2021-01-18, 12:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Här är bakgrunden till Annas hat när det gäller Bloggbevakning. Anna gick i taket när kattlådebilderna blev avslöjade.

"För vem fan ringer upp en främling – från dolt nummer – och pratar på i över EN TIMME om hur elaka folk är mot henne på nätet?"
Anna Book, endast Anna Book.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...hit-list-igen/

Tror att Anna behöver en förnuftig hobby, förutom att äta, liva, sminka sig och puffa kuddar.
En vuxen hobby. En utvecklande hobby, som ger bättre psykiskt välmående och motion.
Annas nuvarande hobbyer eskalerar bara hennes problem med tvång, undvikande, psykiska problem och övervikt.
Jösses bilderna från liven, finns det någon välmående person som ser ut sådär när de livar?
Citera
2021-01-18, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Började se en snutt.
Någon frågade Anna om vem som gjort hennes tänder.
Anna svarar apo Brottbykliniken
"Dom finns inte mera, så det behöver vi inte diskutera" .... Och ser märkbart nöjd ut..
Nog fick Jelena uppmärksamhet pga av Anna, men det var en dyrköpt erfarenhet.
Som knappast var åt det positiva hållet.
Skulle inte förvåna mig om Jelena var snäll nog och gav bort tänderna till Anna, eller att Anna fick väääldigt mycket rabatt.

Varför säger hon att de inte längre finns? Jag var tvungen att Googla och de verka fortfarande existera?
Citera
2021-01-18, 12:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosakonservburk
Varför säger hon att de inte längre finns? Jag var tvungen att Googla och de verka fortfarande existera?
Bildgooglar man Brottbykliniken finns det bilder på Anna från tiden då hon var så himla nöjd.
Citera
2021-01-18, 13:10
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

Det var väl där dottern blev "marknadschef". I verkligheten var det ett halvtidsjobb som Flisan missuppfattade och körde i botten. Jag vet inte vad hon gjorde, men med en begåvning hon besitter fick hon sparken kort därpå. En killgissning är att Anna tjatade hål i huvudet på Jelena och fick kraftig rabatt på tänderna mot att Flisan i gengäld skulle sköta tandläkarens hemsida. Det blev kaos och Jelena har sagt upp bekantskapen. Anna tror därför att de inte finns eftersom de inte finns i hennes värld.

Anna åt tacos senast i går. Kycklingtaco. Då hade Vanessa gjort eget pitabröd. Det är kanske nyttigare än pitabrödet de åt i förrgår. Då de åt fiskpinnetacos. Och idag åt de hamburgare då? Hembakt hamburgerbröd är såklart nyttigare än köpebröd. Men det är som sagt inte korven man blir tjock av. Ska bli spännande att se vad det blir till middag. Varma mackor?
Citera
2021-01-18, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det var väl där dottern blev "marknadschef". I verkligheten var det ett halvtidsjobb som Flisan missuppfattade och körde i botten. Jag vet inte vad hon gjorde, men med en begåvning hon besitter fick hon sparken kort därpå. En killgissning är att Anna tjatade hål i huvudet på Jelena och fick kraftig rabatt på tänderna mot att Flisan i gengäld skulle sköta tandläkarens hemsida. Det blev kaos och Jelena har sagt upp bekantskapen. Anna tror därför att de inte finns eftersom de inte finns i hennes värld.

Anna åt tacos senast i går. Kycklingtaco. Då hade Vanessa gjort eget pitabröd. Det är kanske nyttigare än pitabrödet de åt i förrgår. Då de åt fiskpinnetacos. Och idag åt de hamburgare då? Hembakt hamburgerbröd är såklart nyttigare än köpebröd. Men det är som sagt inte korven man blir tjock av. Ska bli spännande att se vad det blir till middag. Varma mackor?
Tacosen åt väl Anna i salladsblad
Citera
2021-01-18, 13:17
Medlem
nytt på instagram o story

https://postimg.cc/gallery/C1fgLP5
Citera
2021-01-18, 13:22
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Tacosen åt väl Anna i salladsblad

