna" eller liknande, men det faktum att Roberto inte deltagit som extra comic relief i hennes instastories på mer än en månad är märkligt. Roberto har f.ö varit gift tidigare om jag inte missminner mig, med en kvinna som var/är polis. Minns inte vem som postade om detta men så lär det vara iallafall. Så en 30 year old virgin var han ju inte isåfall när han träffade Hertiginnan.
Citera
2021-01-03, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
Tycker inte att det där låter riktigt som att Anna skrivit det.

Reagerade också på det. ”Inte helt optimalt” är alldeles för balanserat uttryckt för att vara Anna. Hon går alltid ut hårt med att något fruktansvärt hänt för minsta lilla. Senaste riktiga livstecknet från Anna var när hon skulle göra ett viktigt besök med ett kvinnoproblem...
Citera
2021-01-03, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
De kommer aldrig att separera.
Roberto vore totalt handfallen utan Anna.
Hm, var han oskuld innan han träffade Anna?
Var han möjligtvis en 30 year old Virgin..?

Jag önskar naturligtvis inte ens Anna någon olycka, men jag måste givetvis erkänna att ibland är det faktum att Roberto stannat så länge förvånande. Han verkar inte ha mycket till ryggrad, eftersom han tillåter Annas galenskaper och dessutom, trots att han är väktare, tillsammans med Anna bidragit till att 2 av 3 barn är handfallna och grovt kriminella.
Citera
2021-01-03, 22:57
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Har också tänkt på det, att det kan vara så. Iofs kan det ju vara kirurgiskt avlägsnande av "kvinnopaketet" på gång som får henne att känna sig som "mindre kvinna" eller liknande, men det faktum att Roberto inte deltagit som extra comic relief i hennes instastories på mer än en månad är märkligt. Roberto har f.ö varit gift tidigare om jag inte missminner mig, med en kvinna som var/är polis. Minns inte vem som postade om detta men så lär det vara iallafall. Så en 30 year old virgin var han ju inte isåfall när han träffade Hertiginnan.
En sådan operation kanske kräver att kroppens värden ska var inom vissa
nivåer, blodsocker, blodfett, blodtryck e.t.c Någon mer kunnig kanske vet, om
hennes tester inte är bra inför OP så är det väl diet och motion som gäller.
Citera
2021-01-03, 23:23
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Jag är faktiskt nästan säker på att de ska separera. Anna har ju antytt att något var på g, som var tvunget att göras, och Roberto har inte ens nämnts på länge, vilket Anna brukar vara flitig med. Men, jag kan såklart ha fel. Egentligen bryr jag mig inte, men det vore ganska gott att se Roberto sätta ner foten istället för att vara en enabler.
De lever i symbios och klarar inte livet utan varandra.
Det hon syftar på lär vara kopplat till de Egon hintade om. Så är väl cellförändringarna, något med brösten eller ta bort livmoder eller liknande.
Citera
2021-01-03, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
En sådan operation kanske kräver att kroppens värden ska var inom vissa
nivåer, blodsocker, blodfett, blodtryck e.t.c Någon mer kunnig kanske vet, om
hennes tester inte är bra inför OP så är det väl diet och motion som gäller.

Med modern teknologi är det väl inte längre ett jätteingrepp att avlägsna livmodern, vad jag vet får man åka hem nästa dag om allt gått bra, men det kan ju vara riskabelt med narkos om BMI är högt.
Citera
2021-01-03, 23:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Kikki är absolut en verklig artist och musiker, om än lite på sparlåga, vilket kan förändras. AB däremot är en longtime wannabe!
Precis och det syns på hennes Instagram och följare.
Citera
2021-01-04, 00:09
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
De kommer aldrig att separera.
Roberto vore totalt handfallen utan Anna.
Hm, var han oskuld innan han träffade Anna?
Var han möjligtvis en 30 year old Virgin..?
Sett en uppgift om att han varit gift tidigare. (Hans ex heter Ingela och är polis )
Citera
2021-01-04, 00:43
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Sett en uppgift om att han varit gift tidigare. (Hans ex heter Ingela och är polis )

Hans ex trodde väl att hon fick en riktig man som ville bli polis, men insåg därefter att hon fått en hunsad butiksvakt istället och gick vidare till någon med ambitioner.
Citera
2021-01-04, 06:03
Medlem
Dessa ständigt återkommande cykler av haggan. Man kan lixom räkna ut att nu är det dax för något "allvarligt". Folk ska hållas på halster och spänningen är olidlig. Och så dessa enorma mängder meddelande hon fått... tunnan har ju miljontals oroliga fans nu. Och kärringens kraftigt retuscherade ansiktsbild...Hon tror på fullt allvar att ingen ser detta!!!
Citera
2021-01-04, 06:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Dessa ständigt återkommande cykler av haggan. Man kan lixom räkna ut att nu är det dax för något "allvarligt". Folk ska hållas på halster och spänningen är olidlig. Och så dessa enorma mängder meddelande hon fått... tunnan har ju miljontals oroliga fans nu. Och kärringens kraftigt retuscherade ansiktsbild...Hon tror på fullt allvar att ingen ser detta!!!

Anna ser sig aldrig i spegeln numera, hon speglar sig alltid i mobilen med lager av filter. Anna minns nog knappt hur hon ser ut, hon tror att hon väger lika mycket som under tiden vid BL VIP, då hon nådde sin drömvikt 60, minus 4 dvs 56 kg, i Annas Universum har hon bara gått upp max 10 kg och väger nu därför 66 kg.
Att vågen numera ligger närmare 30 kg mer.. Det ser hon inte.
Dessutom har ju Anna slutat ljuga för sig själv, för nu vet hon, hon har verktygen, hon har lärt sig, nu äntligen äter hon rätt, nu går hon PW 1 timne varje morgon, hon äter bara en liten bit tårta.. . Går hon upp är det PCOS fel...
I Annas Universum.
I verkligheten är det tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in