2021-01-03, 14:52
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Texas66
Varför tror du inte hon fortsätter studera? Tjejen verkar vara framåt och duktig och även om hon börjar jobba efter studenten så är det absolut inget fel i det alla som gör rätt för sig och betalar skatt driver samhället framåt.Killen med sitt blattesnack är däremot förlorad vem fan skulle vilja anställa en kriminellromantiker för att inte tala om stora syrran vilken jävla dynga till tjej.
Att hon är duktig och framåt innebär ju inte att hon får toppbetyg. Vi bedömer ju henne enbart i jämförelse med övriga familjen. Vilket innebär att hon är den ende i familjen som tar studenten. Om hon nu gör det? Så det vi vet är att hon går på gymnasiet. Det tycker vi plötsligt är duktigt och framåt. Och det är det väl om man jämför med de andra. Hur det går där har vi ingen aning om. I den där familjen är det ett tecken på framgång om man inte jämförs med de andra. Dock har hon ju sina gener att brottas med. Risken är därför stor att hon utan guidning av en vuxen tar fel beslut. Hon kanske blir kär i en kille som är ett knarkande svin och utnyttjar henne, medan mamma Anna predikar om att kärleken är störst och försöker hjälpa honom med styrkekramar? Eller så kommer hon in på högskolan, men blir gravid under tiden och bestämmer sig för att ett barnbarn är enda sättet att få lite kärlek från Brukspatroninnan Book Sr.
Citera
2021-01-03, 15:20
Medlem
SLÄPP DET SOM ÄR FÖRBI

Jag förstår inte den meningen.låter konstigt
Någon som vet ?
Citera
2021-01-03, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
SLÄPP DET SOM ÄR FÖRBI

Jag förstår inte den meningen.låter konstigt
Någon som vet ?
Hon är enastående...
Hon sitter och pratar med sig själv, svarar på utvalda kommentarer, säger att hon inte är det som dömmer andra
Hon vet hur det är, hon har gått på sina bara knän och kämpat med små medel
Jag blir så faschinerad av hennes övertro på sig själv, att hon är en öm moder som besitter så mycket visdom.. hennes barn är så fantastiska, särskilt Queen B i köket, F*licia som är så duktig och har gjort så fantastiska trillingnötter, sitter och stönar och trycket choklad och lussebullar. Efter ett tag, verkar "någonting"/substans kickat in och hon blir lite mer groggtrollig, rajraj, svär mm.
Hon är läskig på riktigt
Citera
2021-01-03, 15:37
Medlem
Hebrs avatar
Den här vuxna kvinnan är så in i helvete trashig. Hennes feta dotter Felicia snor saker från äldre och hennes fula jävla son leker mangas. Hoppas han får däng.

Har fettobooken överhuvudtaget kommenterat hennes dotters stöld?
Citera
2021-01-03, 16:27
Medlem
Snälla Anna Book Tolledano! Ta på dig stövlar och ytterkläder och börja leta efter den försvunna pojk-stackaren istället för att skriva på ditt IG om du nu är så engagerad. Anmäl dig till Missing people! Vad dom helst 🥺Sluta lägg ut på IG som om du skulle bry dig Den enda du bryr dig om är dig själv 🤮
Citera
2021-01-03, 17:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Snälla Anna Book Tolledano! Ta på dig stövlar och ytterkläder och börja leta efter den försvunna pojk-stackaren istället för att skriva på ditt IG om du nu är så engagerad. Anmäl dig till Missing people! Vad dom helst 🥺Sluta lägg ut på IG som om du skulle bry dig Den enda du bryr dig om är dig själv 🤮
Jo men du vet det ska låta bra, för då tror hon på det själv. Slår vad om att Anna klappar sig på axeln över sitt gudomliga jobb och engagemang som hon la ner på inlägget, innan hon lägger sig ikväll.
Citera
2021-01-03, 17:40
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa

