Citat:
Ursprungligen postat av
Tribolt
Fyfan vad otäckt!! Värre, föreställ dig att hon är ensam barnvakt med dina barn.
B-cluster. ✅
Jag brukar inte klanka ner på människor däremot kan vi förhålla oss till sanningen.
Jag är ingen psykolog men jag kan göra en bra bedömning.
Hon vet allt.
Hon har aldrig fel. (Tro mig, hon kommer inte ha fel om du konfronterar henne med bevis!)
Har svar på allt och kan förklara allt.
Men förr eller senare faller allt som ett korthus. That ship has sailed för längesen!
Det som är speciellt med henne är att den typen måste dölja sin sanna natur. (Läs är bäst på att göra det)
Jag ångrar mig. Nu är jag psykolog.
Gillar makt. Hon vill ha allas uppmärksamhet och det får hon eftersom hon spelar på andras känslor. Men det fyller inte tomrummet så hon vill bara ha mer.
Impulsivitet. Boven kan vara en kemisk obalans som rör om i grytan. Det är en akilleshäl om man saknar empati men det tror jag inte. Omåttligt grandios.
Nu behöver jag ett bra svar.
Varför blev hon känd, vad triggade igång Flashback? Har jag gjort en bra bedömning?
Nää, impulsiv skulle jag inte anklaga Anna för att vara.
Hon gillar förutsägbarhet, samma sak varje dag, det har väl alla noterat vid det här laget på
IG, det är bara de IGkompisar hon har som bor ensamma i en liten lägenhet typ, som upplever Annas liv som otroligt spännande..
Upplever inte att Anna är speciellt maktgalen.
Hennes familj har fått vika sig för hennes psykiska problem.
Anna är ju väldigt osäker och ängslig som person. Kollar osäkert in hur andra beter sig, säger en massa klyschor, som hon inte tycks tolka rätt ibland.
Tror inte heller att Anna menar på att hon vet allt, det har hon ju uppenbarligen bevisat då hon alltid säger att hon ingenting visste, då det blir krångel. Anna visar ju prov på en klängade osäkerhet och osjälvständighet.
Hon måste ju ha stöd för att fixa jobb, fixa hemmet osv
Slår vad om att Anna satt hemma hos sin mamma en stor del av sina dagar, för att få dagarna att gå.
Annas humörsvängningar, kan misstas på biopolaritet, visst hon kan säkert ha det.
Men i grunden tror jag Anna har ärftlig npf.
Många som har det får ju fel diagnoser.
Man blir man sårbarare, med en sådan diagnos i grunden.
Det går inte att göra något åt, speciellt inte, på det med en uppfostran från hennes mamma.
Därefter psykiska problem.
Alla dessa motsägelser, dåliga insikter, pinsamheter, ingen integritet osv roar
Man kan tänka jiiissess, så där skulle jag aaaldrig ha gjort själv.
Anna blir ibland en väldigt bra rollmodell på hur man INTE ska vara.
Anna skrattar nog sällan åt sig själv avslappnat och säger det bjuder jag på.. Hon blir osäker och vet inte hur hon ska tolka folk och ibland tar det ett tag innan hon tror sig ha tolkat folk rätt ta Brostbråket, intervjun med Tilde de Paula. Att Anna fastnar i det förgångna, ältar detaljer är ju också.. Roande.. oftast..För oss som inte har henne i våra liv.