Anna äter nog ur hundskål. Förresten skulle nog en hund göra Anna gott. Hon behöver ju inte ens gå ut med den själv. Hunden håller alltid med och kommer älska henne. Dessutom är de på samma mentala nivå. Om de säljer bilen kanske de har råd?
Citera
2021-01-18, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Anna äter nog ur hundskål. Förresten skulle nog en hund göra Anna gott. Hon behöver ju inte ens gå ut med den själv. Hunden håller alltid med och kommer älska henne. Dessutom är de på samma mentala nivå. Om de säljer bilen kanske de har råd?
Hennes Amor är allergisk
Citera
2021-01-18, 13:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Tror Jelena ligger lågt just nu.
Hon har haft kliniken stängt pga sjukdom.
Bara att läsa på Brottbykliniken FB sida.
Tycker att Anna verkar ha svårt att dölja skadeglädjen 🤮
Jag får en känsla..
Misstänker att Anna ville se till att säkra Felicias inkomster genom ett fejkjobb, med fejklön på Brottbykliniken, som i sin tur skulle ha gett Felicia sköna pengar från FK när Felicia återigen sjukskriver sig.
Men dessbättre blev Felicias "karriär" hastigt avslutad.

Edit La till citattecken beträffande Felicias obefintliga "karriär"
Senast redigerad av cece123 2021-01-18 kl. 13:35.
Citera
2021-01-18, 14:26
Medlem
Dags för live hemma hos Tookarna Anna TookBook som INTE äter bröd sitter nu och glufsar i sig en nyttig smörstekt macka med ägg tillsammans med Jojjebetto Trevligt att glufsa i sig bröd med publik samtidigt som Anna TookBook borstar håret så att det flyger hårstrån och flagor över mat, bord och sällskap! Du är bra smutsig och äcklig 🤮 lilla Anna!!! Och så undrar du varför folk skriver om dig
Citera
2021-01-18, 14:27
Medlem
irrljuss avatar
Av 34 bilder på IG sen nyår är det 13 till oigenkänlighet filtrerade bilder på henne själv samt 18 osmakliga närbilder på mat... visst, det finns lite annat i stories men det försvinner ju (jag har inte fattat poängen med stories, men det är jag det).

Anna vaknar, lägger ut en filtrerad bild på IG på sig själv, äter, bäddar, äter, livar, lägger ut en närbild på mat, äter, livar, äter, kollar på tv, äter, lägger sig.
Ibland är hon bjuden på fest, då läggs det ut ännu mera närbilder på mat och filtrerade bilder på henne själv.
Citera
2021-01-18, 14:29
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Tror Jelena ligger lågt just nu.
Hon har haft kliniken stängt pga sjukdom.
Bara att läsa på Brottbykliniken FB sida.
Tycker att Anna verkar ha svårt att dölja skadeglädjen 🤮
Jag får en känsla..
Misstänker att Anna ville se till att säkra Felicias inkomster genom ett fejkjobb, med fejklön på Brottbykliniken, som i sin tur skulle ha gett Felicia sköna pengar från FK när Felicia återigen sjukskriver sig.
Men dessbättre blev Felicias "karriär" hastigt avslutad.

Edit La till citattecken beträffande Felicias obefintliga "karriär"

De kanske tvättade pengar på nåt vis ? Jelena la ju ut någon bild på Anna som var hemma hos Jelena o bla hjälpte till med disken ( bilden o inlägget om det verkar tyvärr borttaget ) Fizan hade ju iallafall hand om deras sociala medel i några dagar .. och innan henne så hade Robin Silver jobbet . Han är beroende av botox , så gissar att han fick lönen utbetald i botox . https://nyheter24.se/bloggbevakning/...ll-lill-boken/

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...boken-gora-nu/

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...affat-manager/

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...6/28/bokhylla/
Senast redigerad av nickomyra 2021-01-18 kl. 14:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in