Anna är en rutininbunden kravundvikande person, det skulle inte fungera att göra något som stör hennes rutiner.
Som vi alla vet är det att sova, äta frukostmacka, ta kort på mackan, duscha, bädda rent, sminka sig, ta kort på sig själv, äta, småäta, liva, prata, äta...
I Annas Universum är hon FANTASTISK GENERÖS som faktiskt delar en bild på IG, på SITT!! IG, på någon annan.
Kom i håg det!! Anna är OTROLIGT GENERÖS och GER faktiskt utrymme.. Anna tar inte, hon GER. Anna är kändisvärldens Robin Hood.
Hon GER andra en tanke, SKÄNKER utrymme, GER råd till dumskallar som inte fattar bättre..
Citera
2021-01-03, 18:09
Medlem
Nu har hon gett oss ett livstecken;

❤️ God fortsättning på det nya året 2021. För mig har det inte startat helt optimalt...
Men vi går inte in närmare på det just nu. Ville bara kika in och säga hej
🥰 och tid finns vad det lider, att dela med mig om det känns nödvändigt. Vill även passa på att tacka för ALLA otroligt fina och vänliga nyårshälsningar - blir svårt att mäkta med mängden av DMs ibland 😅 Men jag ser era meddelanden och jag uppskattar alla vänliga medmänniskor 🙏🏼 Sköt om er och varandra, kram A.

Har Roberto lämnat henne? Har tarmarna spruckit igen? Har håret trasslat sig, eller lösögonfransarna tagit slut?
Spänningen är olidlig!
Citera
2021-01-03, 18:42
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten

❤️ God fortsättning på det nya året 2021. För mig har det inte startat helt optimalt...
🥰 och tid finns vad det lider, att dela med mig om det känns nödvändigt. Vill även passa på att tacka för ALLA otroligt fina och vänliga nyårshälsningar - blir svårt att mäkta med mängden av DMs ibland 😅 Men jag ser era meddelanden och jag uppskattar alla vänliga medmänniskor 🙏🏼 Sköt om er och varandra, kram A.

Har Roberto lämnat henne? Har tarmarna spruckit igen? Har håret trasslat sig, eller lösögonfransarna tagit slut?
Spänningen är olidlig!
Som jag tidigare skrev... detta är bara början på årets stooora drama. Hon var ju hos gyn före eller efter jul. Något hon skrev om som ett nödvändigt ont. Hon har väl haft trassel med underredet tidigare? Stillasittande och övervikt leder ju även till hemorrojder, men det skulle hon aldrig erkänna. Det måste vara något som kan vara livshotande. Något som hon än så länge inte räknat ut hur hon ska lura oss att tro att det påverkar familjens ekonomi. Något som gör att familjen måste bo närmare ett sjukhus. Coronan har ju gjort det omöjligt för henne att arbeta i år så nu måste de se över sitt liv och ansvarfullt ta konsekvenserna av detta.
Citera
2021-01-03, 18:53
Medlem
Magictrixs avatar
Sammanfattningsvis från Mr Koll:

Anna*är förekommande i mål. Eventuellt handlar det om tvist eller stämning.

Felicia*är förekommande i mål. Ett eller flera ärenden avser*brottmål*där*Felicia åtalats*vid en eller flera domstolsinstanser.

Roberto har inte åtalats för brott eller varit förekommande i tvistemål eller stämning.

Antonio år*åtalad i flera mål*eller förekommande i flera fall av tvistemål eller strafföreläggande. Minst*fem målnummer*avser*brottmål*där*Antonio åtalats*vid en eller flera domstolsinstanser.

Vanessa har inte åtalats för brott eller varit förekommande i tvistemål eller stämning.

Lucas*är förekommande i minst 1 strafföreläggande. Ett eller flera ärenden avser*brottmål*där*Lucas åtalats*vid en eller flera domstolsinstanser.
Citera
2021-01-03, 19:02
Medlem
Musslis avatar
Citat:

Spänningen är olidlig!
Bilden på henne är så utsmetad att håret ser ut som bark. Hon som inte bryr sig om vad andra tycker...
Citera
2021-01-03, 19:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Spänningen är olidlig!

Anna blev inte godkänd i sin filterkurs som hon fick i julas.
Annas ansikte ser något konstig ut runt hakan, det är ju en del kilon att retuschera bort.

I övrigt så vill Anna att det ska finnas lite spänning i hennes liv, så hon kör som hon gör alltid gjort med luft, bara luft. Absolut ingenting mer än att generöst dela med sig av ytterligare en kraftigt retuscherad och filtrerad bild.
Hon har ju inget att berätta, det blev ju tydligt när Anna försökte blogga.. Då får man fejka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in